חיפוש

הדברה בבית – המדריך המלא למזמין הדברה לבית

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מזיקים כמו ג'וקים, חולדות, עכבישים, זבובים וחרקים אחרים בבתי מגורינו יכולים להוות איום ממשי. הם נושאים מחלות וגם מתגנבים מאיתנו, כך שקשה לתפוס אותם. הדרך הטובה ביותר להיפטר מהם היא לשכור שירות הדברה. אם אתם סובלים מבעיית מזיקים תוכלו ליצור קשר עם חברת קסם הדברות. כעת נעבור על כמה נקודות שיעזרו לכם בהכנת מגוריכם לטיפול בהדברה.

 

יצירת גישה נוחה

הרחיקו מפינות הבית את כל מכשירי האלקטרוניקה הגדולים וכל רהיט גדול אחר. זה מקל על גישה לכל פינה במרחב שלך עבור אנשי ההדברה. הם יכולים להגיע לפינות בהן נידחות בהם משגשגים רוב המזיקים. זה גם ימנע מהריהוט והציוד שלך התזות מתרסיסים של כימיקלים המשמשים בתהליך ההדברה.

 

עטיפת בגדים וריהוט

דאגו לעטוף דברים כמו בגדים, צעצועי ילדים, איפור תכשיטים, מוצרי טואלטיקה וכו', ואם אפשר אחסנו פריטים עטופים כאלה בארונות. אטמו את מרווחי המגירות והדלתות בעזרת מסקנטייפ עבה ורחב. נייר דבק רגיל אינו מתאים מכיוון שהוא עשוי מנייר וסופג את החומרים הכימיים בזמן הריסוס.

הסירו את כל המצעים, השמיכות, הכריות, המזרנים, הווילונות וכו' לפני תחילת ההדברה ואחסנו אותם הרחק מאזורי ההדברה. השתמשו באריזת פלסטיק כשנגמר לך שטח האחסון.

 

מטבח ופינת אוכל

נקו את האשפה, מכשירי המטבח הקטנים, משטחי המטבח ופינת האוכל. נקו את כל מגירות המטבח והארונות מכיוון שהן נוטות להוות בית נוח למזיקים. עטפו את כל הכלים בשקיות ניילון וכסו את כל הרהיטים כמו כיסאות, שולחנות וספות, בניילון.

 

חיות מחמד

חיות מחמד בדרך כלל פגיעות מאוד לכימיקלים של הדברה. האופציה הכי טובה היא להשאיר את חיית המחמד שלך בבית השכן או אצל חבר למשך הטיפול בהדברה.

שמור את המצעים והצעצועים של כלבך בזהירות:

  • יש להוסיף את שכבת הפלסטיק המוצקה לאקווריום. לפני תחילת ההדברה, וודאו כי לדגים באקווריום יש מספיק מזון לפרק הזמן.
  • הקפידו לכבות כל משאבת אוויר באקווריום מכיוון שהיא עלולה לשחרר כימיקלים שבאוויר לאקווריום. כתוצאה מכך, דגים עלולים להיות בסכנה.

 

ציורים ועציצים

צבע הקירות שלכם אולי לא יאהב את הכימיקלים אשר יותזו במהלך ההדברה. אז נסו לשים עליהם כיסוי פלסטיק. זה אידיאלי להשאיר את כל העציצים וצמחיה דקורטיבית אחרת בחוץ באוויר הפתוח. תוכלו להשתמש במרפסת או בגג לאחסון פריטים כאלה, אך וודאו שמקומות כאלה לא ירוססו.

 

חדר אמבטיה

שים לב במיוחד למברשות השיניים, חוט דנטלי, סכיני גילוח וכו'. יתר על כן, החליפו את הסבונים שלכם לאחר סיום הטיפול.

 

לסיכום

ודאו שהאוכל, הבגדים, הרהיטים ושאר האביזרים שלך מאוחסנים כהלכה לפני שתתחיל בטיפול ההדברה. יתר על כן, לאחר סיום ההליך, השתמשו באביזרים באופן שהסיכויים להדבקה חוזרת יפחתו. אם אתה חושש ממזיקים – להזמנת מדביר לחץ כאן.

 

הדברה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
שירותי ניקיון
שירותי ניקיון
כך תבחרו חברת ניקיון מוצלחת במיוחד

 יש המון חברות לניקיון בשוק. יש חברות ניקיון מאוד מוצלחות ומהימנות, וקיימות חברות ניקיון הרבה פחות מקצועיות, אפשר להגיד שהן יותר חובבניות. כמו בכל תחום, מציאת החברה המוצלחת ביותר דורשת

חומרי ניקוי
טיפים ומידע לניקיון
איך מתכננת חברת ניקיון לוח זמנים לניקיון?

חברות ניקיון בעלות ניסיון רב בתחום יודעות כי עליהן לבצע תכנון מוקפד ביותר של לוח זמנים לניקיון המשרד, הבית או חלל אחר שבו מתבצעת העבודה. נכווינו לאחרונה מחברת ניקיון שלא

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם