חיפוש

תמלול הקלטה של סגירת פרטים מול חברת ניקיון – מתי זה חשוב

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלטתם שהגיע הזמן ליהנות משירותי ניקיון של חברה מקצועית?
בין אם אתם מתכננים להסתייע בחברה למטרת ניקיון פרטי או עבור עסק, אתם צריכים לדעת שעליכם לבצע הקלטה של השיחה ותמלול מלא שלה. ייתכן שזו הפעם הראשונה שאתם שומעים על האפשרות הזו, כך שאתם מוצאים את עצמכם תוהים מדוע עליכם לעשות זאת.
אן זה המצב, אנו מזמינים אתכם לקרוא לעומק את השורות הבאות, כדי שתוכלו לדעת איך להתנהל לקראת סגירת הפרטים אל מול החברה מבלי לאבד את העשתונות בהמשך.

 

  1. חשוב לתמלל הקלטה בשלב הצעת המחיר

סביר להניח שאתם כבר יודעים לאן אנחנו מובילים את הסעיף הזה. הרי אנחנו גרים בישראל, ובישראל תמיד צריך לתעד עסקאות ככל שניתן. הרי אנחנו מכירים לא מעט בעלי מקצוע במהלך החיים ואיננו יכולים לדעת מיהם ומה טיבם ברגעי ההיכרות הראשונים. הם יכולים להיראות לנו אמינים ואדיבים בתחילת הדרך, אבל בשלב מאוחר יותר, הם יכולים להפנות לנו גב ולהסתמך על כך שאין לנו בכלל הוכחה לתנאים שהוצבו ונקבעו מראש.
כדי שתוכלו להימנע ממצב שכזה, עליכם לתמלל את ההקלטה בשלב הצעת המחיר, כדי שתהיה לכם הוכחה שזוהי ההצעה שקיבלתם. חשוב מאוד שתבצעו זאת, למקרה שבעל המקצוע יחליט לחייב אתכם יותר על סמך "אי הבנה" שאירעה ביניכם.

 

  1. חשוב לתמלל הקלטה בשלב שבו נאמר החוזה בעל פה

אם קיבלתם את הצעת המחיר ובעל המקצוע שמשוחח אתכם מטעם חברת הניקיון מציין בפניכם את החוזה בעל פה, עליכם לבצע הקלטה של השיחה מתחילתה ועד סופה ובהמשך לערוך תמלול הקלטה. הדבר צפוי לסייע לכם במידה ובעל המקצוע יחליט שהבנתם באופן שגוי את כוונותיו שנאמרו בחוזה שבעל פה. באופן כללי, עדיף תמיד לחתום על חוזה כתוב, כדי להימנע ממקרים שכאלו. אבל אם מסיבה כלשהי, אתם צפויים לחתום על חוזה בעל פה, תיידעו את הצד השני שאתם מבצעים הקלטה של השיחות ביניכם וכי בהמשך אתם צפויים לשלוח אותם לחברה שמתמחה בכל הנוגע לתחום של תמלול הקלטות כדי שיהיה בידכם הסכם כתוב.
אם מדובר בבעל מקצוע אמין, הוא לא צפוי להילחץ מההצעה הזו שלכם. במידה ויש כאן ניסיון לעוקץ, הוא עלול להתחמק ולהיעלם. מצב שכזה עשוי להראות לכם שניצלתם בנס ממצב לא נעים.

 

  1. חשוב לתמלל הקלטה במצב שבו אירע אירוע חריג

אם אתם נמצאים בשלב של סגירת הפרטים מול חברת הניקיון, מקליטים את השיחה ומשהו מרגיש לכם חריג, אתם צריכים לערוך תמלול של השיחה בהקדם. אירועים חריגים עשויים להיות בין היתר, אחד מהמצבים הבאים:

  • בעל המקצוע מטעם חברת הניקיון מקלל ומגדף אתכם
  • בעל המקצוע מתנער מכל אחריות בנוגע לתחומים שהבטיח שיטפל בהם ועוד

הקלטה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ניקוי שטיחים
ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים חייב להתבצע באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לתת את המענה הן מבחינת הניקוי והן מבחינת שיקום השטיח, במידה ונדרש. כיצד בוחרים חברה מקצועית לניקוי שטיחים? להלן המדריך המלא.

מתחם להשכרה
טיפים ומידע לניקיון
למה חשוב לנקות מחסן יד שנייה לפני השימוש?

רכשתם מחסן יד שניה? אם כך, יהיה חשוב לנקות אותו לפני שאתם משתמשים בו והופכים אותו רשמית ל-שלכם. אתם לא יודעים מי השתמש בו ומה עשו בו, אילו סוגי לכלוכים

סכין
כללי
איך משרד חקירות יכול לנקות לך את המוניטין

הכפישו את השם שלך? פגעו במוניטין שלך באמצעות שקרים והפצתם? אל תקבל את הדברים כמובן מאליו, אין סיבה שהשם הטוב שלך ייפגע! המאמר יתאר כיצד משרד חקירות יכול לנקות את

איש שרות
כללי
איך לקפל אירוע ב-4 שלבים

אין כמו חגיגה לגוף ולנשמה, ואחרי כל חגיגה צריך גם חברת ניקיון מקצועית שתסדר את כל הבלגן של השמחה. יחד עם זאת, במקרים רבים אנשים מעדיפים לנקות את מקום האירוע

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם