חיפוש

3 שלבים לניקוי ספות ומה הטיפים לשמירה על הניקיון

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ניקוי הספות שבבית שלכם או במשרד שלכם הוא דבר שממש לא כדאי לדלג עליו.

על הספות מתיישבים אנשים בכל מיני סיטואציות – אחרי שהגיעו מנסיעה ארוכה באוטובוס, בישיבה שכוללת נשנושים כמו עוגיות שיכולות ללכלך את האיזור, ולפעמים אפילו ארוחות שלמות מתקיימות בישיבה על הספות.

החשיבות של ניקוי הספות היא גדולה, משום שהוא זה שיכול לדאוג לסביבה נקיה נטולה מכל זיהום, עובש ואפילו הצטברות של חרקים באיזור.

סיכמנו לכם כאן 3 שלבים לניקוי ספות ומה הטיפים לשמירה על הניקיון שלהן לאורך זמן, אז הנה כל המידע החשוב לכם.

 

שלב 1 לניקוי ספות – שאיבה

השלב הראשון והקריטי במיוחד לניקוי ספות הוא שלב השאיבה. ניקוי ספות לא יוכל להיות יעיל אם תתחילו ישר מהשלבים המתקדמים, ולכן חשוב להתחיל בשאיבה בתור בסיס לניקוי המורחב יותר. ממש כמו שלא תשפכו מים על הרצפה לפני שתשאבו אותה – כך העניין עובד גם כאן.

השאיבה צריכה להתבצע על כל אחד מחלקי הספות – החל מכריות הישיבה, דרך הכריות התומכות בגב, ועד המעקות שבצדדים.

 

השלב השני – הסרת כתמים

בשלב הבא שלאחר השאיבה, יש להסיר את הכתמים. מי מכם שאוהבים להסיר את הכתמים בעזרת חומר חיצוני ומטלית יוכלו לעשות זאת בצורה הזו, לעומת מי מכם שמעדיפים להשתמש במכונה ייעודית להסרת כתמים שיוכלו בהחלט לעשות זאת בצורה מהירה יותר ולפעמים אף יעילה יותר.

הסרת הכתמים היא זו שתוכל להחזיר לספה את המראה הנקי והחדש שלה, ואולי אפילו להזכיר לכם מהו הצבע המקורי שלה שבו קניתם אותה.

 

השלב השלישי – התזת חומר לשמירה על הניקיון

היום קיימים כל מיני חומרים מצוינים לשמירה על הניקיון של הספות, שמטרתם לדחות אבק, להעניק לספה ברק וזוהר, ולשמור עליה מפני הצטברות של לכלוכים שונים. חומרים שכאלו ניתן לקנות בכל סופר מרקט, וקיימות היום גם חנויות ייעודיות למוצרים שיעזרו לכם לשמור על ניקיון הספה שלכם לאורך זמן.

 

ניקוי ספות באמצעות איש מקצוע או לבד?

הרבה אנשים מעוניינים לחסוך בכסף ולכן מבצעים מגוון פעולות שמצריכות אנשי מקצוע בעצמם, אולם בהמשך הם מגלים שהחיסכון בכסף דווקא עלה להם ביוקר. מי מכם שלא יודע בצורה מדויקת כיצד לנקות את הספה שלו, וינסה לעשות זאת בכל אופן בצורה עצמאית – עלול למצוא את עצמו פוגם באיכות הספה שלו, ואף מלכלך אותה יותר ממה שהיא היתה קודם לכן.

בהתאם, כדאי וחשוב להזמין אנשי מקצוע שמתמחים בניקוי ספות, לשלם להם מחיר הוגן ולקבל ספה נקיה ושמורה מכל פגע.

 

מתי הכי כדאי לבצע ניקוי ספות?

לסיכום, אם גם אתם כבר מבינים את החשיבות הגדולה של ניקוי ספות, אתם בוודאי גם יכולים להסיק מזה שאין כל טעם להתעכב עם הפעולה הזו – וכדאי לבצע אותה כמה שיותר מהר. הזמינו ניקוי ספות והתחילו להנות בדיוק כמו שמגיע לכם!

שתי ספות

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ניקוי מזרונים
ניקיון
5 שיטות יעילות לניקוי מזרנים

המזרן שלנו הוא כנראה הרהיט הכי חשוב שיש לנו בבית, עליו אנחנו מבלים בממוצע כשליש מהיממה. לכן, הנוחות והאיכות של המזרן משפיעים בצורה ישירה על רמת חיינו ועל איך מהלך

ניקוי ספה
טיפים ומידע לניקיון
5  שאלות שחשוב לשאול חברת ניקיון

החלטתם כבר שאתם מעוניינים בחברת ניקיון, עבור העסק, המשרד, הארגון או החברה שלכם? איך תדעו מהי הבחירה הנכונה ביותר עבורכם? אלו הן השאלות המומלצות שכדאי לכם לברר מול חברת הניקיון,

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם