חיפוש

5  שאלות שחשוב לשאול חברת ניקיון

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

החלטתם כבר שאתם מעוניינים בחברת ניקיון, עבור העסק, המשרד, הארגון או החברה שלכם? איך תדעו מהי הבחירה הנכונה ביותר עבורכם? אלו הן השאלות המומלצות שכדאי לכם לברר מול חברת הניקיון, וכך להיות בטוחים כי חברת הניקיון היא הכתובת שלכם לניקיון יסודי, מקצועי ואמין.

 

המדריך לבחירת חברת ניקיון

כחברה שצברה ניסיון רב בשטח, והכירות רחבה עם כל סוגי הלקוחות, חברת גולדברג נאור הראשון בניקיון גאה לשתף אתכם בחמשת השאלות שיובילו אתכם לבחירה הנכונה של חברת הניקיון שלכם. אם צלחתם את חמשת השאלות, הרי שאתם יכולים להיות בטוחים כי חברת הניקיון אותה בחרתם, אכן תעשה את עבודתה נאמנה ותשאיר אתכם מרוצים מכל תהליך העבודה כמו גם התוצר.

 

האם יש לכם המלצות?

אל תתביישו לשאול את חברת הניקיון אם יש לה המלצות. הבקשה להמלצות על החברה הינה לגיטימית ואפילו מתבקשת, והחברה רגילה לבקשות כאלה מעוד לקוחות ולא רק מכם. בעזרת ההמלצות תוכלו לקבל התרשמות על החברה, ואפילו לברר מול לקוחות את הנקודות החשובות לכם, כך תבטיחו את שביעות רצונכם מחברת הניקיון.

 

החומרים שלכם עומדים בתקן משרד הבריאות?

חברת ניקיון אמורה לספק לעובדיה, רק חומרי ניקיון שעומדים בתקן של משרד הבריאות ובטוחים לשימוש שוטף. חומרים בטיחותיים, מבטיחים את בטיחות עובדי הניקיון מחד, כמו גם בטיחות המשטח המנוקה מאידך. כך אתם מונעים מכם תביעות שעלולות לצוץ משימוש בחומר לא בטיחותי, ומאפשרים לעצמכם את הביטחון כי האוויר שסביבכם נקי, רענן וחלילה לא מסוכן.

 

מה כוללת עבודת הניקיון?

תתפלאו לשמוע, אבל הגדרת הניקיון שונה לחלוטין מאדם לאדם, וייתכן כי מה שאתם משערים שכלול בעבודת הניקיון, כלל אינו כלול בפועל. או לחילופין, ייתכן כי אתם מעוניינים בעבודה מופחתת וחברת הניקיון מעניקה לכם הרבה מעבר. ולכן, מומלץ לברר באופן ישיר ומעשי, מה כוללת בתוכה עבודת הניקיון.

האם יש פיקוח על מערך העבודה?

אם כבר אתם לוקחים חברת ניקיון, אתם מעוניינים שייקחו מכם את כל עול הניקיון, על כל מה שהוא כולל. אם בפועל אתם אלו שתאלצו לעמוד בשטח, לכוון את העובדים ולפקח עליהם, הרי ששוב נותר העול עליכם. ולכן, חשוב לוודא כי חברת הניקיון מעמידה שירותי פיקוח ובקרה כחלק אינטגרלי מן השירות שלה.

 

עם מי אפשר ליצור קשר?

יש לכם שאלה? בקשה? אולי חלילה התעוררה תקלה? וודאו כי יש לכם עם מי ליצור קשר, בכל שעת פעילות עובדי הניקיון. רק כך תוכלו להיות בטוחים, כי יש מי שיהיה בשבילכם, בכל זמן הפעילות.

 

לסיכום

חברת נאור גולדברג הראשון בניקיון, עונה בצורה חיובית על כל חמשת השאלות. לא פלא אם כך, שהיא החברה המובילה בישראל לשירותי ניקיון לעסקים, חברות, בניינים וארגונים. כי רק אצלה ניתן למצוא את כל מעטפת הניקיון, תחת קורת גג מקצועית אחת.

אנשי ניקיון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
קמגרה פארם
כללי
קמגרה עם מרשם רופא? לא עוד!

אם אתם רוצים לפתור את כל בעיות המיניות שלכם בדרך הקצרה והיעילה ביותר, אך תמיד פחדתם מהמפגש עם הרופא, מהסיפורים המביכים שתצטרכו לספר לו על חיי המין הלא מוצלחים שלכם

איך מנקים כורסאות
ניקוי ספות
איך מנקים כורסאות כמו שצריך?

מה יותר נעים מלשבת על כורסא רכה נעימה וריחנית עם ספר טוב אחרי יום עבודה קשה ומעייף. כדי לשמור על הכורסא או הספה שלכם רכה, נעימה ונקייה חשוב לתחזק אותה

ספוג ומגבות
טיפים ומידע לניקיון
ניקיון בשטחי מסחר – לעבוד בגובה במקצועיות

שטחי מסחר, בתוכם קניונים, חנויות, מרכזי קניות ועוד – הם מקומות המצטיינים לרוב בחזות ייצוגית ומטופחת. הסיבה לכך פשוטה – מקומות אלה מקדישים מאמצים רבים לצורך משיכת לקוחות ושכנוע של

פינת ישיבה
טיפים ומידע לניקיון
איך מנקים כיסויים לכיסאות?

יותר ויותר אנשים כבר גילו כי כיסוי לכיסא מהווה פתרון מושלם לשדרוג פינת האוכל. כיסוי פשוט נותן לכיסא מראה חדש, כך כל החדר לובש חגיגיות והחדר משתדרג. השאלה שהגיעה אלינו

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם