חיפוש

4 שאלות שצריך לשאול חברות ניקיון משרדים

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ניקיון הוא אחד הדברים החשובים בחיים בין אם אתם אדם פרטי ובין אם אתם חברה עסקית.

אם אתם בן אדם פרטי אתם חייבים להבטיח כי הבית שלכם יהיה נקי וזאת בכדי למנוע מחלות ובעיות היגיינה.

אם אתם חברה עסקית לא רק שאתם צריכים לדאוג לניקיון מאותה סיבה אלא שאתם צריכים לשכור חברת ניקיון משרדים אשר תבצע את הניקיון במשרד שלכם.

עליכם לדעת כי ניקיון משפיע על העובדים שלכם ועל הלקוחות שלכם.

כך לדוגמא משרד נקי יקרוץ ללקוחות שלכם וישדר להם את המסר שאתם רציניים.

משרד מלוכלך יפגע בלקוחות שלכם וביעילות העובדים שלכם ומכך אתם חייבים להימנע.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי עליכם לשכור את חברת הניקיון הטובה ביותר בשוק ובכדי לעזור לכם לעשות זאת ריכזנו עבורכם 4 שאלות חשובות ביותר שאתם צריכים לשאול את חברת הניקיון.

 

  • כמה עובדים יש לכם?

אם כן ניקיון הוא לא משהו שהולך ברגל ולכן הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול את חברת הניקיון היא כמה עובדים יש להם. אם יש לכם משרדים רבים אתם חייבים להבטיח כי לחברת הניקיון יש די עובדים בכדי לנקות את השטח שלכם. אם אין להם די עובדים אתם תהיו בבעיה לא קלה שאי אפשר להתעלם ממנה.

 

  • מה המחיר שלכם?

כסף הוא המנוע של העולם העסקי וחברת ניקיון אינה שונה מחברות אחרות. כאשר אתם פונים אל חברת ניקיון משרדים בתל אביב הדבר הראשון שאתם צריכים לשאול אותה זה כמה יעלה התענוג לשכור אותה. לאחר שתקבלו מידע על המחיר של החברה תוכלו לשכור אותה ולהיות בטוחים כי המחיר הזה שווה את ההשקעה שלכם ואת איכות העבודה שחברת הניקיון תבצע.

 

  • האם יש לכם ביטוח?

עוד שאלה שאתם חייבים לשאול את חברת הניקיון המתמחה בנושא של ניקיון משרדים במרכז זה השאלה האם יש לה ביטוח. עליכם לדעת כי ביטוח הוא נושא סופר חשוב למקרה שבו אחד העובדים של חברת הניקיון נפצע. בכדי להבטיח שלא אתם תצטרכו לשלם לעובד פיצויים אתם חייבים לוודא כי לחברת הניקיון יש ביטוח מתאים המכסה את העובדים שלה וסתם אנשים מפציעות ובעיות רפואיות וכך הנטל הכספי לא יהיה עליכם אלא על חברת הניקיון.

 

  • האם אתם מבצעים פוליש וקס?

לכל חברת ניקיון יש התמחות משלה ולא כולן מבצעות פוליש וקס. פוליש זה דבר חשוב ביותר בניקיון משרדים ולכן שווה להתעכב על הנקודה הזאת ולשאול את חברת הניקיון אליה אתם פונים האם היא מבצעת פוליש או שמא היא לא מבצעת זאת. זה יתווסף למה שאתם יודעים על חברת הניקיון ויעזור לכם לבחור את החברה הטובה ביותר שיש ולהבטיח משרדים נקיים ומצוחצחים.

 

חומרי ניקוי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
המכשיר תחילה
כללי
למי מתאים מכשיר הפרשקאפ

לאחרונה גילינו שהגיע אל המטבח במשרד מכשיר חדש. אף אחד לא טרח לציין בפנינו מה זה המכשיר החדשני הזה, מה הפעולה שהוא מבצע ומי יכול להשתמש בו. בתור אנשים סקרנים

ניקון זכוכית
טיפים ומידע לניקיון
כל כמה זמן צריך לנקות מדפי זכוכית

מדפי זכוכית הם פריט פונקציונלי, שיש לו ערך עיצובי גבוה מאוד. יש להם יתרונות רבים בנוסף על הערך האסתטי ולכן כדאי לשקול התקנה שלהם בחלקים שונים של הבית, אבל אם

ספוג ניקיון
טיפים ומידע לניקיון
3 דרכים לניקיון של ריהוט גינה

הצבה של ריהוט גינה בשטחים החיצוניים של הבית מוסיפים נופך יפה ונעים, אשר מיטיב עם הישיבה בחוץ. הבעיה מתחילה כאשר קרני שמש, אובך או אבק באים במגע עם הרהיטים. אותם

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם