חיפוש

רוצים לחסוך מאות שקלים על מיסים? הנה כמה דרכים

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כולנו משלמים מיסים למדינה. כל הכנסה מחייבת תשלום מס הכנסה. על הוצאות, אנו משלמים מע"מ. לא כולם יודעים שניתן לחסוך מאות שקלים על תשלום מיסים. מוזמנים גם אתם להכיר את הדרכים המאפשרות לבעלי הכנסות ליהנות מחיסכון על פי חוק בתשלום המיסים.

 

פטור ממס מסיבה רפואית

ניתן לקבל פטור ממס הכנסה במקרה בו מתמודדים עם אחוזי נכות גבוהים שהוכרו בביטוח לאומי לתקופה של חצי שנה לפחות. הפטור ניתן באופן מלא או חלקי והוא פוטר את בעליו מחובת תשלום מס הכנסה על תקרת סכום ההכנסה שנקבעה בחוק. לא כל אחד יכול לקבל את הפטור המיוחל, אם אתם חושבים שאתם זכאים לקבל אותו, פנו לחברה העוסקת במימוש זכויות לקבלת הכוונה מקצועית בנדון.

 

הוספת נקודות זיכוי

כל אחד מאיתנו משלם מס הכנסה בהתאם לגובה ההכנסה שלו. הנתונים האישיים של כל אזרח בישראל מקנים לו נקודות זיכוי המקנות לו הנחה מגובה המס המקורי הנדרש לתשלום. ניתן לקבל את נקודות הזיכוי מסיבות שונות כמו לידת ילד, מגורים בעיר פריפרית, אבחון ילד כלקוי למידה, נישואין ועוד.

עדכון נקודות הזיכוי מתבצעת אצל שכירים בטופס 101 מול המעסיק. שינויים שארעו במהלך שנת המס, יכולים להתעדכן גם הם על ידי עדכון טופס 101. לא תמיד העובד זוכר לעדכן את מעסיקו בשינויים שהתרחשו וכך הוא ממשיך לשלם מס גבוה יותר ממה שהוא צריך לשלם. כדי למנוע תשלום מס גבוה, קיימת הדרך לקבל החזר מס.

 

החזרי מס רטרואקטיביים

ניתן לקבל החזר מס על תשלומי מס גבוהים יותר מהנדרש. עובד שהפך לאבא ולא עדכן זאת בתלוש השכר שלו, ממשיך להפריש מס גבוה מידי חודש. לאחר שנת המס הוא יכול להגיש בקשה לקבלת החזר מס רטרואקטיבי מהיום בו היה זכאי לקבלת נקודת זיכוי נוספת. ניתן לתבוע החזר מס רק עד תקופה של שש שנים אחורנית. אל תשאירו כסף ששייך לכם ברשות המיסים! פנו לתבוע אותו. הליך התביעה הוא לא מורכב וניתן לביצוע באופן עצמאי.

 

תיאום מס

עובד שעבד אצל שני מעסיקים ולא ערך תיאום מס, משלם מס כפול בכל מקום עבודה בו הוא עובד. כדי להימנע מתשלום מס כפול חשוב לערוך תיאום מס. ניתן לעדכן כבר בטופס 101 השנתי על עבודה במקום עבודה נוסף. במקרים בהם לא נערך תיאום מס, ניתן לתבוע החזר מס רטרואקטיבי על 6 השנים האחרונות.

 

תשלום מס שבח

מס שבח הוא מס המשולם על השבחת נכס נדל"ן בעת מכירתו וקבלת הרווחים ממנו. בעת המכירה בעל הנכס צריך לשלם מס על הרווחים שהניבה לו מכירת הנכס. את מס השבח יש לשלם בכל מכירה של נכס. אם יש לכם דירה אחת ואתם מעוניינים למכור אותה, שימו לב לא למכור אותה לפני שעוברים 18 חודש מיום רכישתה וכך לא תחויבו בתשלום מס שבח.

, מיסים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
סכין
כללי
איך משרד חקירות יכול לנקות לך את המוניטין

הכפישו את השם שלך? פגעו במוניטין שלך באמצעות שקרים והפצתם? אל תקבל את הדברים כמובן מאליו, אין סיבה שהשם הטוב שלך ייפגע! המאמר יתאר כיצד משרד חקירות יכול לנקות את

מופע קסמים
כללי
התאמת מופע הקסמים לקהלים שונים

מופעי קסמים כבשו את הקהל במשך מאות שנים, אבל כדי להפנט ולרתום את הצופים באמת, על הקוסמים להתאים את ההופעות שלהם כך שיתאימו לדמוגרפיה המגוונת של הקהל שלהם. הבנת המאפיינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם