חיפוש

הסיבות הנפוצות ביותר לסתימה של הביוב בבית

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש לא מעט סיבות שעשויות להוביל לסתימה רצינית של צנרת הביוב בבית. אם גם אתם מצאתם את עצמכם עומדים אל מול ביוב שעלה על גדותיו, תדעו שיש לכך סיבות שונות. במדריך הנוכחי אנו נציג בפניכם את הסיבות הנפוצות שמביאות לא פעם לסתימה של הביוב בבית. אם אתם רוצים להימנע מהמצב הלא נעים, כדאי שתקראו את השורות הבאות באופן מעמיק ותיישמו את הטיפים שמופיעים בו.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו בכתיבת המדריך

אנו יכולים לדקלם לכם מתוך שינה את הסיבות שגורמות לסתימה של ביוב בבית. פשוט כי אנו מוצאים את עצמנו מציינים אותם בכל פעם מחדש אל מול השכנים שלנו. אבל בחרנו לפנות אל אנשים נוספים שמבינים עניין בנושא וביקשנו לשמוע מהם מהן הסיבות שגרמו לביוב שלהם להיסתם.

שכן, היה חשוב לנו לבדוק מהן הסיבות הנפוצות ביותר. ראוי לציין ששוחחנו עם 56 אנשים שונים שמתגוררים במקומות שונים ברחבי הארץ וכתבנו את הסיבה שגרמה לביוב שלהם להיסתם ולעלות על גדותיו. לאחר שריכזנו את כל הסיבות, בדקנו מהן הסיבות הנפוצות ביותר והן אלו שיוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

 הסיבה ה – 1 הנפוצה ביותר לסתימה של הביוב בבית

הסיבה הראשונה שגורמת ללא מעט אנשים ליצור קשר עם שירותי ביובית כדי שיפתחו את הסתימה נוגעת לשימוש במגבונים. משום מה, יש עוד אנשים בעולם שעדיין לא שמעו על כך שמגבונים סותמים את הצנרת של הביוב. ברגע שמורידים אותם במי האסלה, הם עוברים אל הצנרת ונתקעים בתוכה. ככל שמשתמשים יותר במגבונים, כך הסיכוי לסתימה של הביוב בבית עולה. אז תעשו לעצמכם טובה ותזרקו את המגבונים אל הפח הסמוך ולא אל האסלה.

 

הסיבה ה – 2 הנפוצה ביותר לסתימה של הביוב בבית

הסיבה השנייה נוגעת לשימוש במוצרי היגיינה נשיים. רבים מהגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי לאחר שיצרו קשר עם אינסטלטור מוסמך שפתר את הבעיה, הוא גילה להם כי הסתימה אירעה בעקבות הצטברות גדולה של תחבושות ופדים.

 

הסיבה ה – 3 הנפוצה ביותר לסתימה של הביוב בבית

סיבה זו נפוצה בקרב משפחות עם ילדים צעירים. אם יש לכם פעוטות או ילדים בגיל הרך שאוהבים לשחק בסביבת השירותים, כדאי שתשימו עליהם עין. שכן, מסתבר שילדים אוהבים לזרוק צעצועים קטנים ובינוניים אל תוך האסלה ולראות מה קורה להם כמורידים את המים. עבור הילד מדובר בתעלומה, עבור ההורים מדובר בבעיה, מכיוון שהצעצועים גורמים לסתימה של הביוב.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את 3 הסיבות הנפוצות ביותר לסתימה של הביוב בבית. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים בנושא, נותר לכם לשים לב שאתם או השכנים שלכם לא גורמים לסתימה שכזו. נאחל לכם בהזדמנות זו שלא תדעו עוד סתימות בביוב.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מכיר את הברזים
כללי
הכירו את הברזים שישנו לכם את החיים

בחירה של ברזים לבית חדש או בית שעובר שיפוץ צריכה להיות בחירה מחושבת. שכן, זה לא מספיק לבחור את הברז בעל העיצוב המרשים ביותר. צריך גם לבדוק באופן מעמיק שמדובר

פך פתוח
טיפים ומידע לניקיון
איך פחים לשירותים עוזרים בשמירה על היגיינה

לאחרונה נתקלנו בשירותים ציבוריים שאין בהם היצע של פחים. מדובר בעניין שגרם לנו לעזוב את המקום בו ברגע. שכן, אנו יודעים כמה חשוב להציב פחים בשירותים כדי לשמור על היגיינה.

פינת ישיבה
טיפים ומידע לניקיון
איך מנקים כיסויים לכיסאות?

יותר ויותר אנשים כבר גילו כי כיסוי לכיסא מהווה פתרון מושלם לשדרוג פינת האוכל. כיסוי פשוט נותן לכיסא מראה חדש, כך כל החדר לובש חגיגיות והחדר משתדרג. השאלה שהגיעה אלינו

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם