חיפוש

סננס – החברה המובילה בתחום הפרקטים

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אחד האלמנטים העיקריים המשפיעים על עיצוב הבית והאווירה הנעימה בו, הוא כמובן הריצוף, המלווה את הבית לכל אורכו. אחד הטרנדים החמים ופתרונות הריצוף הפופולאריים ביותר הוא ריצוף הפרקט, המשלב אופי אסתטי עם איכויות פונקציונאליות רבות, כפי שתוכלו למצוא אצל סננס – החברה המובילה בתחום הפרקטים

 

פרקטים – כשאיכות ועיצוב נפגשים

למרות שמדובר בטרנד שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות, ריצוף הפרקט מלווה אותנו למעשה כבר שנים רבות, כשהוא נחשב בעבר לסמל סטאטוס המעיד על עושר ומעמד גבוה. עם השנים החולפות והתפתחות התעשייה המודרנית, הפכו הפרקטים לפתרון ריצוף אהוב ופופולארי ביותר, גם בקרב בתים פרטיים.

ריצוף הפרקט, המדמה בעיקר מרקם וצבעים של עץ טבעי, יוצר עיצוב מיוחד ואווירה ביתית חמימה ונעימה. מלבד העיצוב הנעים, טכניקות הייצור המתקדמות של ימינו מעניקות לפרקטים גם איכות ועמידות איתנה, כך שקל להבין כיצד ריצוף הפרקט הפך לטרנד סוחף במיוחד.

 

סוגי הפרקטים הפופולאריים

כיום, ניתן למצוא מגוון רחב של פרקטים, העשויים מחומרים שונים ומגיעים במגוון חומרים, דוגמאות ועיצובים, כפי שתוכלו למצוא אצל סננס אשקלון – החברה המובילה בתחום הפרקטים. כך, בין סוגי הפרקטים הפופולאריים ניתן למצוא את:

 

פרקטים מעץ מלא

עץ מלא הוא החומר המסורתי מהם עשויים הפרקטים המקוריים, כשסוגי העץ הנפוצים ביותר הם אלון, מהגוני, עץ ודובדבן. פרקטים אלו נחשבים ליוקרתיים במיוחד ומצריכים תחזוקה רבה.

 

פרקט מעץ שכבתי

פרקט זה מביא לידי ביטוי את טכניקות הייצור המתקדמות, כך שהוא משלב עץ טבעי עם שכבות של חומרים שונים, המקנים יחדיו לפרקט זה איכות ועמידות רבה.

 

פרקט למינציה

פרקט זה עשוי מלוחות מעובדים של סיבי עץ והוא מגיע במגוון טקסטורות. בין היתרונות הבולטים של פרקט זה נכללים התקנתו הקלה והמהירה, תחזוקה נוחה ומחירו הזול.

 

כיצד בוחרים ריצוף פרקט?

מגוון הסוגים, הדוגמאות והעיצובים של הפרקטים השונים, הופכים את משימת בחירת ריצוף הפרקטים למשימה מעט מאתגרת ומבלבלת. כדי לעשות סדר בדברים, בשלב הראשון מומלץ להגדיר לעצמכם תקציב מתאים.

לאחר מכן, כדאי לבחור את סוג הפרקט המתאים ביותר בהתאם לעיצוב הכללי השולט בחלל, לקחת בחשבון את התחזוקה הנדרשת לכל סוג פרקט וכמובן, לא להתפשר על איכות הפרקט ואחריות מתאימה, שתבטיח לכם ראש שקט.

 

חנות פרקטים מקצועית

כדי להבטיח שתהליך בחירת הפרקטים אכן יעבור בצורה חלקה ואידיאלית, חשוב ומומלץ לרכוש את הפרקטים בחנות מקצועית, בעלת ניסיון והתמחות ספציפית בעולם הפרקטים, כך שתוכלו למצוא בה את כל מבוקשכם תחת קורת גג אחת.

מלבד פרמטרים בסיסיים אלו, חנות פרקטים מקצועית צריכה לסייע לכם בבחירת הפרקטים המתאימים ביותר לעיצוב השולט בבית, להחזיק במלאי רחב ומגוון, לספק התקנה מתאימה ואיכותית, לדאוג לאחריות מקיפה וכמובן, לספק חווית שירות יוצאת מהכלל.

 

לסיכום

עולם הפרקטים מכיל מספר רב של סוגי פרקטים, היכולים להפוך את משימת בחירת ריצוף הפרקט למשימה מעט מבלבלת. לפיכך, אנחנו מזמינים אתכם אלינו לסננס – החברה המובילה בתחום הפרקטים, ליהנות ממבחר פרקטים עצום ושירות מקצועי שיסייעו לכם לבצע את הבחירה המיטבית.

סננס אשקלון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ספוג ומגבות
טיפים ומידע לניקיון
ניקיון בשטחי מסחר – לעבוד בגובה במקצועיות

שטחי מסחר, בתוכם קניונים, חנויות, מרכזי קניות ועוד – הם מקומות המצטיינים לרוב בחזות ייצוגית ומטופחת. הסיבה לכך פשוטה – מקומות אלה מקדישים מאמצים רבים לצורך משיכת לקוחות ושכנוע של

חדר ישיבות
ניקיון למשרד
איך לנקות משרדים

באשר לשאלה איך לנקות משרדים, התשובה היא למעשה די פשוטה והיא טמונה בכך שצריך להקפיד תמיד על ניקיון יסודי ביותר, כזה אשר חודר לפינות הקטנות ביותר, כאלו שמסתתר בהן לא

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם