חיפוש

ניקיון איכותי על מה הוא נמדד

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

עברתם דירה, או שהגיע הזמן ואתם צריכים שירותי ניקיון יסודיים? יתכן ואתם גם צריכים שירותי ניקיון במרחבים גדולים יותר כמו משרדים, או בניין מגורים ואתם לא יכולים לבצע זאת בעצמכם. אז איך תדעו שבחרתם בחברת ניקיון הנכונה? איך מודדים ניקיון איכותי?

 

חומרי ניקוי איכותיים

כשאנחנו מנקים בעצמינו, אנחנו יודעים בדיוק באילו חומרים השתמשנו, מה טיבם ולמה מיועד כל חומר. אך כאשר מישהו מנקה עבורנו, לעיתים קשה לדעת האם העבודה איכותית והאם החומרים שנבחרו למטרת הניקיון, הם איכותיים. איך נדע? ראשית, ניתן להעיף מבט אל עבר סביבת העבודה שלו ולהבחין האם קיימים מגוון חומרים שונים ייעודיים למשטחים אותם הם מנקים.

חומר לרצפות, חומר לחלונות וכו'. במידה וכן, אפשר כבר להירגע מעט, אמנם אי אפשר להיות בטוחים שהחומרים שנקנו הם הכי איכותיים שקיימים בקוש, אבל לפחות ייעודיים למטרה שלהם.

 

מהירות העבודה

ברור לכולם שניקיון איכותי עלול לקחת זמן רב, בו מושקעים האנרגיה והמשאבים על כל פינה לפי צרכיה. עם זאת, יש גבול לפרק הזמן שבו אפשר לעזוב את המתחם למטרת הניקיון ועל כן יש לשמר את האיזון בין עבודה יסודית ומקצועית לעבודה מהירה. עם חברת ניקיון מבריק בצ'יק, ניתן להסביר מראש מה הוא האזור אליו אתם מזמינים שירות ובהתאם לנסיבות אפשר להזמין איש מקצוע אחד או צוות ניקיון שיעבוד בצורה יותר זריזה ותוכלו לחזור ולהשתמש באזור במהירות.

 

מראה כללי לאחר העבודה

כמובן שהפרמטר הכי חשוב לקביעת שביעות הרצון מהניקיון הוא המראה. בין אם הזמנתם שירותי ניקיון ובין אם ניקיתם בעצמכם, תחושת הסיפוק כאשר המרחב נראה מבריק ומנצנץ, היא בלתי ניתנת לתיאור. כאשר מזמינים ניקיון חיצוני, מצופה פי כמה, שכאשר תגיעו לראות את העבודה, תתפעלו מהמראה ותוכלו להבחין בניקיון כבר מרחוק. כמובן שמראה כללי, מרחוק, הוא לא מספיק ויש צורך גם לבדיקה יסודית יותר, בפינות ובמקומות נידחים יותר, על מנת לוודא שהניקיון אכן היה יסודי.

 

ריח – מה הוא אומר על הניקיון?

בהזמנת שירותי ניקיון אנו מצפים שהריח שיאפוף את החלל, יהיה נעים לכולם. אבל מה אומר הריח על העבודה של הניקיון עצמה? האמת, לא הרבה. פיזור מפיצי ריח בחלל המדובר, לא יגרמו למקום להתנקות מעצמו. אבל ניקיון טוב עם חומרי ריח שמדיפים ומפיצים ריח נעים, יגרמו לשביעות רצון גדול, בין אם ניקינו בעצמינו ובין אם הזמנו שירותי ניקיון חיצוניים.

 

מחיר הוגן

מחיר זה עניין אינדיבידואלי. עלינו להחליט כמה אנחנו מוכנים לשלם על מנת לקבל שירותי ניקיון ושמישהו ינקה עבורנו. אבל מחיר הוגן זה כבר עניין אחר. ובחיפושינו אחר שירותי ניקיון, על ידי המלצות, או על ידי חיפוש ברשת, ברור שבנוסף לשירות איכותי, נחפש גם מחיר הוגן לכיסנו.

נִקָיוֹן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מַדְבִּיר
כללי
מתי צריך להזמין מדביר באופן מידי

את התרחיש הבא כולנו מכירים. אנחנו יושבים לתומנו בסלון ולפתע רץ לו ג'וק מקצה אחד לקצה שני, לפעמים הוא אפילו פותח כנפיים וכולנו נכנסים לפאניקה. אמנם זהו תרחיש מלחיץ, אבל

ניקוי שטיחים
ניקוי שטיחים

ניקוי שטיחים חייב להתבצע באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לתת את המענה הן מבחינת הניקוי והן מבחינת שיקום השטיח, במידה ונדרש. כיצד בוחרים חברה מקצועית לניקוי שטיחים? להלן המדריך המלא.

אישה מנקה
ניקוי חדר אורחים
המדריך המלא לניקיון חדר אורחים

הטלפון מצלצל ועל הקו נמצאת אחותכם שמגיעה הערב עם הילדים. "נוכל להישאר לישון אצלכם הלילה?" היא שואלת, והלב שלכם מתחיל לדפוק בקצב מהיר. אתם יודעים שחדר האורחים שלכם בבלאגן שלם,

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם