חיפוש

ניקיון לאחר שיפוץ – חברת ניקיון או לנקות לבד

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כל מי שערך שיפוצים בבית מכיר את ההרגשה. נכון – הבית משופץ, הכל עומד על תילו, הקירות צבועים, החלונות מורכבים והחשמל עובד בדיוק כמו שצריך.

אבל דבר אחד לוכד את העין – הלכלוך, הכתמים והזוהמה נמצאים בכל מקום בבית: על המרצפות, ליד הפאנלים בכל החדרים בבית, כתמי צבע ליד החלונות ועל הדלתות, לכלוך בכל מקום. עכשיו, מה שצריך הוא להתמקד בניקיון ולהקדיש לו כמה ימים של עבודה ומאמץ.

אבל האם זה באמת צריך להיות ככה? למה בעצם להתאמץ ולנקות באופן עצמאי, בזמן שאפשר להניח את הנושא של ניקיון לאחר שיפוץ בידי חברת ניקיון המתמחה בכך? בשורות הבאות נעסוק בסוגיה הזאת בהרחבה: ניקיון לאחר שיפוץ – חברת ניקיון או לנקות לבד?

ניקיון לאחר שיפוץ

 

ניקיון אחרי שיפוצים – מהם הקשיים וממה הם נובעים

הקושי העיקרי של ביצוע ניקיון בתים לאחר שיפוצים, טמון בעובדה שאופי הלכלוך והכתמים המופיעים במבנה המשופץ אינם רגילים ואינם אופייניים להצטברות רגילה של לכלוך. כתמי הלכלוך לאחר שיפוצים כוללים כתמים שנוצרו על ידי חומרי בנייה שונים, שמנים או נוזלים אחרים שבהם נעשה שימוש וכן כתמי צבע עקשניים. מדובר הן בכתמי צבע מהקירות שכל כמה שמתאמצים, קשה למדיי להסיר אותם.

בנוסף, כתמי צבע שמן מצביעת מסגרות של דלתות וחלונות, רובה שנפלה על הרצפה ועוד. ההסרה של כתמים כאלה דורשת התייחסות מיוחדת, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת הזמן הנדרש על מנת לסיים את הסרת הכתמים. בבית מגורים או כזה המשמש באופן קבוע לעבודה, הכתמים הם בדרך כלל שגרתיים, ולרוב ניתן להסיר אותם בקלות ובמהירות יחסית. לא צריך חומרים מיוחדים ולא מאמץ יוצא דופן.

למידע נוסף על שיפוצים הכנסו לאתר שיפוצים פלוס בקישור הזה.

 

פתרון לניקיון של כתמים לא שגרתיים

למעשה, ישנם שני פתרונות לניקיון אחרי שיפוצים: הפתרון הראשון הוא רכישת חומרי הניקוי המתאימים כמו גם כלי ניקוי איכותיים וביצוע עבודת הניקיון באופן עצמאי. לכאורה מדובר בפתרון הגיוני. אבל הבעיה כאן היא שחומרי הניקוי וגם המכשירים משמשים למעשה לניקיון חד פעמי.

אם מוסיפים את העלות של כל אלה (שבמרבית המקרים הם פשוט נזנחים או נזרקים בתום עבודת הניקוי), לעלויות של הזמן והמאמץ שהוקדשו לעבודה, המסקנה הכמעט מתבקשת היא שהיה כדאי פשוט להזמין אנשי מקצוע ולשלם להם את השכר עבור העבודה.

חברת ניקיון מחזיקה ברשותה מלאי של חומרי ניקוי המתאימים לכל מצב, יחד עם כלים ומכשירים המסייעים לעובדים המקצועיים להתגבר בקלות וביעילות גם על הכתמים הקשים ביותר שנוצרו כתוצאה מביצוע עבודות שיפוצים במבנה. בדרך כלל, גם משך העבודה קצר יותר וגם התוצאות טובות הרבה יותר מאלה שניתן היה לקבל בכל מצב אחר.

זאת, ועדיין לא מנינו את האפשרויות הנוספות כגון ביצוע פוליש לאחר הניקיון. אם יש לכם עניין בביצוע ניקיון לאחר שיפוץ, אתם במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת והמומחים שלנו יחזרו אליכם בהקדם להמשך התהליך.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מופע קסמים
כללי
התאמת מופע הקסמים לקהלים שונים

מופעי קסמים כבשו את הקהל במשך מאות שנים, אבל כדי להפנט ולרתום את הצופים באמת, על הקוסמים להתאים את ההופעות שלהם כך שיתאימו לדמוגרפיה המגוונת של הקהל שלהם. הבנת המאפיינים

כסאות בר
ניקיון
5 דגשים לבחירת כסאות בר לבית שקל לנקות

אחת הסיבות שגורמות לאנשים לבחור בכיסאות רגילים על פני כיסאות בר נוגעת לאופן הניקיון המורכב שלהם. שכן, זה ידוע, מדובר בכיסא גבוה שלא תמיד נוח לנקות אותו לכל אורכו. אם

חניות תת קרקעי
ניקיון חללים גדולים
שלושה שלבים בניקיון חניונים

לכם חניון והגעתם למסקנה שצריך כדי להשקיע בו לנקות אותו? רוצים להבטיח שכל מי שיגיע לחנות את הרכב שלו בחניון יהיה מרוצה מרמת התחזוקה והניקיון של המקום? אם כך, כדאי

ספוג ומגבות
טיפים ומידע לניקיון
ניקיון בשטחי מסחר – לעבוד בגובה במקצועיות

שטחי מסחר, בתוכם קניונים, חנויות, מרכזי קניות ועוד – הם מקומות המצטיינים לרוב בחזות ייצוגית ומטופחת. הסיבה לכך פשוטה – מקומות אלה מקדישים מאמצים רבים לצורך משיכת לקוחות ושכנוע של

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם