חיפוש

ניקיון בשטחי מסחר – לעבוד בגובה במקצועיות

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שטחי מסחר, בתוכם קניונים, חנויות, מרכזי קניות ועוד – הם מקומות המצטיינים לרוב בחזות ייצוגית ומטופחת.

הסיבה לכך פשוטה – מקומות אלה מקדישים מאמצים רבים לצורך משיכת לקוחות ושכנוע של לקוחות לבצע עסקאות ולרכוש מוצרים ולכן צריכים לשמור על תדמית מושכת, מטופחת, נעימה ונקייה.

הבעיה מתחילה כאשר שטחי מסחר אלה מאופיינים במבנים מורכבים, מעוצבים באופן ייחודי, אך מקשים על עבודות התחזוקה והניקיון.

 

אז איך פותרים את הבעיה?

כן מסתכלים על הקנקן – שטחי מסחר נקיים מושכים יותר לקוחות

מחקרים שונים, שהוזמנו על ידי תאגידים וחברות מסחריות, מוכיחים ללא צל של ספק, כי הרושם הראשוני המתקבל אצל הלקוח לגבי השטח המסחרי, או העסק, משפיע בצורה דומיננטית על רצונות לעשות עסקים ולהוציא כסף.

משום כך, קניונים, בתי מלון, חנויות ועסקים, משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי לשמור על סביבה נקייה, מעוצבת, מטופחת ואפילו ריחנית, שכן סביבה כזאת היא יותר מושכת, יותר מעניינת ומעודדת את הלקוחות לבצע רכישה.

הבעיה היא שלעיתים קרובות, עיצוב מתוחכם ויצירתי הולך יד ביד עם סביבה מורכבת ומאתגרת, אותה קשה לתחזק ולנקות כמו שצריך, אבל כמו שאתם יודעים – לכל בעיה יש גם פתרון.

 

תחזוקה וניקוי של שטחי מסחר בקלות וללא מאמץ

הקושי להגיע לחלקים הגבוהים של המבנה המסחרי, מכשולים שנמצאים לעיתים בדרך למקומות אלה, לצד הצבתם של מקומות אלה בתחתית סדר העדיפויות של צוותי הניקיון והתחזוקה, מביאים לעיתים למצב של הזנחה, אשר הולך ומחמיר עם השנים, אבל יש פתרון פשוט, יעיל ונוח, המאפשר גישה כמעט לכל מקום, בעיקר כאשר מדובר על עבודות תחזוקה וניקיון בגובה.

הפתרון המאפשר לבצע עבודות מורכבות של ניקיון ותחזוקה בגובה מגיע לאו דווקא מתחום הניקיון, כי אם מתחום התעשייה והוא עוסק בהעלאה של עובדים, חומרי ניקוי, ציוד וכלים לגובה בבטיחות מלאה, במהירות ויעילות, תוך שמירה על יציבות ועמידות גבוהה.

מדובר כמובן על במות הרמה, אשר מגיעות במגוון רחב של דגמים ומתאימות למגוון שימושים, ביניהם ניקיון במקומות גבוהים.

במקומות סגורים נהוג לבחור בבמה בעלת מנוע חשמלי, אשר יכולה להביא בקלות את העובדים למקום הזקוק לתחזוקה וניקיון. שם הם יכולים לבצע את העבודה בנוחות ובבטיחות ללא תחרות.

גם זמן העבודה מתקצר, בזכות רמה גבוהה של דיוק ומהירות העלאה והורדה, ללא חשש מנפילה.

ניתן למצוא במות הרמה חשמליות, או בעלות מנוע דיזל, במות עם זרוע מפרקית, או במות מספריים, המאפשרות עלייה אנכית לגובה. במות אחרות אפשרות עקיפה של מכשולים בדרך לנקודת העבודה באופן מתוחכם, אך נוח ובטיחותי במיוחד.

 

לסיכום

לא צריך לוותר על עבודות ניקיון, גם אם הגישה קשה. פשוט בוחרים להשתמש בציוד איכותי, מתקדם ויעיל, שיכול להביא אתכם למקום הרצוי בקלות, במהירות ובנוחות ומבצעים את העבודה על הצד הטוב ביותר. באתר הזה ניתן למצוא פרטים על מתקני הרמה חשמליים https://www.lifter.co.il/מתקני-הרמה-חשמליים/.

 

רכב כבד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מכונית באופן שגרתי
ניקוי רכבים
5 דברים שחשוב לנקות ברכב בשגרה

שמירה על סביבה נקייה והיגיינית בתוך המכונית שלכם, היא חיונית לא רק מסיבות אסתטיות אלא גם לבריאותכם ולרווחתכם. ניקוי קבוע עוזר לסלק לכלוך, אבק וחיידקים המצטברים עם הזמן. במאמר זה

פינת ישיבה
טיפים ומידע לניקיון
איך מנקים כיסויים לכיסאות?

יותר ויותר אנשים כבר גילו כי כיסוי לכיסא מהווה פתרון מושלם לשדרוג פינת האוכל. כיסוי פשוט נותן לכיסא מראה חדש, כך כל החדר לובש חגיגיות והחדר משתדרג. השאלה שהגיעה אלינו

חניות תת קרקעי
ניקיון חללים גדולים
שלושה שלבים בניקיון חניונים

לכם חניון והגעתם למסקנה שצריך כדי להשקיע בו לנקות אותו? רוצים להבטיח שכל מי שיגיע לחנות את הרכב שלו בחניון יהיה מרוצה מרמת התחזוקה והניקיון של המקום? אם כך, כדאי

נגמר השיפוץ בבית_ אלו בעלי המקצוע שכדאי להביא
טיפים ומידע לניקיון
נגמר השיפוץ בבית? אלו בעלי המקצוע שכדאי להביא

אנשים שביצעו בעבר שיפוץ בביתם, יוכלו להעיד שאי אפשר להיכנס מיד לדירה בסיום ההליך. שכן, יש צורך בהסתייעות מצד בעלי מקצוע חיצוניים. מדריך זה עולה לאתר, במטרה להעלות את הנושא

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם