חיפוש

ניקיון בעת עבודה אינסטלציה – למה זה חשוב

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

שמירה על סביבת עבודה נקייה חשובה – הן להגנה על בריאותנו והן עבור פרודוקטיביות יעילה ורווחית.

כשאנו מתעסקים בעבודה כמו אינסטלציה, אשר מטבעה מתאפיינת בלכלוך רב, החשיבות של שמירת הניקיון מקבלת חשיבות יתירה

 

עבודת אינסטלציה

כשמערת הניקוז ו/או הצנרת מתחילה לעשות בעיות, אנחנו מיד פונים להזמנת אינסטלטור מקצועי. סתימה או פיצוץ בצנרת נגרמים לרוב עקב בלאי של מערכת הצנרת, אך גם מהתרשלות או חוסר תשומת לב שלנו, כשאנו משליכים למערכת הניקוז חומרים שונים, דוגמת מגבונים ומוצרי היגיינה שונים, במקום לפח.

בין אם מדובר באינסטלטור בתל אביב או אינסטלטור בבת ים, הטיפול במערכת הצנרת מצריך אינסטלטור מקצועי, בכדי לפתור את התקלה בצורה איכותית ויעילה ולהימנע מתקלות חוזרות ואף החמרת המצב הקיים, עד לכדי הוצאות הרבה יותר יקרות. אך מעבר לתיקון התקלה, חשוב לא פחות, לשמור על ניקיון בעת עבודת האינסטלציה, מהסיבות הבאות.

 

שמירה על הבריאות

זה לא סוד שסביבה מלוכלכת מושכת אליה חיידקים, פטריות ובקטריות, העלולות לפגוע בבריאותנו. לכן, חשוב לשמור על ניקיון והיגיינה באופן כללי, בייחוד כפי שנחשפנו לחשיבות זו בתקופה האחרונה בעקבות מגיפת הקורונה.

היות ואנו מבלים בעבודתנו לא פחות זמן מאשר בבית, השמירה על הניקיון צריכה להיות מיושמת גם בסביבת העבודה שלנו. בעבודת אינסטלציה, המאופיינת בגישה והתעסקות עם מקומות מלוכלכים מלכתחילה, כמו צנרת או ביוב, הקפדה על ניקיון לשמירה על הבריאות חשובה אף יותר.

 

לכלוך ותאונות עבודה

בהמשך ישיר לחשיבות בשמירה על הניקיון בכדי לשמור על הבריאות, שמירה על הבריאות אינה רק הימנעות מחיידקים ומחלות, אלא גם זהירות והימנעות מפני תאונות עבודה. בין הגורמים העיקריים לתאונות עבודה, נמצאים כתמי לכלוך, אשר גורמים בעיקר להחלקות, העלולות להביא לשבירת איברים ואף פגיעות חמורות יותר, כמו פריצת דיסק.

בעבודת אינסטלציה המתאפיינת במים רבים, היתכנותה של החלקה אינה דבר תלוש מהמציאות. לפיכך, הקפדה על סביבת עבודה נקייה בכלל ומכתבי מים בפרט, תשפיע באופן ישיר על ביטחונכם האישי וגם של הסובבים אתכם.

 

השארת רושם חיובי

כאשר התחרות בשוק מרובה ולחוצה, כדאי להתבלט בשירותיות ויתרונות שיש לכם על פני האחרים. יתרון כזה יכול להתבטא באמצעות השארת סביבת עבודה נקייה אחריכם, שכן, הניקיון שאחרי העבודה הוא תחום אפור שלא תמיד ברור מי האחראי עליו- הלקוח או בעל המקצוע.

בנוסף, השארת סביבת עבודה נקייה, מעידה על מקצועיותו של איש המקצוע ואיכות השירות שלו. כך תוכלו להשאיר אחריכם לקוחות מרוצים והמלצות רבות, שיביאו לכדי הזמנות חדשות ולקוחות חדשים ומרוצים.

לסיכום, ראינו כי שמירה על ניקיון והיגיינה חשובים בעיקר לשמירה על בריאותנו והימנעות מתאונות עבודה מסוכנות ומיותרות, אך לא רק. שמירה על ניקיון, בעיקר בתחום האינסטלציה, המאופיין בגישה למקומות מלוכלכים מלכתחילה, מעידה על איכות האינסטלטור הן בתחום המקצועי והן בטיב השירות שהוא מעניק ללקוחות.

 

טכנאי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מכסה של שקע
כללי
איך מתקנים שקע חשמל שלא עובד?

גם בשביל ההאנדי-מאנים הטובים ביותר החיים בינינו, עבודות חשמל הן תחום שיש לנקוט בו זהירות יתרה ולהיעזר בחשמלאי מוסמך ומקצועי. עם זאת, ישנן עבודות פשוטות שתוכלו לעשות בעצמכם. אם התקלקל

ברביקיו
טיפים ומידע לניקיון
איך מנקים מעשנת בשר?

מעשנת בשר היא הטרנד הכי חם ולוהט שקיים היום בתחום הבשר. הביקוש לבשר מעושן, שהיה תמיד גבוה בקרב האמריקאים, הולך וגדל גם בישראל. עם הביקוש לבשר מעושן, עולה גם הביקוש

שטיפת כלים
טיפים ומידע לניקיון
מה הדברים הכי חשובים לנקות במשרד?

ישנן סיבות רבות לכך שחשוב ביותר להקפיד לנקות את המשרד באופן תדיר ובקפדנות יתרה: מניעה של חרקים, יתושים ומזיקים שונים, רושם חיובי על האנשים שמגיעים למקום (מי רוצה להגיע למשרד

ניקון זכוכית
טיפים ומידע לניקיון
כל כמה זמן צריך לנקות מדפי זכוכית

מדפי זכוכית הם פריט פונקציונלי, שיש לו ערך עיצובי גבוה מאוד. יש להם יתרונות רבים בנוסף על הערך האסתטי ולכן כדאי לשקול התקנה שלהם בחלקים שונים של הבית, אבל אם

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם