חיפוש

לעבור דירה בראש נקי: 3 סיבות להיעזר בחברת ניקיון אחרי שיפוץ

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הידעתם? ניקיון אחרי שיפוץ לא צריך להיות תהליך ארוך, סיזיפי ומעייף. מחירי ניקיון דירות לאחר שיפוץ הם כבר ממש לא מה שהיו פעם, והיום יש לכם את האפשרות לתת למקצוענים לנקות עבורכם את הבית בצורה יסודית ונקודתית. 

 

ניקיון אחרי שיפוצים – כאן דווקא כדאי להיכנס לפינות הקטנות

חברות ניקיון מקצועיות מציעות שירותים רבים: הסרת כתמי צבע, ליטוש פאנלים, פינוי פסולת שהצטברה בבית לאחר השיפוץ, ניקוי שטיחים ומערכות ריפוד, הסרת שכבות אבק, פוליש, חיטוי חדרים אמבטיה ועוד. המשותף לכל הפעולות האלו שגם אם אתם מיומנים מאוד בניקיון, סביר להניח כי אין בידכם את חומרי הניקוי ואת המכשור הדרוש לביצוע הפרוצדורות הללו.

בשל כך, על מנת להשיב את דירתכם את משרדכם למצב אידיאלי, כדי לכם לבחור בשירות חיצוני שבבעלותו הטכנולוגיה הנדרשת להשגת הניקיון המושלם, מבלי שיישאר אף סימן לעבודת השיפוץ.

ניקוי

תברואה – יסודי זה בריא

הסיבה הזו מתקשרת לסיבה הקודמת – ניקוי יסודי אחרי שיפוץ הוא חשוב מאוד מבחינה תברואתית. חשבו על כל האבק, הנסורת והלכלוך שעתיד להצטבר בשטח, ועל החומרים הכימיים כגון צבע, למשל. במידה ואחד מהדיירים חולה במחלות עור או נשימה – הדבר נכון על כמה וכמה. ניקיון יסודי ומקצועי בעזרת אמצעים טכנולוגיים יבטיחו תנאי תברואה מקסימליים לכם ולבני משפחתכם.

 

זמן ונוחות

שיפוץ, אפילו אם הוא מינימלי, כרוך בלא מעט התעסקות ו"שבירת ראש" – בחירת קבלן שיפוצים, מציאת זמן מתאים, פינוי זמן, הוצאת בני המשפחה מהבית – כל אלו דורשים מאמץ וארגון מראש. מחיקת משימה אחת – מתישה ביותר, יש לציין – מרשימת המטלות שלכם תהפוך את תהליך השיפוץ שלכם לנוח, מהיר וכן פחות מעייף.

ואם נגיד את האמת – זמן שווה כסף. בזמן (ובשעות המנוחה הנדרשת לאחר ניקיון) שתחסכו תוכלו לעשות דבר מה אחר, או אפילו לעבוד אקסטרא. סביר להניח שאם תבחרו לנקות בעצמכם תצטרכו לקחת יום חופש מהעבודה – שגם יעלה לכם כסף. לא חבל? כמו גם שמחירי שירותי ניקיון לאחר שיפוץ הם נוחים לכל כיס.

 

כמה עולה ניקיון לאחר שיפוץ?

כאמור, מחירי ניקיון דירות לאחר שיפוץ הם ממש לא מה שהיו פעם, ולא מיועדים לעשירים בלבד. אנו ממליצים לכם לא להתפתות וללכת על חברות זולות מידי, כי מחיר זול ומפתיע עלול להעיד על שימוש בחומרים לא איכותיים. בממוצע, המחיר לניקיון לאחר שיפוץ הוא בין 15 ל-19 שקלים למטר.

מחיר זה בדרך כלל אינו כולל פוליש ווקס או קריסטל, עליהם תאלצו לשלם בנפרד. לסיכום, אנו מאחלים לכם הצלחה רבה בשיפוץ שלכם. זה לא קל, אבל אוטוטו זה מאחוריכם. בעזרת ניקיון יסודי ומקצועי שנעשה על ידי חברה חיצונית תוכלו לחסוך המון התעסקות, ולהסתגל לביתכם היפה והמשופץ במהרה. ומה יותר טוב משגרה?

חברת ניקיון

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מנטליזם חושי
כללי
תפקידה של תפיסה קינסתטית במנטליזם חושי

בתחום החוויות החושיות, ההבנה והפרשנות שלנו של העולם הסובב אותנו תלויות בחושים שונים. בעוד שרובנו מכירים את חמשת החושים הבסיסיים – ראייה, שמיעה, טעם, ריח ומגע – יש חוש נוסף

מכשיר ניקיון
טיפים ומידע לניקיון
איך לבחור שואב אבק רובוטי?

זוכרים את הימים שהיינו מזמינים מנקה שתבריק לנו את הבית? או שהיינו משתמשים במטאטא כדי לנקות את המרצפות? התיאורים הללו נשמעים ישנים כמעט כמו הימים בהם לא היה לכל אחד

חלל נקי
ניקוי חדר שינה
איך תשאירו את חדר השינה נקי מאי פעם

אף אחד מאיתנו לא אוהב לחיות בבלאגן. הבלאגן גורם לנו לא רק לבלאגן שבא לידי ביטוי במראה לא טוב, אלא גם בתחושות נפשיות מאוד לא טובות ושמלוות בכעסים, עצבים וריבים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם