חיפוש

מה הדברים הכי חשובים לנקות במשרד?

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ישנן סיבות רבות לכך שחשוב ביותר להקפיד לנקות את המשרד באופן תדיר ובקפדנות יתרה: מניעה של חרקים, יתושים ומזיקים שונים, רושם חיובי על האנשים שמגיעים למקום (מי רוצה להגיע למשרד מלוכלך ולראות צואה ופיפי בשירותים?) וכמובן, העניין התברואתי ושמירה על הבריאות של עובדי המשרד. כתוצאה מכך, אין מנוס מלנקות את חדרי השירותים, לרוקן את הפחים ולשטוף את הרצפה בכל יום.

 

לנקות חדרי שירותים

לנקות את חדרי השירותים, בפרט את האסלות בשירותים, זה קריטי ביותר. אנשים נגעלים ונרתעים משירותים שאינם נקיים ויש בהם שאריות של צואה ושתן. זה לא נעים לעובדי המשרד ולאורחי המקום שמשתמשים בשירותים של המשרד. אך חמור מכל הוא כל העניין הבריאותי והתברואתי. לכן, יש להקפיד לנקות את השירותים היטב לכל הפחות פעם אחת ביום, ורצוי אף יותר מכך.

את האסלה בשירותים יש לנקות עם אקונומיקה או חומר ייעודי לניקוי אסלות. יש לנקות עם סקוץ' היטב את האסלה ולהקפיד על כך שלא ישאר כל לכלוך – כך שהאסלה תהיה לבנה, נקייה ונעימה. כמו כן, מומלץ גם להשתמש במטהר אוויר על מנת שיהיה ריח טוב.

 

לרוקן את הפחים

את הפחים יש לרוקן כל יום ואין מנוס מכך. במקרים רבים אף יש צורך לרוקן אותם על אף שאינם מלאים. הסיבה לכך שזה כה חשוב לרוקן את הפחים היא מכיוון שזה עשוי למשוך יתושים, מעופפים ומזיקים אחרים. פחים המכילים שאריות של כוסות קפה, תה, סוכר וכו' זה גרוע ביותר מכיוון שזה מושך חרקים ובפרט נמלים. פחים המכילים לכלוך רב, במיוחד סוכרים או שאריות מזון – יש לרוקן אותם באופן מיידי, מהר ככל האפשר.

טיפ: מומלץ להשאיר שקיות מתחת, על מנת שיהיה נוח יותר להחליף את השקית בכל פעם. הדבר יחסוך מכם טרחה קטנה ויהפוך את העבודה לנעימה יותר. כך, למעשה, לא תצטרכו כל פעם להוציא שקית חדשה וזה עשוי לחסוך לכם כמה דקות של עבודה מיותרת.

 

לשטוף את הרצפה

מטבע הדברים, לא ניתן להתעלם מהרצפה עליה אנו דורכים במשרד. אף אחד לא רוצה לדרוך על רצפה מלוכלכת, דביקה ומסריחה. מעבר לכך, הכרחי שהרצפה תהיה נקייה על מנת לשמור על היגיינה גבוהה. לכלוך מיותר יכול למשוך נמלים או מזיקים אחרים. יתרה מכך, הדבר חשוב ביותר מכיוון שרצפה מלוכלכת אינה עושה רושם טוב על הלקוחות המגיעים למשרד. זה מראה על חוסר רצינות של המקום, וזלזול במשרד עצמו.

בנוסף לכך, במקרים בהם ישנן מדבקות על הרצפה, ניתן לקלפן באמצעות שפכטל או על ידי הקצה של המטאטא.

 

לסיכום

הדברים שהכי חשוב להקפיד עליהם במשרד הם: לרוקן את הפחים באופן תדיר, לנקות את השירותים בכל יום ולהקפיד על כך שהרצפה תהיה נקייה. אחרי הכל, משרד שאינו נקי יבריח מכם לקוחות פוטנציאליים ויעשה רושם רע על המקום עצמו. ניקיון משרדים זה הכרחי.

ניקוי מטבח

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מפעל נקי
ניקיון חללים גדולים
איך לשמור על המפעל שלכם נקי מאבק

ניהול של מפעל מביא איתו לא מעט אתגרים שקשה לתאר לפני שנכנסים לתחום הזה. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע בעבר, כשלא היה לכם מפעל, כלל לא עצרתם לחשוב על המורכבות

ניקון זכוכית
טיפים ומידע לניקיון
כל כמה זמן צריך לנקות מדפי זכוכית

מדפי זכוכית הם פריט פונקציונלי, שיש לו ערך עיצובי גבוה מאוד. יש להם יתרונות רבים בנוסף על הערך האסתטי ולכן כדאי לשקול התקנה שלהם בחלקים שונים של הבית, אבל אם

מכסה של שקע
כללי
איך מתקנים שקע חשמל שלא עובד?

גם בשביל ההאנדי-מאנים הטובים ביותר החיים בינינו, עבודות חשמל הן תחום שיש לנקוט בו זהירות יתרה ולהיעזר בחשמלאי מוסמך ומקצועי. עם זאת, ישנן עבודות פשוטות שתוכלו לעשות בעצמכם. אם התקלקל

הדברה
כללי
למה ללכוד חולדה בידיים?

רבים מאתנו מכירים את הרגע שבו הם מבינים שיש חולדה בביתם. מדובר בתרחיש נפוץ שגורם לכל אחד להתנהל בצורה אחרת. יש מי שמנסים לתפוס את החולדה באמצעות מלכודת, בעוד אחרים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם