חיפוש

מהי הדברה מקצועית?

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדברה מהי?

פעמים רבות במהלך חיינו, ניתקל בבית הפרטי או במשרד בבעיה מטרידה אך נפוצה, מזיקים. המזיקים יכולים להיות מסוגים שונים, החל מנמלים היוצאות מחור קטן במטבח, דבורים או יתושים המקננים ברחבי הבית, ובמקרים גרועים יותר עכברים או חולדות.

המזיקים מהווים מטרד לא קל עבורנו, שכן כל העת מכרסם בנו החשש במה נוגעים או מה אוכלים אותם מזיקים. בדיוק לשם כך, קיימים אנשי מקצוע רבים העוסקים בהדברה. כלומר, באמצעות דרכים ושיטות מתקדמות, מנסים אותם אנשי מקצוע ולרוב בהצלחה ללכוד או להשמיד את אותם מזיקים שפלשו לביתנו.

אך, אנשים רבים מגיעים לכדי בלבול קל כאשר הם מנסים לבחור את המדביר המקצועי ביותר לטיפול בבעיית המזיקים בביתם. לכן, ננסה להציג בפניכם את הרכיבים המרכזיים שאת קיומם מומלץ לוודא שיש בהדברה, ושיובילו אתכם לבחירה באיש המקצוע המתאים.

 

הרכיבים המרכיבים הדברה מקצועית

תו תקן

אחת לתקופה, אנו שומעים סיפורים מסמרי שיער של פגיעות פיזיות חמורות בבעלי הבית בו בוצעה ההדברה, בעקבות שאיפות חומרים רעילים ומסוכנים.

לכן, על מנת לוודא כי איש המקצוע בו בחרתם משתמש בחומרים המותרים לשימוש לצרכי הדברה, בקשו מהמדביר להציג בפניכם את רישיון ההדברה שלו, וודאו מול הרשויות המפקחות על ההדברה כי האישור בתוקף וכי המדביר מוכר לרשויות ובעל המלצות מלקוחות קודמים.

 

שיטות ההדברה

ישנן מספר שיטות הדברה, בהן משתמשים מדבירים מקצועיים, ושעליכם בתור לקוחות להכיר על מנת לזהות שההדברה מקצועית. שיטת ההדברה הראשונה היא, הדברה כימית. הדברה מסוג זה, מבוססת על פיזור רעלנים בחלל הבית ובמקומות החשודים להתרכזות מזיקים.

בשימוש בסוג הדברה כזה, וודאו מול המדביר כי החומרים מאושרים וכי הוא לא משתמש בזרחן, חומר רעיל ביותר שנאסר לשימוש במדינת ישראל. לאחר ההדברה, ודאו כי הבית מאוורר היטב, ובדקו מול המדביר במדויק מתי יותר לכם לחזור ולאכלס את הבית.

סוג נוסף של הדברה הוא הדברה ירוקה, המשתמשת בפתרונות "ירוקים", כאלה שאינם פוגעים בסביבה במדיה רבה, למרות שיעילותם נמוכה מעט מההדברה הכימית. סוגים נוספים של הדברה, הם הדברה ביולוגית שמשתמשת באורגניזמים חיים על מנת לחסל את המזיקים בצורות שונות, והדברה אלקטרונית המשתמשת באמצעים אלקטרוניים יעודים.  גם כאן, בדקו היטב את תו התקן אותו מחזיק המדביר.

 

יסודיות ההדברה

סימן נוסף למקצועיות ההדברה, הוא יסודיותו של המדביר. מדביר מקצועי הוא מדביר הבוחן את הבית הפרטי שלכם בצורה יסודית. שסורק את פינות הבית בצורה מדוקדקת, מוודא את כלל המקומות בהם נמצאים המזיקים, ולאחר ההדברה עובר בפרוטרוט על המקומות בהם ביצע את ההדברה.

לסיכום, על מנת לבצע את ההדברה המקצועית לבית הפרטי שלכם בצורה הטובה והאיכותית ביותר, כנסו לאתרי האינטרנט השונים ובעזרת המידע שניתן לכם במאמר זה, בצעו את הבחירה הנבונה והמשתלמת.

הדברה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
נִקָיוֹן
שירותי ניקיון
ניקיון איכותי על מה הוא נמדד

עברתם דירה, או שהגיע הזמן ואתם צריכים שירותי ניקיון יסודיים? יתכן ואתם גם צריכים שירותי ניקיון במרחבים גדולים יותר כמו משרדים, או בניין מגורים ואתם לא יכולים לבצע זאת בעצמכם.

סכין
כללי
איך משרד חקירות יכול לנקות לך את המוניטין

הכפישו את השם שלך? פגעו במוניטין שלך באמצעות שקרים והפצתם? אל תקבל את הדברים כמובן מאליו, אין סיבה שהשם הטוב שלך ייפגע! המאמר יתאר כיצד משרד חקירות יכול לנקות את

ניקון זכוכית
טיפים ומידע לניקיון
כל כמה זמן צריך לנקות מדפי זכוכית

מדפי זכוכית הם פריט פונקציונלי, שיש לו ערך עיצובי גבוה מאוד. יש להם יתרונות רבים בנוסף על הערך האסתטי ולכן כדאי לשקול התקנה שלהם בחלקים שונים של הבית, אבל אם

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם