חיפוש

כל מה שאתה צריך לדעת על מנת לשמור על המשרד שלך נקי והיגייני במיוחד בשנת 2021

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאז שנכנס לחיינו וירוס ה- covid 19 נהלי ההיגיינה השתנו מקצה לקצה והותאמו להנחיות התו הסגול של משרד הבריאות.

המאמר יפרט כל מה שצריך לדעת על מנת לשמור על משרד נקי והיגייני במיוחד בשנת 2021.

 

הנחיות התו הסגול למשרדים

מעבר להגבלת כמות העובדים בחברות ובמשרדים, הצהרות בריאות, מדידת חום, הקפדה על היגיינה של ציוד אישי, אלכוהול ג'ל, עטית מסכות ועבודה בקפסולות, העובדים מקבלים הנחיות לגבי השמירה על ההיגיינה האישית והמעסיק צריך לדאוג להיגיינה הכללית של המשרד באופן שוטף. שנת 2021 הביאה לשינוי דרסטי בין אם זהו ריחוק חברתי ובין אם בתחום ההיגיינה. על מנת להקפיד ולשמור על מקום עבודה סטרילי ומחוטא חשוב להסתייע בחברה המעניקה שירותי ניקיון למשרדים וחברות.

 

מה עושה חברה לשירותי ניקיון?

שירותי חיטוי – במיוחד בשנה מאתגרת זו החיטוי נעשה במכשור מתקדם בחללים משותפים, משטחים, אזורי ישיבה, ידיות, חלונות, פתחי אוורור ומזגנים. חומרי החיטוי ידידותיים לסביבה אך לא לחיידקים והם מאושרים על פי תו התקן של מכון התקנים ומשרד הבריאות.

שירותי ניקיון – באמצעות ציוד מכני מתקדם חברת הניקיון מקרצפת ומבריקה את הרצפה בכל החללים והמדרגות, עושה שימוש במכונת פוליש, שואבי אבק ומים תעשייתיים, ניקוי חלונות, משטחים, הסרת האבק ובחומרים אקולוגיים שאינם מזיקים לנשימה או לאלרגנים.

 

איך בוחרים בחברת ניקיון מקצועית?

על מנת שהמשרד שלכם יהיה נקי בהתאמה להנחיות הקורונה יש לבחור בחברת ניקיון מנוסה, בעלת וותק ואחראית. בסקירה מהירה באינטרנט ניתן למצוא המלצות אל חברות שונות שחלקן קיבלו דירוג וחוות דעת של לקוחות באינדקסים השונים וחלקן אף מציינות אלו לקוחות נמנים אצלם. חברה טובה צריכה להקפיד על ניקוי יסודי באופן שוטף של הריהוט, השטיחים, ספות, וילונות, חלונות, דלתות, כיסאות ושולחנות, הפרדת פסולת, ניקוי מטבח העובדים של המשרד, חדר המדרגות, וכל השטח והחלל במשרד ומחוצה לו. הריצוף צריך להבריק באמצעות פוליש או הברקה קריסטלית. כמו כן, חברה מקצועית עם פריסה ארצית העוסקת בניקוי או חיטוי מוסדות ומשרדים בסדר גודל נרחב מחזיקה עובדי ניקיון רבים. בשל התקופה הלא פשוטה ועד שכולם יתחסנו, רבים נכנסים לבידוד וחייבים בסגר של 10 ימים. כאשר לחברת ניקיון יש צוות גדול של עובדים, גם אם חלק מהצוות ייכנס לבידוד, המשרד יוכל להמשיך ולקבל שירותים משאר חברי הצוות. לפיכך, ישנה חשיבות רבה לבחירה בחברה גדולה.

 

שירותי ניקיון בימים כתיקונם

מומלץ לעשות שימוש בשירותי הניקיון והחיטוי למשרדים גם בימים כתיקונם באופן שוטף ובקביעות. כאשר חברה כזו מעניקה שירותי ניקיון קבועים הניקוי הוא לפחות פעמיים בשבוע או יותר על פי הצורך. בכל זאת למשרד נכנסים לקוחות, שותפים עסקיים ועובדים שצריכים לשהות במקום היגייני על מנת לשמור על בריאותם.

 

גל מסכה וכפפה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
שירותי ניקיון
טיפים ומידע לניקיון
4 יתרונות בשימוש במכונת שטיפה בלחץ

מאז ומתמיד, כתמים קשים היוו בעיה עבור אנשים בכלל ועבור חברות ניקיון בפרט, עד שנכנסו לחיינו מכונות השטיפה על כל סוגיהן. אם בעבר – שיטות הניקיון התמקדו בעיקר בפעולה ידנית

מתחם להשכרה
טיפים ומידע לניקיון
למה חשוב לנקות מחסן יד שנייה לפני השימוש?

רכשתם מחסן יד שניה? אם כך, יהיה חשוב לנקות אותו לפני שאתם משתמשים בו והופכים אותו רשמית ל-שלכם. אתם לא יודעים מי השתמש בו ומה עשו בו, אילו סוגי לכלוכים

ניקוי יסודי
שירותי ניקיון
מה ההבדל בין חברת ניקיון לעוזרת

ביצוע עבודות הניקיון בבית הפך זה מכבר למטלה בעייתית וכמעט בלתי אפשרית לביצוע באופן עצמאי, בבית שבו שני בני הזוג עובדים במשרות הדורשות פעילות אינטנסיבית, יש קושי למצוא את הזמן

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם