חיפוש

למה ללכוד חולדה בידיים?

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רבים מאתנו מכירים את הרגע שבו הם מבינים שיש חולדה בביתם. מדובר בתרחיש נפוץ שגורם לכל אחד להתנהל בצורה אחרת. יש מי שמנסים לתפוס את החולדה באמצעות מלכודת, בעוד אחרים מנסים לתפוס אותה בידיים חשופות. יצאנו לבדוק את העניין, כדי להבין מהי הדרך הטובה ביותר וגילינו שתפיסה בידיים חשופות היא המומלצת מצד מומחים בתחום. הישארו כאן ותגלו מה עומד מאחורי המלצה זו, כדי שתוכלו לפעול נכון בעת הצורך.

 

איך תופסים חולדה באמצעות הידיים?

חשוב להסביר את הכוונה שבלכידת חולדה בידיים חשופות, רגע לפני שנציג את הסיבה שגורמת למומחים להשתמש בה. שכן, יש שלבים מקדימים שצריכים להתבצע טרם תפיסת החולדה. מומחים בתחום ציינו בפנינו שהם מניחים פיסות רעל ברחבי הבית. אלה עשויות להגיע בצורות שונות, למשל:

  • גרעינים
  • אבקה
  • כדורים ועוד

המשותף לכל סוגי הרעלים שהוצגו לעיל זו העובדה שהם מושכים את החולדה וגורמים לה לטעום מהם. ההשפעה של הרעל הינה מיידית והיא גורמת לחולדה לגסוס תוך שעות בודדות. כך שבעצם, ניתן יהיה לראות את הגופה שלה או להריח אותה ולמצוא את מקום המסתור שלה.

 

הסיבה ללכידת חולדה באופן זה

בירור שערכנו בנושא גילה שדרכי הלכידה האחרות (פיתיונות, מלכודות) לא מביאות לתוצאה הרצויה. שכן, החולדה היא חיה חכמה ויש לה את היכולת לזהות את המלכודת או הפיתיון, כך שהיא יכולה לקחת אותו בזריזות ולברוח למקום המחבוא שלה. החולדות לא יודעות לזהות את מראהו של הרעל, כך שהן אוכלות אותו ברגע, מבלי להבין את השלכות הפעולה. נדגיש שלכידת חולדה בידיים זה לא הליך שכדאי לבצע באופן עצמאי. מומלץ לבצע לכידת חולדות עם אבי הלוכד בלבד, משום שהוא מכיר בהליך ובאמצעי הזהירות שצריך לנקוט במהלכו.

 

אמצעי הזהירות שצריך לנקוט בלכידת חולדה

החולדה מסתובבת בפחים השכונתיים ובצינורות הביוב. כך שהיא מגיעה לביתנו כשהיא נושאת עליה חיידקים רבים שעשויים לסכן את הבריאות שלנו. נציין שעובדה זו מצריכה שימוש בכפפות עבות ומסיכת פה שתימנע מגע ישיר עם החיידקים הללו.

 

הסכנות שבמגע ישיר עם חולדה

כאמור, מגע ישיר עם החולדה עשוי להוביל להידבקות במחלות שונות. בחרנו לציין בפניכם את המחלות הנפוצות ביותר שמועברות על ידי חולדות, כדי להעלות את המודעות לנושא. מדובר תחילה במחלת העכברת שיכולה לעבור לאחר מגע עם הפרשות של החולדה. המחלה השנייה היא סלמונלה שמועברת באמצעות מגע עם הפרשות השתן או הגללים של החולדה. מחלות אלה עשויות לגרום במקרים קלים לכאבי ראש, בחילות והקאות.

 

לסיום

מומלץ ללכוד חולדה באמצעות הידיים בלבד, תוך שימוש באמצעי הגנה שיאפשרו להימנע מהידבקות במחלות קשות. בשלב זה אתם יודעים שתפיסת החולדה צריכה להתבצע על ידי מומחים שמכירים בהליך מקרוב, כך שנותר לכם רק לפנות ללוכד מומחה ולהשאיר לו את העבודה המסורבלת.

הדברה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ריסוס מתוך רכב
טיפים ומידע לניקיון
ניקיון לאחר הדברה – כל המידע שצריך

אתם חושבים לעשות הדברה בבית כי גיליתם מזיקים מסוגים שונים? תוהים מה כולל התהליך כולו, באיזה סוג של הדברה כדאי לבחור ואיך לנקות אחרי שכל המבצע הזה יסתיים? עיינו במאמר

פך פתוח
טיפים ומידע לניקיון
איך פחים לשירותים עוזרים בשמירה על היגיינה

לאחרונה נתקלנו בשירותים ציבוריים שאין בהם היצע של פחים. מדובר בעניין שגרם לנו לעזוב את המקום בו ברגע. שכן, אנו יודעים כמה חשוב להציב פחים בשירותים כדי לשמור על היגיינה.

עובדי ניקיון
טיפים ומידע לניקיון
מביאים עובדי ניקיון? כדאי לדאוג לביטוח!

הזמנה של עובדי ניקיון למשרדי חברות או בתים פרטיים מצריכה רכישה של ביטוח ייעודי. מדריך זה נכתב לאחר מקרה שאירע למי שלא החזיק בביטוח זה. החלטנו להעלות את הנושא לכתב,

חולם על בית מבריק
ניקיון
חולמים על בית מבריק? כך עשו את זה נכון!

בית נקי ומבריק לא רק יוצר סביבת מגורים נעימה אלא גם מביא לתחושת שלווה ושלווה. אם אתם מוצאים את עצמכם חולמים על בית מבריק, הגיע הזמן להפוך את החלום הזה

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם