חיפוש

למה חשוב לטפל בנזילה כמה שיותר מהר?

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

נזילות בגג

אנשים רבים, נתקלים בשנה כזו או אחרת, לאחר תקופת החורף הגשומה, בתופעה מדאיגה ביותר, נזילות בגג. הגג הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר בבית הפרטי או בבניין המגורים. הוא משמש כגורם מרכזי ברושם הראשוני הנוצר על המביטים בבית ובנוסף, מהווה אמצעי בידוד בפני מזג אויר של חום או קור קיצוני, ריחות ורעשים.

הנזילות בגג יכולות להיווצר מכנה סיבות מרכזיות. הראשונה, היא התיישנות הגג. גג רעפים שעברו עליו שנים רבות, מאבד אט אט את יעילות הבידוד שלו, כתוצאה מסדקים וחורים שנוצרים במעטפת הבידוד בגג. סיבה נוספת היא, מכרסמים ומזיקים, המחפשים מזון בדרכים שונות על גג הבית, ובדרכם קורעים פיסות קטנות משכבת הבידוד.

הנזילות יכולות להיראות לעין לא מקצועית בכתמים קטנים הנוצרים על התקרה וקירות הבית, ובמבט ראשון הם לא נראים כאיום של ממש לדיירים בו. כתוצאה מכך, פעמים רבות עובר זמן רב קודם הקריאה לאיש מקצוע לשם טיפול בבעיית הנזילה. ננסה להציג בפניכם כמה סיבות מרכזיות, לדחיפות הגדולה בה יש לטפל בבעיית הנזילות בגג. בנוסף, מומלץ מאוד לבצע בדיקות תקופתיות ללא קשר להופעת נזילות, על מנת להקדים רפואה למכה.

 

הסיבות לדחיפות הטיפול

נזקים למבנה ולקירות

חלחול של מים לקירות ולתקרת הבית, לאחר תקופה ממושכת, עלול לפורר את הטיח ושאר חומרי הבניין המרכבים את תקרת וקירות הבית.

אומנם, בתחילת הופעת הנזילה אין חשש לנזק כה רציני, אך לעיתים עין לא מקצועית לא תבחין בחומרת ובהיקף הנזילה, וכתוצאה מכך המים יוסיפו לערער את יציבות הקירות והתקרה ללא הרף, עד להיווצרות נזק ממשי שעלות הטיפול בו תעלה עשרות מונים על הטיפול בנזילה המקומית.

 

הפן האסטטי

הנזילות יוצרות כתמים בולטים על תקרת וקירות הבית, בצבעים ומידות שונים, וכתוצאה מכך חזית פנים הבית ניזוקת. האסתטיקה בבית, משפיעה במודע ושלא במודע על רגשותיהם ותחושותיהם של הדרים בו והבאים בשעריו. לכן, מומלץ לטפל בבעיה בצורה מידית.

 

נזק לרהיטים

נוסף על כך, לעיתים הנזילות וזליגת המים הבלתי מורגשת, עלולה להזיק לספות, ארונות המטבח וארונות הסלון. אותם רהיטים לא מיועדים לחשיפה ממושכת ללחות ולרטיבות, וכתוצאה מכך הם יינזקו בצורה משמעותית עד כדי צורך בהחלפת הריהוט במקרים קיצוניים. לכן, על מנת למנוע מכם את עוגמת הנפש הגדולה הזו, טפלו בבעיית הנזילה בצורה המהירה ביותר.

 

הפן הבריאותי

נוסף על כל סיבות אלו, אין להתעלם מהפן הבריאותי. נזילות מהגג עלולות לגרום לתופעה של לחות ופטריות עובש בבית, וכתוצאה מכך לעיתים דיירי הבית נחשפים לסכנת זיהום, אסטמה, ועוד מגון סיכונים בריאותיים הנגרמים במצבים מעין אלו.

לכן, במקרה של הופעת נזילה, מומלץ לקרוא לאיש מקצוע, בדחיפות האפשרית. היעזרו בקישור: www.k-h-azrad.co.il על מנת לקרוא בהרחבה על איטום הגג.

נזילות בגג

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
לבוש אופנית
טיפים ומידע לניקיון
איך לנקות חליפות לאחר אירוע

הרבה פעמים לאחר שיוצאים לאירוע חגיגי, החליפה מתלכלכת – בין אם מהאוכל, משתייה, מאדמה או מכל לכלוך שלא יודעים מה המקור שלו. על מנת שהחליפה תוכל להמשיך ולשמש בתור בגד

מטבח ביתי
ניקוי מטבחים
איך להשאיר את המטבח שלכם נקי לאורך זמן

אתם מוצאים את עצמכם מנקים שוב ושוב את המטבח? אתם לא באמת עומדים בעומס ובלחץ שכן תמיד יש עוד ועוד לכלוך ופסולת? אם כך, בהחלט יכול להיות שכל מה שאתם

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם