חיפוש

למה חשוב להחליף מסנני מים

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מערכת סינון וטיהור המים דואגת להזרמת מי שתייה נקיים לבית המשפחה. תקינות המסננים קובעת את איכות המים. בחלקים נרחבים בארץ אין אפשרות לשתות מי ברז בצורה חופשית והפתרון היעיל, המתקדם והאהוב ביותר הוא שימוש במתקני סינון מים.

 

אפשרויות לסינון מים בבית

  • קנקן לסינון מים – קנקן עם חלק בו מחברים רכיב שמסנן את המים, בדרך כלל בעזרת פחם פעיל.
  • מסנן מים דירתי – מותקן צמוד לברז המים הראשי של הדירה ומסנן את כל המים הזורמים לדירה.
  • מתקן מים – מתקן מים חשמלי שביכולתו להרתיח מים וגם לקרר אותם לאחר סינון.

 

מהם הנזקים במי שתייה לא מסוננים?

מים הם הטעם לחיים. מים לא מסוננים פוגעים באיכות החיים לאורך זמן ולעיתים גם בטווח הקצר אם האיכות ירודה בצורה משמעותית. הגורם הראשוני למוות בקרב תלמידים באפריקה זו איכות המים הירודה אותה הם שותים. אנו שותים מים על בסיס יום – יומי, מים נקיים משמע גוף בריא.

מי שתייה לא מסוננים עלולים לגרום לבעיות בריאותיות החל מהגרון ועד לכליות. ישנה חשיבות גבוהה לאיכות מי השתייה ואיכות זו משפיעה על הבריאות ועל אורך החיים שלנו מאז ומתמיד.

 

מהם היתרונות במסנני מים?

נמנעי השתייה ממי הברז מתחלקים ל- 2 קבוצות: אלו שקונים בקבוקי מים, ואלו שמשתמשים במסנני מים. בקבוקי המים מזהמים מאוד את הסביבה ויוצרים תלות כל שהיא ב'ספק חיצוני' למי שתייה.

מסנני מים מאפשרים לנו יד חופשית בלי הלחץ שיגמר המים – אחרי הכל המים יגיעו מהברז ולא מהחנות. מסנני המים מסננים את האבנית, את החלודה, את החול ואת כל שאר החברים שלא מתאימים למי שתייה איכותיים. זהו יתרון משמעותי בהתחשב בעובדה כי מסנן מים לא דורש הרבה מהמשתמשים שלו, לעומת רכישת בקבוקי מים.

 

כל כמה זמן יש להחליף מסנן מים?

מסנן מים יש להחליף לפי הוראות היצרן, כי אין תקן אחיד לכל סוגי המסננים בשוק ולכל החברות השונות. בממוצע, ההמלצה למסנני מים במתקני מים ובמסנן דירתי הוא ניקיון / החלפה של המסנן כל חצי שנה. אם השימוש במסנן הוא מועט יחסית (פחות מ2,000 ליטר בשנה), יש להחליף כל 2,000 ליטר מים שעוברים במסנן.

בקנקנים לסינון מים הרכיב שדואג לסינון וניקוי המים מאבד את יכולתו יותר מוקדם, זאת אומרת שיש להחליפו כל חודש – חודש וחצי, תלוי בשימוש ובהוראות היצרן.

 

לסיכום

על מנת שמי השתייה היוצאים ממסנני המים יהיו ראויים לשתייה, המסננים דורשים טיפול, אחזקה ולעיתים גם החלפה. טיפול מקצועי בצנרת ובכל הקשור למים בבית ובפרט מי שתייה, יכול לחסוך בעיות רבות בעתיד וכך גם לחסוך כסף. באתר xblade.co.il  תוכלו ליצור קשר עם אינסטלטור אמין, שיטפל במסנני המים שלכם בבית. מזיגה לכוס

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מפעל נקי
ניקיון חללים גדולים
איך לשמור על המפעל שלכם נקי מאבק

ניהול של מפעל מביא איתו לא מעט אתגרים שקשה לתאר לפני שנכנסים לתחום הזה. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע בעבר, כשלא היה לכם מפעל, כלל לא עצרתם לחשוב על המורכבות

מכסה של שקע
כללי
איך מתקנים שקע חשמל שלא עובד?

גם בשביל ההאנדי-מאנים הטובים ביותר החיים בינינו, עבודות חשמל הן תחום שיש לנקוט בו זהירות יתרה ולהיעזר בחשמלאי מוסמך ומקצועי. עם זאת, ישנן עבודות פשוטות שתוכלו לעשות בעצמכם. אם התקלקל

מכשיר חכם
טיפים ומידע לניקיון
איך מנקים בית חכם?

לאחרונה אנו רואים שאלות רבות שנכתבות בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת על בתים חכמים. הרשת גועשת ויש לא מעט פניות שמגיעות אלינו גם באופן פרטי, אל המערכת. כל אלו מנסות להבין

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם