חיפוש

כל כמה זמן צריך לנקות מדפי זכוכית

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מדפי זכוכית הם פריט פונקציונלי, שיש לו ערך עיצובי גבוה מאוד. יש להם יתרונות רבים בנוסף על הערך האסתטי ולכן כדאי לשקול התקנה שלהם בחלקים שונים של הבית, אבל אם השאלה שמטרידה אתכם היא: "כל כמה זמן צריך לנקות מדפי זכוכית?", תתכוננו להיות מופתעים מהתשובה.

 

יתרונות בהתקנה של מדפי זכוכית

מדפי זכוכית מתאימים להתקנה בחללים שונים בבית, כאשר ניתן לשחק עם העיצוב שלהם וגם עם אופן התלייה, כדי להתאים אותם לחלל הרצוי. לצד הגמישות העיצובית, יש להם יתרונות נוספים שכדאי להכיר:

 

חסכוניים במקום

מדפי זכוכית יכולים להיות דקים מאוד ולתפוס הרבה פחות מקום לעומת מדפים עשויים חומר גלם כמו עץ, או גבס למשל.

 

גמישות עיצובית

מדפי זכוכית ניתנים להתאמה לכל חדר בבית – מחדר הרחצה ועד הסלון. הם יכולים להיות שקופים, צבעוניים, או עם הדפס, תלויים או מונחים ולכן הם נותנים את הבמה לפריטים המונחים עליהם באופן מלא.

 

עמידות בפני מים

אם יש חומר אחד שלא נפגע כמעט בכלל מחשיפה ממושכת למים, זוהי הזכוכית. לכן, מדפי זכוכית מתאימים מאוד לשימוש בחדרים רטובים, כמו המקלחת, אפילו אם הם נמצאים ממש בתוך המקלחון.

 

למי ששאל – באיזו תדירות צריך לנקות מדפי זכוכית

התשובה תלויה ברמת האבק והלכלוך שיש לכם בבית, כי המדפים לא יהרסו, גם אם תנקו אותם כל יום, בזכות עמידות גבוהה שלהם בפני מים. יחד עם זאת, בזכות פני השטח החלקים, זכוכית אינה קולטת הרבה אבק, אינה סופגת נוזלים ולכן אינה מתלכלכת בתכיפות, אז אתם לא ממש צריכים להתאמץ עם הניקיון שלה.

 

מדפי זכוכית – יש גם חסרונות?

החסרונות אינם רבים, אבל כדאי להכיר אותם כדי להיערך בהתאם:

  1. מדפי זכוכית נחשבים יקרים יחסית לסוגים אחרים של מדפים
  2. למרות שנהוג לייצר מדפי זכוכית מזכוכית חזקה במיוחד, עדיין מדובר על זכוכית ולכן אי אפשר להניח עליהם משקלים כבדים מאוד. באופן כללי, יש לשמור עליהם יותר.

 

סוגי זכוכית לייצור מדפים

קיימים סוגים שונים של זכוכית, אבל בייצור של מוצרים זכוכית שימושיים, כמו מדפים, מקלחונים, מעקות ומראות, נהוג לבחור את סוגי הזכוכית החזקים יותר, כדי להעניק למוצר עמידות וחוזק ולפק ללקוחות מוצר בטיחותי.

משום כך, מומלץ להזמין מדפי זכוכית מזכוכית מחוסמת בלבד, למרות שניתן להזמין גם מדפי זכוכית מזכוכית רגילה. זכוכית מחוסמת מיועדת לשימוש בטיחותי, בגלל החוזק המיוחד שלה ולכן, גם כאשר מתקינים מדפים מזכוכית, כדאי לוודא כי זהו סוג הזכוכית שאתם צפויים לקבל.

 

לסיכום

מדפי זכוכית הפכו לחלק מהמיינסטרים, כאשר אדריכלים ומעצבות פנים מעדיפים להשתמש דווקא בהם כדי לעצב בתים בסגנון מודרני, מואר, נעים וגמיש, אשר ניתן להתאמה לכל חדרי הבית.

אם גם אתם מעוניינים להתקין בבית מדפי זכוכית, הכירו את סגנונות העיצוב השונים, התייעצו עם בעלי מקצוע מהתחום והקפידו לבחור מדפים מזכוכית מחוסמת בלבד.

 

מדף זכוכית רטוב

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חוקרים פרטיים אוספים ראיות
כללי
 כיצד חוקרים פרטיים אוספים ראיות מכריעות

חוקרים פרטיים הם הגיבורים הבלתי מוזכרים של הצללים, אוספים בקפדנות ראיות מכריעות שיכולות להפוך או לשבור תיק. עם כישוריהם שאין שני להם ונחישותם הבלתי מעורערת, אנשי המקצוע הללו משתמשים במגוון

שואב אבק
טיפים ומידע לניקיון
אילו שירותים מציעות חברות ניקיון?

בתקופה האחרונה, אנחנו שומעים לא מעט שיחות על חברות ניקיון. מסתבר שתקופת הקורונה שכללה בידודים ממושכים בבתים, גרמה לאנשים רבים להבין שהבתים שלהם לא נקיים מספיק ושהם צריכים עזרה חיצונית

משקולות
טיפים ומידע לניקיון
5 טיפים לניקוי מכשירי כושר

הכושר נכנס בסערה לחייכם וגם אתם כמו כולם נדבקתם בחיידק התזונה הנכונה ושמירה על המשקל לכן רכשתם לעצמכם מגוון רחב של מכשירי כושר שונים על מנת שיעזרו לכם לרדת במשקל.

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם