חיפוש

לא מסובך כמו שחשבתם – כך תנקו את הריפוד בריהוט הגינה שלכם

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ריהוט הגינה הוא אחד האלמנטים הבולטים בעיצוב הבית והגינה שלכם והוא יכול לעשות את ההבדל הדק בין גינה משעממת לגינה מוארת, מטופחת וצבעונית.

לכן חשוב לבחור היטב את סוג הבד אך לא פחות מזה – להשקיע בניקיון הריפוד ולעשות זאת היטב.

לא יודעים איך לעשות זאת? בשביל זה אנחנו פה.

 

אספנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על ספות הגינה שלכם כמו חדשות:

הקדימו תרופה למכה

מקמו את ריהוט הגינה שלכם באזור מוצל בגינה כדי לצמצם פגיעה של קרני השמש בבד הריפוד. בנוסף, לפני גשם צפוי, סופות אבק וחול או שינויים קיצוניים במזג האוויר- הכניסו הביתה את ריפוד הגינה. כך תשמרו על הבד מפני נזקים אפשריים ותחסכו לכם ניקיון בעתיד.ואם בכל זאת הריפוד התלכלך, או שהוא אינו ניתן להפרדה מהריהוט ואתם רוצים לנקות את הריפוד במהלך ניקיון שגרתי, עקבו אחר הצעדים הבאים:

 

בדקו את סוג הבד וההוראות המיוחדות לו

לכל ריפוד בדרך – כלל מוצמדת תווית עם הרכב החומרים של הבד, הוראות היצרן לכביסה ולייבוש והדרכים בהן צריך לנקות אותו. מומלץ לבדוק את הפרטים האלו עוד בשלב קניית הריפוד בחנות ואם לא עשיתם זאת – אל תהססו להתקשר לספק או לבעל החנות ולברר את סוג הבד וכיצד עליכם לפעול בשימוש איתו.

 

קודם כל לשאוב

לפני שאתם מתחילים לקרצף – קחו שואב אבק ושאבו את כל החול, האבק ושאריות האוכל מהריפוד על ריהוט הגינה שלכם. כך כשתנקו את הבד עצמו לא תכניסו פנימה בטעות את כל אלו לתוך הריהוט ותגרמו שגם כאשר מדובר ריפוד לכסאות גינה תוכלו לגרום להם להראות במצב נקי בצורה הטובה ביותר.

 

אל תחסכו על חומרי ניקיון

נכון, בדרך כלל ריפוד הוא מוצר זול יחסית בשוק ולכן אולי תרצו לקנות גם את חומרי הניקוי שלו במחיר נמוך וכך לשלם מעט על סך כל ריהוט הגינה שלכם. אך חומרי ניקיון איכותיים יעניקו לריהוט שלכם מראה חדש בעוד חומרים שאינם טובים עלולים להרוס את הריפוד שלכם. לכן בדקו היטב את איכות החומרים שאתם קונים וודאו שהם מתאימים לסוג הבד של הריפוד.

 

למראית עין בלבד?

הקפידו לנקות גם בחלקים הפנימיים של הריהוט, אלו שפחות נראים לעין. נכון, אולי תחשבו שהניקיון שלהם לא נחוץ כי ממילא אף אחד לא מסתכל עליהם, אבל ההפך הוא הנכון. בחלקים האלה מצטברת כמות גדולה של אבק ואי ניקיון שלו יכול להרוס את הריהוט שלכם. השקיעו כמה דקות נוספות של ניקיון לאזורים ה"נסתרים" של הריהוט ותקבלו ריהוט מבריק ונקי הרבה יותר.

 

 במוח, לא בכוח

כשאתם מנקים את הריפוד עם מטליות או ספוגים למיניהם, דאגו לקרצף בעוצמה שאכן תנקה את הבד, אך גם בעדינות ולא באופן חזק מדי, כך שלא תקרעו את הבד של הריפוד.

 

שמרו על הידיים שלכם

אל תשכחו גם את עצמכם במהלך הניקוי – הקפידו לשים כפפות במהלך הניקיון ובחרו חומרים בעלי חומציות נמוכה שלא ייפגעו בכפות הידיים שלכם.

 

אם יש צורך – פנו לאנשי מקצוע

הצלחתם לנקות את ריפוד הריהוט אך יש כתם גדול וחזק שלא יורד? אל תהססו להזמין איש מקצוע שיסיר לכם את הכתם. נכון, תשלמו יותר אך כך תוכלו להיות בטוחים שאתם מקבלים את הבד בחזרה נקי לחלוטין וללא כל נזק.

אז אחרי שעברתם על כל השלבים, חברת וודלי שמה לתת לכם את הטיפים שתוכלו ליישם ולהפנים – זה הזמן לשבת על ריהוט הגינה שלכם וליהנות מהניקיון ומהיופי. הקפידו לחזור על השלבים אחת לשבוע ובמיוחד לאחר גשמים או סופות אבק וחול. אל תתעצלו – זה שווה את המאמץ. בהצלחה!

 

סלון ביתי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ברביקיו
טיפים ומידע לניקיון
איך מנקים מעשנת בשר?

מעשנת בשר היא הטרנד הכי חם ולוהט שקיים היום בתחום הבשר. הביקוש לבשר מעושן, שהיה תמיד גבוה בקרב האמריקאים, הולך וגדל גם בישראל. עם הביקוש לבשר מעושן, עולה גם הביקוש

ניקוי יסודי
שירותי ניקיון
מה ההבדל בין חברת ניקיון לעוזרת

ביצוע עבודות הניקיון בבית הפך זה מכבר למטלה בעייתית וכמעט בלתי אפשרית לביצוע באופן עצמאי, בבית שבו שני בני הזוג עובדים במשרות הדורשות פעילות אינטנסיבית, יש קושי למצוא את הזמן

יונים
טיפים ומידע לניקיון
איך לנקות היטב צואת יונים במרפסת

כל מי שיש לו בבית יונים מטרידות יודע לומר חלק מהבעיה זה הלכלוך ולא רק הרעש. אומנם הרעש עלול להיות מאוד מטריד, אך הלכלוך מביא איתו ריח רע והופך את

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם