חיפוש

4 יתרונות בשימוש במכונת שטיפה בלחץ

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מאז ומתמיד, כתמים קשים היוו בעיה עבור אנשים בכלל ועבור חברות ניקיון בפרט, עד שנכנסו לחיינו מכונות השטיפה על כל סוגיהן. אם בעבר – שיטות הניקיון התמקדו בעיקר בפעולה ידנית ומסורבלת, הרי שהיום מכונות השטיפה עושות זאת ביתר קלות ובזמן קצר בהרבה יותר. מכונות אלה למעשה מהוות ציוד מקצועי המשמש לניקיון באמצעות משאבה שיוצרת לחץ מים. באמצעות פעולה זו ניתן למעשה להסיר כתמי לכלוך שקשה מאוד להסיר באופן ידני.

 

יתרונות השיטה

ניתן לראות בשימוש במכונה זו, התקדמות טכנולוגית גדולה מאוד המאפשרת לבתי עסק ולבתים פרטיים כאחד, להתמודד עם לכלוך וכתמים קשים להסרה ולהצליח להגיע לרמת ניקיון יסודית גבוהה. ניתן למנות מס' יתרונות חשובים במיוחד לשימוש במכונת לחץ מים:

  1. השימוש במכונה נעשה ע"י לחץ חזק של מים המכוון על אזור הלכלוך. כתמים קשים כמו טיח ובוץ שקשים לניקוי, למעשה יורדים במהירות באמצעות הלחץ של המים.
  2. מהירות הניקיון המתאפשרת ע"י שימוש במכונה, הינה אלמנט חשוב ומהותי ביותר כאשר מדברים על יעילות וחסכון בזמן. מהירות השימוש במכונה חוסכת פי 3 יותר זמן מביצוע ניקיון ידני רגיל. במיוחד כאשר מדובר בניקיון של משטחים גדולים, אזי השימוש המהיר והנוח במכונת הלחץ מקל משמעותית על פעולת הניקיון.
  3. השימוש במכונה הינו פשוט וקל אף בהרבה יותר מאשר בניקיון ידני רגיל. גם אנשים שמעולם לא התעסקו עם מכונות שטיפה מקצועיות, יצליחו די מהר לתפעל מכונה כזו ולנקות באמצעותה.
  4. טווח המחירים גמיש ומשתנה ממכונה למכונה ומדגם לדגם וזה בהתאם לגודל ולסוג המכונה אותה מעוניינים לרכוש. יש מכונות קטנות יחסית שמיועדות לבתים פרטיים ו/או לעסקים קטנים ויש מכונות גדולות יותר שמותאמות למפעלים ולתעשייה. מחיר המכונה מושפע מפרמטרים שונים נוספים כגון: מהירות המכונה, תכולת המים, כמה הדגם מתקדם ופרמטר נוסף וחשוב לא פחות – פרמטר הזמן. כלומר, מכונה שמבצעת ניקיון יסודי בזמן קצר יותר תעלה בד"כ יותר ממכונה שמבצעת את אותו ניקיון במשך זמן ממושך יותר. זמן הוא מרכיב חשוב בעיקר בבתי עסק ומשרדים ששואפים לייעל את העבודה ולמנוע בזבוזי זמן ומשאבים מיותרים. לפיכך, שימוש במערכת כמו מכונת שטיפה בלחץ נפוצה כיום בהרבה מאוד בתי עסק ומפעלים אשר עוזרת להם לבצע ניקיון מקסימלי ללא בזבוז של זמן יקר.

 

שירותי ניקיון כמרכיב מהותי בארגונים ובבתים פרטיים

בהקשר לנאמר לעיל, ניתן לומר כי תחום הניקיון והתחזוקה תפס תאוצה וחשיבות רבה בקרב משרדים, מפעלים ובתים פרטיים. בתי עסק ומשרדים נוהגים כיום אף להשכיר שירותים של חברות ניקיון שדואגות לטיפול בניקיון במשרדיהם. כמו כן, מכונות שטיפה לסוגיהן מהוות כלי חשוב עבור הרבה חברות ניקיון בזמן ביצוע ניקיון ותחזוקה.

 

ניקיון

 

 

 

.

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
גג
כללי
למה חשוב לטפל בנזילה כמה שיותר מהר?

נזילות בגג אנשים רבים, נתקלים בשנה כזו או אחרת, לאחר תקופת החורף הגשומה, בתופעה מדאיגה ביותר, נזילות בגג. הגג הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר בבית הפרטי או בבניין המגורים. הוא

מכיר את הברזים
כללי
הכירו את הברזים שישנו לכם את החיים

בחירה של ברזים לבית חדש או בית שעובר שיפוץ צריכה להיות בחירה מחושבת. שכן, זה לא מספיק לבחור את הברז בעל העיצוב המרשים ביותר. צריך גם לבדוק באופן מעמיק שמדובר

עובדי ניקיון
טיפים ומידע לניקיון
מביאים עובדי ניקיון? כדאי לדאוג לביטוח!

הזמנה של עובדי ניקיון למשרדי חברות או בתים פרטיים מצריכה רכישה של ביטוח ייעודי. מדריך זה נכתב לאחר מקרה שאירע למי שלא החזיק בביטוח זה. החלטנו להעלות את הנושא לכתב,

קיר מתפורר
טיפים ומידע לניקיון
איך לנקות עובש מהקיר?

אחת הבעיות המטרידות והנפוצות ביותר, היא בעיית העובש בקירות. עובש מייצר לא רק בעיה אסתטית, אלא מהווה סכנה בריאותית. במקרה ואיתרתם עובש בדירה, הצעד הראשון הוא להבין מה הגורם לרטיבות

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם