חיפוש

טיפים לנהיגה ולתחזוקה – מדריך: כך תנקו את המכונית

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

טיפים לתחזוקה וטיפים לנהיגה בריאה, איכותית וכזו שלא מסכנת חיים, מעודכן ל-2020.

כל מה שאתם צריכים לדעת על תחזוקת הרכב שלכם, כיצד לנקות אותו וכיצד להנות מנסיעות שלא מכאיבות לכם בעצמות. המדריך המלא לפניכם:

בין אם רכבכם קרוב לליבכם או לא, בכל מקרה תמיד יהיה כדאי לדעת כיצד לנקותו בצורה הטובה ביותר, שכן הניקיון והאסתטיקה משפיעים על המצב הרגשי שלנו, על מצב הרוח ואפילו על יכולות הנהיגה. מחקרים רבים בנושאים האלו, מראים שאנשים מתפקדים טוב יותר בסביבה נקייה ומסודרת. עכשיו, לגבי התחזוקה של הרכב, אין ספק שזהו נושא נפרד מהנושא של ניקיון, ועליו אנחנו נדבר גם כן כאן. נתחיל אבל עם הניקיון. בואו נדבר על מספר דברים שמומלץ לעשות, אבל גם לא נשכח מספר טיפים הקשורים בהימנעות מכל מיני שיטות ניקיון פחות טובות.

כולנו מעוניינים לנהוג ברכב מצוחצח: חוויית הנסיעה בהחלט משתנה!

רגע אחרי שמקבלים אצל קפיטל מוטורס מימון מלא לרכב חדש או בטרייד, בודקים כיצד מתחזקים אותו הכי טוב שרק אפשר! ואנחנו נדבר על זה עכשיו, כמובן.

אז רכשתם רכב בחברת קפיטל מוטורס, נהניתם ואתם עדיין נהנים מתנאי מימון מעולים, וכעת אתם שואלים את עצמכם – איך מתחזקים את הרכב הכי טוב שרק אפשר? אז הנה, הכנו עבורכם מספר טיפים שכל נהג ונהגת צריכים להכיר. ככה תתחזקו ותטפלו ברכבכם למשעי:

 

טיפים לניקיון נכון של הרכב ותחזוקתו הכללית

כשמדברים על ניקיון לרכב, מדברים על שיטות שונות של ניקיון, חלקן שיטות מעולות וחלקן פחות יעילות. בואו נתחיל עם הדברים שלא עושים בשום פנים ואופן. שימו לב, בשום פנים ואופן, אל תנקו את הרכב עם מטאטא.

זה משהו שאנשים לפעמים עושים, ורק לאחר שהם מסירים את כל הקצף והסבון מהרכב, הם לפתע מגלים שכל הרכב נשרט בעקבות שימוש במטאטא. אם כך, מטאטא זה לא. מה כן? הכירו את גברת "ג'ילדה". ג'ילדה היא מטלית ניקוי מאוד גמישה, שניתן לנקות בעזרתה את הרכב מבלי לגרום לו לשום שריטות ונזקים.

 

"כללי התנהגות" עם ג'ילדה לניקוי רכבים: מה חשוב לדעת עליה?

עכשיו, לגבי הג'ילדה, חשוב להבין משהו עקרוני – היא חייבת להיות תמיד לחה. כשאתם מסיימים להשתמש בה, אתם צריכים להשאירה ספוגה במעט מים (ממש מעט), בכדי שהיא לא תתייבש ותתקשה בתוך הקופסה שלה.

כמובן, בתוך הרכב אתם לעולם לא תשתמשו במים וסבון, מאחר שפנים הרכב גדוש ועמוס בחשמל ובטכנולוגיות שונות ומגוונות. אם תשתמשו במים בתוך פנים הרכב, אתם מסתכנים בגרימת נזקים של עשרות אלפי שקלים, אולי יותר.

 

בואו נעבור לדבר על תחזוקת רכבים, מה הכי חשוב לדעת בנושא זה?

אז סגרנו את הנושא של הניקיון, כולנו הסכמנו על כך שמשתמשים אך ורק בספוגים רכים ובג'ילדות. אם כך, בואו נעבור לנושא הבא שלנו – תחזוקה. אתם מעוניינים לנהוג ברכב מבלי להרגיש את הכביש בעצמות שלכם?

אז יש להקפיד על תחזוקת הרכב! למשל, אם הבולמים שלכם גמורים, אתם יכולים לצפות נהיגה מאוד לא איכותית וקופצנית, ממש כואבת בעצמות. הקפידו על טיפולים שגרתיים, קחו את הרכב למוסך כשישנם רעשים לא מוסברים, ובאופן כללי, היו קשובים לרכב שלכם.

 

עד כמה צריך להיות קשוב לרכב? הרי זה לא ילד!

אנחנו לא אומרים לכם להיהפך למשרתים של הרכב שלכם, כמובן, אנחנו פשוט אומרים שדחייה של תיקונים בדרך כלל יכולה להוביל לתיקונים נוספים שצצים על הדרך בעקבות בעיה שלא נפתרת. חשוב לזכור, המערכות ברכב מתקשרות ומתכתבות אחת עם השנייה.

ברגע שמערכת מסוימת אינה תקינה, יכולים להיווצר ולהיגרם נזקים משניים במערכות אשר קשורות לאותה מערכת תקולה. אם כך, אל תדחו את התיקונים ואת הטיפולים ברכבכם. והטיפ הכי טוב שאפשר לתת, הוא הטיפ של קניית רכב חדש. אם תרכשו רכבים חדשים או משומשים קלות, פחות תצטרכו להיות קשובים לעניינים מכאניים. מאחר שהרכב יהיה חדש, הבלאי בו יהיה מוקטן, מה שיצריך ממכם פחות התעסקות שוטפת בנושא התחזוקה. בהצלחה, סעו רק בדרכים בטוחות!

 

רכב ספורט

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
בניין משרדים
טיפים ומידע לניקיון
3 חברות שיקלו על תפקידכם בועד הבית

דיירים שמחליטים לקחת על עצמם את תפקיד הוועד בית מגלים לא פעם כי מדובר בתפקיד מורכב שמצריך מהם התעסקות רבה וזמן פנוי. כדי להקל על מי מהם שגילו כי מדובר

חדר מדרגות ראשית
טיפים ומידע לניקיון
באילו חומרי הדברה משתמשים בחדר מדרגות?

מדוע חשובה הדברה בחדר מדרגות חדרי המדרגות הם בדרך כלל חדרים שמתוחזקים מבחינת ניקיון. עם זאת, ישנה חשיבות רבה לביצוע ריסוס תקופתי, לצד הניקיון. גם בבניינים בהם מנקים את חדר

שטיפת כלים
טיפים ומידע לניקיון
מה הדברים הכי חשובים לנקות במשרד?

ישנן סיבות רבות לכך שחשוב ביותר להקפיד לנקות את המשרד באופן תדיר ובקפדנות יתרה: מניעה של חרקים, יתושים ומזיקים שונים, רושם חיובי על האנשים שמגיעים למקום (מי רוצה להגיע למשרד

אישה שואבת
ניקיון למשרד
4 שאלות שצריך לשאול חברות ניקיון משרדים

ניקיון הוא אחד הדברים החשובים בחיים בין אם אתם אדם פרטי ובין אם אתם חברה עסקית. אם אתם בן אדם פרטי אתם חייבים להבטיח כי הבית שלכם יהיה נקי וזאת

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם