חיפוש

היגיינה ביתית – 5 טיפים למקלחת מצוחצחת

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

ברשת ניתן למצוא לא מעט רעיונות וסרטונים לניקוי מקלחת. בכדי לעשות סדר, אספנו בעבורכם את חמשת הטיפים המנצחים לצורך מקלחת מצוחצחת, ממש כמו במלון.

 

איך לנקות את המקלחת בצורה הטובה ביותר?

חדר המקלחת שלנו מהווה את אחד החדרים החשובים ביותר בבית, בעיקר בשל העובדה כי אנו מבלים בו לא מעט זמן. עם זאת, חדר המקלחת נוטה לצבור לא מעט לכלוך כמו גם חיידקים בשל רמות הלחות הגבוהות ולכן חשוב ליישם שגרת ניקיון קבועה אשר באמצעותה ניתן יהיה להבריק את המקלחת ולהימנע מהיווצרות של עובש אשר עשוי להזיק לבריאות. כיצד אם כן ניתן לנקות את המקלחת באופן הטוב ביותר? להלן 5 טיפים מנצחים מפי המומחים:

 

ניקוי אבנית

האבנית היא למעשה כתמים בצבע לבן אשר מצטברים לרוב על גבי זכוכית, ולכן ניתן לראות אבנית באזור של דלת הזכוכית של המקלחת. בכדי שתוכלו לנקות את האבנית ובכך לשמור על המקלחת לאורך זמן, השתמשו בחומרי ניקוי ייעודים אותם ניתן לרכוש דרך חברות מקצועיות. מדובר בחומרי ניקוי עם ריכוז גבוה של חומרים פעילים אשר מאפשרים להסיר את האבנית, אולם בכדי לשדרג את הפעולה מומלץ להוסיף גם חומץ אשר נחשב לחומר פעיל מצוין לצורך הסרה של אבנית ולכלכוך.

 

ניקוי קירות המקלחת

חיפוי הקיר שלכם עשוי מקרמיקה ולכן חשוב בפעולת הניקוי להתייחס גם לאזור של החיפוי, ולא רק למקלחת עצמה. בכדי לנקות את הקירות באופן יעיל מומלץ לבצע רכישה של סקווטצ וכן מסיר שומנים ייעודי לחדרי אמבטיה, ולשפשף בתנועה סיבובית את החומר כדי להחדיר אותו עמוק לפינות החבויות של הקרמיקה. מדובר בפעולה הכרחית אך פשוטה, אולם חשוב לחזור על הפעולה לפחות פעמיים לאחר הייבוש בכדי לבחון את התגובה של הקרמיקה לפעולת הניקוי.

 

 ניקוי המקלחת

בכדי לנקות את המקלחת עצמה השתמשו בחומר ניקוי ייעודי כמו גם באקונומיקה. עם זאת, הריח של האקונומיה הוא ריח חזק מאוד ולכן רבים מתלבטים בשאלה כיצד להשתמש באקונומיקה אך להישאר ללא ריח חזק. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות פינשים אחרונים עם מרכך כביסה, אותו ניתן לטבול בתוך דלי עם קצת מים ואקונומיקה. מרכך הכביסה ישאיר בחדר המקלחת ריח נפלא. הקפידו להשתמש בסמרטוט ייעודי אחד, לכל אזור שאתם מנקים, כמו גם להשתמש בכפפות.

 

מעוניינים לקבל טיפים נוספים אודות ניקוי מקלחונים? כעת יש לכם את הדרך

אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של חברת ishower – החברה המובילה בישראל. באתר תוכלו לקרוא טיפים נוספים וכן ליצור קשר עם נציגי החברה, וזאת לצורך קבלת טיפים וביצוע רכישה של מקלחון יוקרתי ואיכותי אותו ניתן למקם אצלכם בבית. אז קדימה, למה אתם מחכים? היכנסו כבר עכשיו לאתר הרשמי לצורך קבלת מידע.

חלל נקי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חומר נגד חרקים
טיפים ומידע לניקיון
איך עושים את זה? הכל על הדברת טרמיטים

אף אחד לא אוהב להיתקל בנחיל של מזיקים בבית או בחצר. אך מה לעשות מתברר שזה חלק מהחיים של כולנו. אחד המזיקים הנפוצים בארץ הם הטרמיטים הניזונים מעץ ומתאית. יש

פך פתוח
טיפים ומידע לניקיון
איך פחים לשירותים עוזרים בשמירה על היגיינה

לאחרונה נתקלנו בשירותים ציבוריים שאין בהם היצע של פחים. מדובר בעניין שגרם לנו לעזוב את המקום בו ברגע. שכן, אנו יודעים כמה חשוב להציב פחים בשירותים כדי לשמור על היגיינה.

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם