חיפוש

מה יכול להיות המקור לנזילה מהגג?

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

לא פעם, גם בדירות ישנות וגם בדירות חדשות, אנחנו מגלים פתאום טפטופים מהתקרה, רטיבות בקירות ומזהים עובש שמצטבר באיזור.

ברגע שהדבר הזה קורה, המסקנה הראשונה שצריכה להתקבל היא שקיימת נזילה – בין אם אצל השכנים ובין אם על הגג.

במאמר הקרוב ננסה להבין מה יכול להיות המקור לנזילה מהגג, וגם אילו אפשרויות עומדות בפניכם לפתרון.

 

נזילה מהגג – אחת התקלות הנפוצות ביותר בארץ

ימי החורף הקרים לא בדיוק מרחמים עלינו, וככל שהגשמים הולכים ומתגברים, גם מבחינת כמות וגם מבחינת תדירות, ככה הגג שלנו צריך להתמודד עם יותר נוזלים לניקוז. גגות מסויימים צולחים את החורף בשלום, בזמן שגגות אחרים נאלצים להתמודד עם הצפה שגורמת לנזילה.

אז ראשית, נפתח ונגיד שנזילה מהגג היא תקלה נפוצה ביותר, ולא מעט אנשים מוצאים את עצמם מצלצלים בדחיפות לאיש מקצוע שיוכל להגיע לתקן את העניין. אם גם אתם תוהים מה יכול להיות המקור לנזילה מהגג – הגעתם למקום הנכון.

 

איטום לא טוב הוא לא פעם המקור לנזילה מהגג

איטום גגות הוא תחום חשוב מאוד, שאותו רצוי לעשות עוד בימי הקיץ – לפני שכל הבלאגן מתחיל. לצד העובדה שהוא חשוב, קיימים גם אנשים שלא מקדישים לו תשומת לב בזמן הנכון, ואז חושבים לעצמם מאיפה יכול להיות הנזילה. איטום גגות שנעשה בצורה רשלנית, או איטום גגות שאיבד מאיכותו לאורך הזמן, יכול בהחלט לגרום לנזילה, וכדאי לטפל בעניין הזה כמה שיותר מהר.

 

מרזב סתום בתור המקור לנזילה מהגג

המרזב תפקידו לנקז את מי הגשמים שמצטברים על הגג, אבל למרבה הצער המרזב הוא לא פעם המקור לנזילה מהגג. המרזב חשוף ללא מעט מפגעים, שפוגשים אותו בעיקר בימי הקיץ. הצטברות של עלים, זרדים, ענפים, לכלוכים ולפעמים אפילו בעלי חיים קטנים עלולה לגרום למרזב להיסתם, ובכך לא להצליח לנקז בהצלחה את מי הגשמים מהגג.

בצורה הזו, נזילה מהגג היא בהחלט אופציה שעתידה לקרות, והיא תשאיר אתכם עם השלכות שיפגשו אתכם בתוך הבית שבו אתם מתגוררים. גם כאן מדובר על בעיה שכדאי לפתור בצורה מהירה ככל הניתן, ואף לדאוג לניקוי המרזב כחלק מתכנית "הכן את ביתך לחורף", שכדאי שתתבצע עוד בימי הקיץ עצמם.

 

בנייה לקויה עלולה לעלות ביוקר

מבנים חדשים ידועים בתור מבנים שאין דבר בטוח יותר מלחיות בהם, אולם לצד העניין הזה, חשוב גם לזכור שלא פעם נעשית בהם עבודת בנייה רשלנית עם לא מעט ליקויים. אטימת הגג או בנייתו מראש בצורה רשלנית שכזו, שמשאירה את הגג חשוף למפגעים, עלולה בהחלט להוביל לנזילה מהגג שתשפיע על המבנה כולו.

גם אם אתם סבורים שנכנסתם למבנה חדש מהניילונים, חשוב לוודא שאכן נעשתה בו עבודה טובה, מקצועית ואיכותית, שתשאיר אתכם יבשים גם כשבחוץ יורד מבול.

 

צינור ניקוז

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מנטליסטים
כללי
השימוש בהצעות היפנוטיות במנטליזם חושי

השימוש בטכניקות היפנוטיות במנטליזם כבש את הקהל במשך עשרות שנים, והציג את משחק הגומלין המרתק בין המוח האנושי לכוחה של הסוגסטיה. החל מחלוצי ההיפנוזה ועד למנטליסטים של ימינו, העקרונות הפסיכולוגיים

נקנקיות ובשרים על הרשת
טיפים ומידע לניקיון
איך לנקות גריל גז שלב אחר שלב

גריל גז הוא אחד המוצרים היותר נפוצים היום בשוק, במיוחד בקרב חובבי הברביקיו והעל האש המושבעים. אולם כמו כל מכשיר או מוצר שנמצא בשימוש, גם את גריל הגז חשוב לנקות

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם