חיפוש

המזגן שלכם צריך שתנקו אותו מידי פעם

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מערכות המיזוג הקיימות בכל מבנה עובדות שעות רבות.

בין אם מדובר בשעות חימום רבות בחורף או בשעות קירור בלתי נגמרות במהלך הימים החמים של הקיץ, המזגן הוא אחד המכשירים שעובדים את מספר השעות הרב ביותר במהלך השנה.

התחזוקה של המזגן חשובה מאוד, ופשוט אסור לכם לוותר עליה.

העובדה שחלק מהמזגן נמצא באוויר הפתוח וחלקו בתוך הבית הופכת אותו לפגיע יותר ממכשירים אחרים בצורה ניכרת.

ההקפדה על חיטוי וניקיון למזגן בצורה הנכונה חשובה הן לבריאות שלכם והן לתקינותו של המזגן, מה שיוכל למנוע מכם הוצאות מיותרות על תיקונים.

 

מדוע חשוב לנקות את המזגן?

  1. אויר נקי – המזגן פועל בצורה כזו שהזרמת האוויר הקר שלו נוצרת ע"י החלק במזגן שנמצא מחוץ לחלל הממוזג. לאור זאת חשוב שכל התעלות שדרכן האוויר זורם יהיו נקיות כדי לאפשר לנו לנשום אויר נקי. בנוסף, אי ניקיון של המזגן עלול לגרום להפצה של ריחות לא נעימים ברחבי החלל הממוזג.
  2. מניעת זיהום – במהלך העבודה שלו המזגן שואב אוויר ובצורה הזו מצטבר בחלל הפנימי שלו אבק, עובש ולחות. הדרך להיווצרותן של בקטריות מהירה מאוד, ובשל כך יש סכנה שבעת פעולת המזגן הוא פולט לחלל החדר חיידקים שעלולים להזיק לנו.
  3. מניעת תקלות – הקפדה על ניקוי של המזגן בצורה נכונה מונעת מספר תקלות. כתוצאה מהצטברות של עובש ולחות עלולות להיווצר תקלות במערכות ההפעלה של המזגן. הצטברות של אבק עלולה לגרום לסתימה של צינורות האוויר ולתקלות שהתיקון שלהן יכול לעלות סכום כסף גדול.

 

איך לנקות את המזגן?

את הניקוי של המזגן יש לחלק לשני חלקים:

  1. ניקוי החלק שנמצא בתוך החדר. הניקוי של החלק שאותו אנו רואים בתוך החדר כולל את הניקוי של הפילטרים מאבק, מה שחשוב במיוחד כדי להבטיח עבודה יעילה של המזגן ומניעה של ריחות לא נעימים במהלך הפעלת המזגן.
  2. את החלק החיצוני של המזגן ניתן לנקות ע"י שואב אבק או בעזרת צינור מים תוך שימוש זהיר כדי למנוע פגיעה במנגנון ההפעלה של המזגן. למותר לציין שאת הניקוי של שני חלקי המזגן יש לבצע רק כאשר כל המערכות כבויות.

 

כל כמה זמן צריך לנקות את המזגן?

את הניקוי של המזגן מומלץ לבצע לפני כל תחילת עונה, כלומר פעם לפני הקיץ ופעם לפני החורף. עם זאת, יש להתחשב בעומס שבו המזגן עובד.

 

ממה יש להיזהר בעת ניקוי המזגן?

בעת ניקוי המזגן יש לתת דגש מיוחד על מניעה של חדירת מים לחלקים הפנימיים של המערכות, כיון שחדירה של מים עלולה לגרום להם נזק בלתי הפיך. בנוסף, בעת ההחזרה של הפילטרים לאחר הניקוי שלהם מאבק יש לוודא שהם יבשים לחלוטין. החזרה של פילטרים רטובים תגרום להיווצרות עובש בזמן קצר ביותר.

 

שלט ומזגן

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ספה בצבע שוקולד
ניקוי ספות
איך לנקות שוקולד מהספה?

מסיבת יום ההולדת הגיעה, הזמנתם את כל המשפחה והחברים, ניפחתם בלונים, קניתם מתנות, ואפילו הזמנתם את גידי ליבנה סטנדאפיסט להופיע. כמובן שמסיבת יום הולדת אמתית תהיה עם איך לא, עוגת

ספוג ניקיון
טיפים ומידע לניקיון
3 דרכים לניקיון של ריהוט גינה

הצבה של ריהוט גינה בשטחים החיצוניים של הבית מוסיפים נופך יפה ונעים, אשר מיטיב עם הישיבה בחוץ. הבעיה מתחילה כאשר קרני שמש, אובך או אבק באים במגע עם הרהיטים. אותם

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם