חיפוש

המדריך המלא לניקיון חדר אורחים

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הטלפון מצלצל ועל הקו נמצאת אחותכם שמגיעה הערב עם הילדים. "נוכל להישאר לישון אצלכם הלילה?" היא שואלת, והלב שלכם מתחיל לדפוק בקצב מהיר. אתם יודעים שחדר האורחים שלכם בבלאגן שלם, עונים לה "כן, בטח" ורצים לארגן את החדר שייראה כמו שצריך. לא יודעים מאיפה להתחיל? המאמר הזה הוא בדיוק בשבילכם. קבלו את המדריך המלא לניקיון חדר אורחים.

 

"אמאלה, איזה בלאגן!"

אתם נכנסים לחדר האורחים ולא מאמינים למראה עיניכם. החדר נראה כמו מחסן, מה תחשוב אחותכם?

אל דאגה, אחרי שתקראו את המדריך המלא לניקיון חדר אורחים אנחנו מבטיחים לכם שהיא תחשוב רק דברים טובים, ומי יודע? אולי אפילו תבקש להישאר ללילה נוסף.

 

המדריך המלא לניקיון חדר אורחים

אז ממה מתחילים? בשלב הראשון שמים מוזיקה שאתם אוהבים. הכינו פלייליסט "ספונג'ה" וכל חווית הניקיון תיראה לכם הרבה פחות מאיימת.

אז עוד לפני שמתחילים לנקות, קודם כל עושים סדר. חדר האורחים, שלא נמצא בשימוש מרבית הזמן, צובר בתוכו כל מיני דברים שכשלא יודעים איפה לשים – שמים בו. התחילו מסדר כללי בחדר – קפלו בגדים, החזירו חפצים סוררים כמו נעליים או צעצועים בחזרה למקומם, רוקנו את פח האשפה והחזירו לחדר האורחים את המראה הכללי הראוי לו.

 

 

סלון

 

עכשיו מנקים

אז קודם כל כדאי להתחיל את הניקיון מהאיזורים העליונים, כך שכל האבק יצטבר למטה, וכל מה שיישאר הוא לשטוף את החדר. הצטיידו במטלית לחה ונגבו את הארונות, השידות, המדפים, השולחן והתריסים. שאבו את המיטה.

לאחר מכן התפנו לטאטוא ושאיבה של החדר. דאגו מבעוד מועד שאין חפצים שמפריעים לכם בדרך. בין אם אתם משתמשים בשואב אבק ובין אם במטאטא ויעה, דאגו להגיע לכל פינה בחדר ושלא יישארו גלגלי אבק בפינות.

 

זהירות, החלקה!

עכשיו עוברים לחלק של שטיפת החדר. הצטיידו בדלי מים עם שמפו רצפות, שימו לב לא לשים יותר מדי ממנו – שלא יגרום להחלקות. שפכו את המים בקצוות החדר וגם באמצעו, הצטיידו במטאטא קשיח כדי לשפשף כתמים קשים ולהבטיח שכל פיסת לכלוך תצא מן החדר. לאחר מכן גרפו את המים באמצעות מגב ותנו לחדר להתייבש.

אחרי שאפשר להיכנס אליו בחזרה, החזירו את החפצים שהרמתם לפני השטיפה למקומם, הניחו מצעים על המיטה והנה לכם חדר אורחים מתוקתק ומושלם. הבטחנו את המדריך המלא לניקיון חדר אורחים וקיימנו!

 

שירותי ניקיון להזמנה הביתה

למי מכם שמעוניין שמישהו יעשה את הניקיון עבורו, מוזמן ליצור קשר עם חברות שירותי ניקיון בפריסה ארצית. חברת צ'יק צ'ק היא אחת החברות האלו, ומספקת שירותי ניקיון באיזור הצפון – שירותי ניקיון בקרית מוצקין, שירותי ניקיון בחיפה ועוד. מוזמנים להיכנס לאתר החברה, להתרשם ממגוון השירותים שהיא מציעה ולהזמין שירות ניקיון עד הבית.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
הדברה ראשית
הדברות
מהי הדברה מקצועית?

הדברה מהי? פעמים רבות במהלך חיינו, ניתקל בבית הפרטי או במשרד בבעיה מטרידה אך נפוצה, מזיקים. המזיקים יכולים להיות מסוגים שונים, החל מנמלים היוצאות מחור קטן במטבח, דבורים או יתושים

משקולות
טיפים ומידע לניקיון
5 טיפים לניקוי מכשירי כושר

הכושר נכנס בסערה לחייכם וגם אתם כמו כולם נדבקתם בחיידק התזונה הנכונה ושמירה על המשקל לכן רכשתם לעצמכם מגוון רחב של מכשירי כושר שונים על מנת שיעזרו לכם לרדת במשקל.

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם