חיפוש

5 דברים סופר חשובים בניקיון משרד

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הדרישה החשובה ביותר מבעלי משרדים היא שמירה על תחזוקה וניקיון של המשרדים. סביבה נקייה ומתוחזקת תעניק לעובדים, לאנשי העסקים וללקוחות שמגיעים למשרד הרגשה נעימה שכיף לעבוד ולהגיע אליה. לעומת זאת, משרד מלוכלך ומאובק שלא מתוחזק באופן קבוע על ידי עובדי ניקיון, יעכיר את מצב הרוח של העובדים, הלקוחות והאורחים במשרד. לפיכך, חשוב מאוד להעסיק שירותי ניקיון מקצועיים שינקו את המשרדים באופן קבוע ומקצועי. בחירת חברה לשירותי ניקיון היא עניין חשוב שיש להשקיע ולחשוב עליו בצורה רצינית ויסודית. להלן רשימה של חמישה דברים חשובים ומשמעותיים הנוגעים לניקיון משרדים, שיש להקפיד ולבדוק אותם בצורה יסודית:

 

המלצות, ביטוח ורישיון:

כאשר אתם בוחרים חברת ניקיון לניקוי המשרדים שלכם, עליכם לוודא שהחברה אמינה, מקצועית ומנוסה.

לפיכך, מומלץ לבחור חברת ניקיון על פי המלצות של חברות אחרות שחברת הניקיון עבדה או עובדת איתן, והן מרוצות מהשירות שמספקים להן.

בנוסף, חובה לבדוק שלחברת הניקיון יש רישיון לעסוק בתחום וביטוח למקרים של נזקים למשרד או תאונת עבודה.

 

תדרוך מקיף של צוות הניקיון:

טרם תחילת העבודה של צוות הניקיון, עליכם להעביר לעובדים תדרוך מקיף וסיור במשרדים. בסיור, הכירו לעובדים את הבניין שבו הם יעבדו, ותעברו איתם על דגשים והוראות חשובות בנוגע לניקיון במשרד.

שלב זה הוא חשוב וקריטי עבור הניקיון, משום שבו תוכלו להסביר לעובדי הניקיון בדיוק מהם הצרכים והדגשים שחשובים לכם.

 

צוות קבוע:

מומלץ לדרוש מחברת הניקיון שלכם, צוות קבוע עם עובדי ניקיון קבועים ולא מתחלפים.

לצוות קבוע יש מספר יתרונות כגון: העברת תדרוך פעם אחת בלבד, נאמנות ומחויבות של הצוות למקום, קשרי ידידות עם צוות הניקיון ועוד.

יתרונות אלו יבואו לידי ביטוי ברמת הניקיון של המשרדים.

צוות קבוע שרגיל למקום העבודה ומחויב אליו, ינקה בצורה יסודית, נקייה ומקצועית יותר.

 

ניקיון מקיף:

מומלץ לבדוק שחברת שירותי הניקיון שהעסקתם מספקת לכם ניקיון מקיף שכולל:

 

ניקיון רצפה:

מומלץ לוודא שצוות הניקיון מכיר את סוג הרצפה במשרד ואת אופן הניקיון שמתאים לו. רצפת פרקט לדוגמא, דורשת טיפול מיוחד ועדין.

 

ניקיון ריהוט:

ניקיון של הכיסאות והשולחנות במשרד הוא הכרחי כדי ליצור סביבת עבודה נקייה ונעימה.

 

ניקיון חלונות:

חובה על צוות הניקיון לנקות את החלונות ולוודא שאין עליהם אבק או לכלוכים.

 

ניקיון שירותים:

ניקיון של חדר השירותים הוא ניקיון משמעותי שמהווה חלק בלתי נפרד מניקיון המשרדים. ניקיון חדר השירותים כולל ניקיון מקיף ויסודי של הכיורים, האסלות ורצפת השירותים. ניקיון זה הוא הכרחי כדי ליצור סביבת עבודה היגיינית, נקייה ונעימה.

 

ניקיון מטבח:

במידה ולמשרד שלכם יש מטבחון, צוות הניקיון צריך לנקות את הכלים, לזרוק את האשפה ולוודא שפינות האוכל, הכיורים והמקרר נקיים ומצוחצחים.

 

שעות עבודה:

כאשר אתם בוחרים חברה לניקיון משרדים עליכם להחליט באיזה שעות אתם מעדיפים שצוות הניקיון יגיע. חלק מבעלי המשרדים מעדיפים להזמין את צוות הניקיון בשעות העבודה, כך יוכלו לפקח עליהם ולוודא שאינם גונבים או הורסים שום דבר. לעומת זאת, בעלי משרדים אחרים מעדיפים להזמין את צוות הניקיון מאוחר בערב, כדי שלא יפריעו לפעילות העובדים. כאשר אתם בוחרים חברת ניקיון משרדים עליכם להחליט מתי אתם מעדיפים שצוות הניקיון יגיע אליכם ולוודא שהחברה מסוגלת להעניק לכם שירות בשעות האלו.

לסיכום, בחירת חברת ניקיון דורשת בדיקה והשקעה. אנו ממליצים לכם לוודא שהחברה שבחרתם מתאימה לכם ולדרישות שלכם ומספקת שירות אמין ומקצועי. אם עוד לא מצאתם חברת ניקיון שמתאימה לכם, אנו ממליצים לכם לבחור בחברת ניקיון משרדים אופיס קלינינג, שתספק לכם שירות אמין ומקצועי במחיר משתלם.

 

חומרי ניקוי

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
אישה שואבת
ניקיון למשרד
4 שאלות שצריך לשאול חברות ניקיון משרדים

ניקיון הוא אחד הדברים החשובים בחיים בין אם אתם אדם פרטי ובין אם אתם חברה עסקית. אם אתם בן אדם פרטי אתם חייבים להבטיח כי הבית שלכם יהיה נקי וזאת

מטבחי חוץ
כללי
אילו מכשירי חשמליים מתאימים למטבחי חוץ?

מטבחי חוץ הפכו פופולריים יותר ויותר, ומספקים הזדמנות ליהנות מבישול ואירוח באוויר הפתוח. מברביקיו בחצר האחורית ועד למסיבות ארוחת ערב אלגנטיות, מטבח חיצוני מאפשר לך להרחיב את הכישורים הקולינריים שלך

איירובוט
טיפים ומידע לניקיון
טכנולוגיות חדשניות לניקיון מהיר ויעיל לעסק או לארגון

ההתקדמות הטכנולוגית הביאה איתה הרבה יעילות ונוחות. פעולות רבות שהיו בעבר נחלת הכלל הפכו לפרימיטיביות ונחסכות מאתנו לשמחתנו. עולם הניקיון עבר שינוי משמעותי בזכות הטכנולוגיה בשנים האחרונות והמצאות חדשות כל

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם