חיפוש

אלו מוצרים כל עסק חייב שיהיה לו בארון השירות

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש מוצרים מסוימים שכל עסק צריך שיהיו לו בארון השירות. מדובר במגוון רחב של מוצרים שצפויים לשרת את העובדים במקום וגם את הלקוחות. כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש לכם את המוצרים הללו, יצאנו לבדוק מהם 3 המוצרים שאי אפשר בלעדיהם. קראו את השורות הבאות ותגלו מהם.

 

תכירו את הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

 

המדריך הנוכחי לא נכתב סתם כך. כדי שנוכל להיות בטוחים שאנו מציגים בפניכם את 3 מוצרי החובה, היינו צריכים לפנות אל אלו שמכירים את התחום מקרוב. מדובר בעובדים שאחראיים על הזמנת המוצרים החסרים בכל עסק. בדרך כלל זו המזכירה אך לעיתים מדובר באיש אחזקה שזהו תחום האחריות שלו. ראוי לציין כי מדובר במוצרי חובה שצריכים להיות בכל בית עסק, למשל:

 

  • בתי מלון
  • משרדים
  • מסעדות ובתי קפה ועוד

 

זו ההזדמנות להודות לאלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, תוכלו לדעת מהם המוצרים שאתם צריכים בזמינות גבוהה בארון השירות.

 

תכירו את המוצר ה – 1 שכל עסק חייב שיהיה לו בארון השירות: כוסות חד"פ לשתייה חמה

 

כל עסק צריך שיהיו לו בארון השירות כוסות שתייה חמה מסוגים שונים. כלומר, כוסות שמתאימות למשל לשתייה של קפה הפוך או תה וכוסות שמתאימות למשל לאספרסו. אם אין לכם בארון השירות את הכוסות הללו, כדאי שתיכנסו בהקדם אל האתר של חברת פרופר קליר ותבצעו הזמנה.

 

תכירו את המוצר ה – 2 שכל עסק חייב שיהיה לו בארון השירות: פלייסמנט נייר

 

אם אין לכם בארון פלייסמנט מנייר אתם צריכים לפנות אל המנקה ולשאול אותו מה שלומו. אם אתם תוהים מה הקשר בין השניים, כדאי שתדעו שאתם צפויים לגלות שהוא יתלונן בפניכם על הקושי שהוא חווה בניקוי שולחנות האוכל במקום. שכן, בתי עסק שלא משתמשים בפלייסמנט שכזה, מובילים בעצם למצב שבו שולחנות האוכל מתלכלכים בתדירות גבוהה וכך, עולה הצורך בניקיון קבוע וקשה מצד צוות המנקים במקום.

 

תכירו את המוצר ה – 3 שכל עסק חייב שיהיה לו בארון השירות: מסיכות כירוגיות

 

יכול להיות שגם אתם מרגישים שהקורונה פחות מורגשת בתקופה האחרונה, ובכל זאת, אתם צריכים שיהיו לכם מסיכות כירוגיות בארון. שכן, הקורונה עדיין כאן ואתם לא יודעים מתי תצטרכו מסיכה שכזו, עבורכם או עבור לקוח שמקפיד על חבישת מסיכה. לכן, חשוב מאוד שתניחו חבילת מסיכות בארון השירות שלכם, לטובתכם ולטובת באי העסק.

 

לסיום

 

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 מוצרי החובה שאתם צריכים שיהיו בארון השירות של העסק שלכם. כעת, כשאתם מודעים למוצרים אלו, אתם יכולים פשוט למצוא אתר שמציע את המוצרים הללו ולבצע הזמנה. אנו מאחלים לכם שתגיעו למצב שבו ארון השירות שלכם יהיה מלא בכל המוצרים שאתם זקוקים להם.

מוצר

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חדר ישיבות
ניקיון למשרד
איך לנקות משרדים

באשר לשאלה איך לנקות משרדים, התשובה היא למעשה די פשוטה והיא טמונה בכך שצריך להקפיד תמיד על ניקיון יסודי ביותר, כזה אשר חודר לפינות הקטנות ביותר, כאלו שמסתתר בהן לא

ניקוי רצפה
טיפים ומידע לניקיון
5 יתרונות בשימוש קבוע בשואבי אבק תעשייתיים

יצא לכם פעם להיכנס לבית ולהרגיש לא נעים מרוב שהוא מלוכלך ומוזנח? בטח חשבתם שאתם לא רוצים שזה יקרה לכם בחיים. זו מחשבה נכונה ובשביל ליישם אותה כדאי מאוד להשקיע

ניקון זכוכית
טיפים ומידע לניקיון
כל כמה זמן צריך לנקות מדפי זכוכית

מדפי זכוכית הם פריט פונקציונלי, שיש לו ערך עיצובי גבוה מאוד. יש להם יתרונות רבים בנוסף על הערך האסתטי ולכן כדאי לשקול התקנה שלהם בחלקים שונים של הבית, אבל אם

אישה עם חומרי ניקוי
למבוגרים
ניקיון ויברטור לאחר שימוש – המדריך המלא

בפעם הראשונה בחיים, ואחרי לא מעט דילמות, קנית לעצמך ויברטור ראשון? את תוהה איך תוכלי לנקות אותו ולשמור עליו? עייני במאמר שלפנייך וקבלי את כל הטיפים הכי חשובים שיש בנושא.

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם