חיפוש

איפה חשוב לנקות יסודי לאחר שיפוץ

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אם ביתכם עבר שיפוץ, יש צורך גדול לבצע ניקיון מעמיק יותר מאשר הניקיון הסטנדרטי אליו אתם רגילים בחיי היום יום.

למעשה, כל מבנה שעבר שיפוץ זקוק לניקיון יסודי בכדי להביאו למראה מצוחצח ונקי.

 

חשיבות הניקיון לאחר שיפוץ

באופן כללי, תהליך של בנייה או של שיפוץ משאיר אחריו לכלוך ואבק בכמות לא מבוטלת, שמתפזרת לכל כיוון. לרוב, נשארת גם פסולת על הרצפה וכמו כן, שאריות של מלט וכתמים שונים. מסיבה זו, נדרש ניקיון מאסיבי ויסודי בכל חלקיו השונים של החלל ששופץ. חיבות הניקיון מתבטאת גם בכך שהוא אמור להסיר בהקדם האפשרי גם חומרים חזקים שנותרו על הרצפה או על הדלתות ולמנוע מהם להישאר שם לצמיתות.
לעיתים, יש אנשים שמעדיפים לא לבצע את הניקיון בעצמם אלא להזמין חברה מקצועית שמתמחה בתחום שתדאג לניקיון יסודי של ביתם. קיימות חברות שונות שמציעות שירות ניקיון לבית או למשרד וביניהן, חברת "נקי", שמלבד ניקיון כללי, היא מציעה גם שירות של ניקוי שטיחים בירושלים.

 

על מה יש לשים דגש במסגרת הניקיון

ככלל,  ניקיון יסודי לאחר שיפוץ חשוב שיתמקד באזורים הבאים:

  1. בארונות בבית ובפרט בארונות המטבח, אותם יש לנקות מבחוץ ומבפנים. ההמלצה היא לשאוב אותם היטב באמצעות שואב אבק בלבד ולא עם מים או חומרי ניקוי מאחר והם עלולים לגרום להתנפחות של מדפי הארונות.
  2. יש לנקות גם את השטיחים בבית (אם קיימים) ולשאוב אותם היטב ואפילו לשטוף במים וסבון, באם הם הוכתמו בלכלוך קשה.
  3. יש לשים דגש גם על ניקיון חלונות הבית והמסילות שלהם, הם צוברים לא מעט נתזי צבע בזמן השיפוץ.
  4. יש להתמקד בניקיון אינטנסיבי של הרצפה, שכן רוב הלכלוך של השיפוץ מגיע בעיקר אליה. מומלץ לבצע גם פוליש לרצפה, בכדי להחזיר לה את הברק כתוצאה מאבק ולכלוך או כתמים שהצטברו.
  5. חשוב לבצע ניקיון גם בדברים נוספים שלרוב נשאר עליהם אבק ולכלוך, כגון: הפאנלים, חלונות ותריסים, גופי תאורה ומנורות, כלים סניטריים, הקרמיקה במטבח והאמבטיה.
  6. בנוסף, כדאי לנקות גם את השקעים והמפסקים השונים מלכלוך וצבע שהצטברו עליהם.

 

ניקיון יסודי באמצעות חברה מומחית בתחום

אם הזמנתם חברת ניקיון לאחר שיפוץ בירושלים, ההמלצה היא לוודא מולה מה כולל הניקיון שהיא מציעה לכם והאם הוא מתמקד גם באזורים שפורטו, מלבד ניקיון של דברים מרכזיים, כמו: השטיפה וההברקה של הרצפה, ניקוי חלונות וכד'.

חשוב לציין, כי בדרך כלל ניקיון ע"י חברה מקצועית לא כולל פינוי של פסולת שנשארה לאחר השיפוץ, אלא השיפוצניק אמור לפנות אותה החוצה.

 

לסיכום

לאחר שסיימתם שיפוץ לבית, למשרד או לכל מבנה אחר, נדרש לבצע בו ניקיון יסודי על מנת להסיר את הלכלוך והאבק שהצטברו בו. ככלל, קיימות חברות מקצועיות שמתמתחות בניקיון לאחר שיפוץ שמציעות שירות זה (של ניקיון יסודי) למי שאינו יכול או לא מעוניין לבצע אותו בעצמו. במהלך הניקיון, יש להתמקד במיוחד בהסרת כתמים מהרצפה ובהברקתה ובניקוי אינטנסיבי של אזורים אחרים במבנה, שצברו לכלוך כגון: אבק, כתמים, טייח וכד'.

 

איש מנקה

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מגב
ניקוי ריצפות
איך לייבש את הרצפה לאחר ניקיון

ביצעתם ניקיון לאחר נזילה ועדיין נשארו לכם שלוליות של מים במקום, הנה כמה טיפים מועילים שיעזרו לכם גם להתנהל נכון לאחר גילוי הנזילה וגם איך לנקות היטב את הרצפה מבלי

סלון מעוצב
ניקוי ספות
 5-7  דברים חשובים שלא ידעתם על ניקוי ריפודים

אתם רואים לאחרונה שהספות האהובות עליכם כבר לא נראות טוב כמו בעבר? הברק שלהן נאבד והן נראות מוזנחות ומלוכלכות? תוהים מה ניתן לעשות בנידון ואיך באמת מבצעים ניקוי ריפודים? על

שדה
טיפים ומידע לניקיון
עיצוב גינה שיחסוך לכם ניקיונות רבים

כאשר אנו רוכשים בית עם גינה אנו מעוניינים לעצב אותה בצורה יפה ומעוצבת שתרשים כל אורח שיגיע לבית. הגינה משמשת אותנו עבור מטרות רבות ושונות כגון: הזמנת אורחים, גידול פרחים

ריסוס מתוך רכב
טיפים ומידע לניקיון
ניקיון לאחר הדברה – כל המידע שצריך

אתם חושבים לעשות הדברה בבית כי גיליתם מזיקים מסוגים שונים? תוהים מה כולל התהליך כולו, באיזה סוג של הדברה כדאי לבחור ואיך לנקות אחרי שכל המבצע הזה יסתיים? עיינו במאמר

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם