חיפוש

איך מתכננת חברת ניקיון לוח זמנים לניקיון?

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

חברות ניקיון בעלות ניסיון רב בתחום יודעות כי עליהן לבצע תכנון מוקפד ביותר של לוח זמנים לניקיון המשרד, הבית או חלל אחר שבו מתבצעת העבודה. נכווינו לאחרונה מחברת ניקיון שלא ביצעה הליך מתוכנן של ניקיון שכזה. לכן, יצאנו לבדוק איך חברה מקצועית מתכננת את ההליך וחזרנו עם כל המידע שחשוב לדעת. הישארו אתנו ותגלו גם אתם איך החברות עושות זאת ולמה חשוב לבצע את התכנון מראש.

 

השלב ה – 1 בתכנון לוח זמנים של ניקיון: שיחה עם הממונים

בשלב הראשון, החברה יוצרת קשר עם הממונים. כלומר, עם בעל הדירה או בעל המשרד שהזמין את השירות. נערכת בעצם שיחה עם הממונה בשלב זה, במהלכה, נשאלות השאלות הבאות:

  • אילו אזורים הם החשובים ביותר לניקיון?
  • באיזה שלב תרצו שנערוך ניקיון בכל מקום?
  • האם יש אזורים שתרצו לערוך בהם ניקיון אחת לתקופה מסוימת? אם כן – מהם?

כמובן שאם יש למבצע ההזמנה שאלות נוספות, הוא יכול להציג אותן בשלב זה. שכן, זהו הזמן שבו החברה בודקת את צרכי הניקיון, במטרה להתאים את עצמה למקום.

חברת ניקיון

השלב ה – 2 בתכנון לוח זמנים של ניקיון: ביצוע חלוקה של אזורי הניקיון

בשלב זה מתבצעת חלוקה של אזורי הניקיון המתאימים לפי שעות. אם למשל, מזמין השירות רוצה שינקו קודם כל את השירותים במקום, הדבר ייכתב על דף טיוטה. אם יש צורך בניקיון המטבח מיד לאחר מכן, הדבר ייכתב בשלב ה – 2. כך צפויה להיראות הטיוטה בשלב זה:

  1. ניקיון השירותים
  2. ניקיון המטבח
  3. ניקיון חדרי העובדים\ חדרי השינה וכו'

חשוב מאוד לבדוק את טיוטת התכנון בשלב זה, כדי שלא תגלו בשלב ה – 3 שיש טעות. ההמלצה שלנו היא לפנות אל חברות מנוסות ומומלצות כמו חברת גולדברג נאור הראשון בניקיון שמבצעת את ההליך הזה תוך הקפדה יתרה.

 

השלב ה – 3 בתכנון לוח זמנים של ניקיון: הדפסת טבלה מסודרת ועדכון העובדים

בשלב השלישי מעבירים את המידע שנכתב בשלב הקודם אל טבלה מסודרת. בטבלה מוצגות שעות הניקיון והמקומות שיש לבצע בהם את הניקיון לפי הסדר. ראוי לציין כי עובדי הניקיון במקום מקבלים עדכון לגבי טבלה זו והם צריכים לאשר אותה.

 

החשיבות שבתכנון מוקפד

חשוב מאוד לבצע תכנון מוקפד של לוח הזמנים. שכן, הדבר מאפשר למזמיני השירות וגם לעובדים לקבל תמונה מדויקת אודות ההליך. ברגע שלא מתבצע תכנון שכזה, עשוי להיות אי סדר שישפיע בסופו של דבר על תוצאות הניקיון.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את התכנון המוקפד שחברות ניקיון צריכות לבצע, כדי להביא לניקיון יסודי של האזורים הנבחרים. כעת, יש בידיכם את כל המידע, כך שנותר לכם רק לבדוק שחברת הניקיון שלכם פועלת לפי תכנון זה. נאחל בהזדמנות זו שיהיה בהצלחה!

מנקות

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
משקולות
טיפים ומידע לניקיון
5 טיפים לניקוי מכשירי כושר

הכושר נכנס בסערה לחייכם וגם אתם כמו כולם נדבקתם בחיידק התזונה הנכונה ושמירה על המשקל לכן רכשתם לעצמכם מגוון רחב של מכשירי כושר שונים על מנת שיעזרו לכם לרדת במשקל.

סט כלים לגריל
טיפים ומידע לניקיון
איך לנקות גריל גז בצורה יעילה

המוצר הנפלא גריל גז שהולך והופך מוכר יותר בכל בית ובית, הביא איתו בשורה של ממש. מעבר לבשורה על צלייה מופלאה ויכולות נהדרות, שליטה בטמפרטורה וסגנונות צלייה משתנים, הבשורה היא

ציוד תאורה
כללי
איך לקפל אירוע ב3 שלבים

אחרי שהאירוע שתכננתם במשך כל כך הרבה זמן הגיע, נדמה שהוא נגמר יותר מהר ממה שהוא התחיל. חגגתם, ביליתם, נהניתם ועכשיו הגיע הזמן לסדר. אז איך לקפל אירוע ב3 שלבים?

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם