חיפוש

איך מתבצעת הריסת בטון?

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רבים האנשים שיזדהו כשייאמר עליהם שהם כמו "פיל בחנות חרסינה"- מפילים והורסים כל דבר שבדרכם.

אך האמינו לנו, כשמדובר בפרויקט הריסת בטון, האחרון שתרצו שיעשה את העבודה הוא פיל.

הריסת בטון היא הליך מורכב. הבטון הוא חומר חזק ועבה, שיש להשתמש בכלים המתאימים כדי לנסרו ולפנותו. עם זאת, ההריסה חייבת להתבצע על ידי מומחים בצורה המקצועית והיסודית ביותר, כך שלא ייגרם נזק למבנה או לתשתיות. לעבודה כזו תצטרכו לגייס לא רק מומחים להריסה, אלא את המנסרים החזקים– הטובים ביותר בעבודה עם בטון בניסור, קידוח, ביקוע וחיתוך.

 

ההכנות לביצוע ההריסה יתחילו בהקמת התמיכה למבנה:

השלב הראשון וההכרחי להריסת בטון הוא בניית עמודי תמיכה מספקים למבנה. טרם ההריסה, אנשי המקצוע יגיעו ויקימו עמודי תמיכה סביב מיקום ההריסה כך שהקיר, הגג או הרצפה שהורסים לא יקרסו.

 

הכנה לפינוי:

עוד לפני תחילת ההריסות, חשוב לקדוח הכנה למנוף שיחבר שרשראות ענק וירים את חתיכות הבטון הגדולות. פינוי ההריסות חייב להתבצע באופן בטיחותי, ולכן העבודה צריכה להתבצע בתכנון וביסודיות עוד משלב ההכנה.

 

תחילת ההריסה בצורה מסודרת:

הריסת הבטון תתבצע תוך ניסור נקי ומסודר, בדרך – כלל בעזרת דיסק יהלום – דיסק חשמלי המצופה ביהלום לחיתוך הבטון באופן יסודי וחלק. פלטת בטון גדולה תנוסר לרוב לחתיכות בטון קטנות יותר, כך שיקלו על הפינוי. המטרה: ביצוע פינוי חלק ובטוח ככל הניתן, תוך מינימום סדקים ופגיעות במבנה. לאחר שהקיר ינוסר ויאובטח בצורה הטובה ביותר על המנוף, הוא יפונה בחלקים.

 

פינוי הבטון מאתר הבנייה:

זוכרים את החורים שנקדחו טרם ההריסה? עכשיו תורם. המנוף יתחבר לחתיכות הבטון והן יאובטחו בצורה בטיחותית. המנוף יוציא את הבטון מאתר הבנייה (הזמן והמורכבות בפינוי כמובן, תלויים באתר הבנייה ובגישה אליו). סמי- טריילר או משאית גדולה יחכו לצד אתר הבנייה לחתיכות הבטון לקראת הפינוי, ובסוף העבודה יפנו אותן לאתרים המורשים.

 

העבודה לא נגמרת כאן:

בסיום העבודה, נשארתם עם כמות גדולה של פסולת באתר הבנייה. מטאטא ויעה לא יספיקו במקרה הזה, ולכן כדאי לתאם מראש את פינוי הפסולת על – ידי חברת ההריסה. החברה תשתמש בכלים הדרושים לכך ותפנה את הפסולת לפי הנדרש בחוק (כן, יש חוקים לכך).

 

לסיום,

אם היו מבקשים מאיתנו לדמיין, עבודות הריסת בטון היו מכילות ריסוק חסר פשרות והריסת כל מה שנמצא באזור. ולמרות זאת, הריסת בטון היא עבודה המחייבת מקצועיות, יסודיות ובטיחות לאור המורכבות והסיכון בה. העבודה עם כלים כבדים, לעיתים בגובה רב או באתרי בנייה לא נגישים, תוך שמירה על המבנה ועל הבטיחות של העובדים, דורשת היכרות עם הציוד והחומרים ומקצועיות ללא פשרות. לשם כך, חשוב לבצע את העבודה בעזרת חברה איכותית, מקצועית ויסודית שתלווה אתכם לאורך כל הדרך.

 

מבנה הרוס

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
גג
כללי
למה חשוב לטפל בנזילה כמה שיותר מהר?

נזילות בגג אנשים רבים, נתקלים בשנה כזו או אחרת, לאחר תקופת החורף הגשומה, בתופעה מדאיגה ביותר, נזילות בגג. הגג הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר בבית הפרטי או בבניין המגורים. הוא

כסאות בר
ניקיון
5 דגשים לבחירת כסאות בר לבית שקל לנקות

אחת הסיבות שגורמות לאנשים לבחור בכיסאות רגילים על פני כיסאות בר נוגעת לאופן הניקיון המורכב שלהם. שכן, זה ידוע, מדובר בכיסא גבוה שלא תמיד נוח לנקות אותו לכל אורכו. אם

גג
טיפים ומידע לניקיון
המזגן שלכם צריך שתנקו אותו מידי פעם

מערכות המיזוג הקיימות בכל מבנה עובדות שעות רבות. בין אם מדובר בשעות חימום רבות בחורף או בשעות קירור בלתי נגמרות במהלך הימים החמים של הקיץ, המזגן הוא אחד המכשירים שעובדים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם