חיפוש

איך מנקים מעשנת בשר?

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מעשנת בשר היא הטרנד הכי חם ולוהט שקיים היום בתחום הבשר. הביקוש לבשר מעושן, שהיה תמיד גבוה בקרב האמריקאים, הולך וגדל גם בישראל. עם הביקוש לבשר מעושן, עולה גם הביקוש למעשנות ביתיות. בנוסף לגריל מנגל, אפשר לראות בחצרות הבתים ובמרפסות לא מעט מעשנות. מתכונים לבשר מעושן תוכלו למצוא במקומות רבים, אך לא מתכונים לניקיון של המעשנה, ובשביל זה אנחנו כאן. 

 

מעשנת בשר

מי שטעם יודע, בשר מעושן הוא אחת הגרסאות הטובות והמשובחות ביותר של הכנת בשר. הטעמים שנוספים לבשר על ידי הטיבול ועל ידי שבבי עץ לעישון, הופכים אותו לטעים במיוחד. קיימים סוגים רבים של מעשנות, בגדלים שונים ובשיטות הפעלה מגוונות, כך שהבחירה לא תמיד קלה, אבל תמיד משתלמת. הטעם של הבשר שווה הכול. באחריות.

 

שימוש במעשנה

כדי לשמור על מעשנת בשר לאורך שנים, צריך לדעת איך לטפל בה ואיך לתחזק אותה באופן שישמור על יעילות גבוהה. הדבר הראשון והפשוט ביותר שאנחנו ממליצים לעשות, הוא לעקוב אחר הוראות היצרן ולהיצמד אליהן. היצרן מסביר אודות תהליך השימוש, מזהיר לגבי הזזת המעשנה בזמן השימוש וממליץ על תדירות הניקוי. אם תיצמדו להוראות, תיהנו יותר מהמעשנה.

 

תחזוקה שוטפת

אם המעשנה שלכם חשובה לכם, יש עוד כמה דברים שכדאי לדעת, מעבר להוראות היצרן. הדבר הראשון הוא בעניין המים. הוסיפו מים רק למיכל שמיועד לכך, ולא לחלל המעשנה. דבר חשוב נוסף, אל תזיזו את המעשנה בזמן השימוש בה, ובכלל תנסו לטלטל אותה כמה שפחות. והכי חשוב, הקפידו לנקות אותה לעיתים תכופות כדי למנוע הצטברות של שומן קשה ולמנוע התלקחויות.

 

ניקיון מעשנה

ניקיון המעשנה הוא אחד הדברים החשובים ביותר, מבחינת תחזוקה ומבחינה בטיחותית. השימוש במעשנה מייצר לכלוך רב, בעיקר מהשומן שנוזל מהבשר בעת הצלייה. השומן נוזל על גבי תעלת ניקוז, ודרכה עובר למיכל שמיועד לצבירת השומן. לכן חשוב להקפיד על ניקיון התעלה והמיכל, שיאפשרו זרימה של השומנים. בנוסף, חשוב לעשות ניקיון כללי כדי למנוע הצטברות שומן שעלולה לגרום להתלקחות בזמן השימוש.

 

איך מנקים מעשנה?

כשמדברים על ניקוי שומן קשה, אתם בוודאי מיד רוצים להשתמש במסיר שומנים החזק ביותר שאתם מכירים. אבל לפני שתמהרו, שימו לב שמדובר בחלקים שעלולים לבוא במגע ישיר עם בשר שמיועד לאכילה, לכן אסור להשתמש במסיר שומנים רגיל. תוכלו למצוא מסירים שומנים מיוחדים שעשויים מחומרים טבעיים בלבד ומאפשרים ניקיון בטוח ובריא.

 

לסיכום

אם יש לכם מעשנת בשר, או שאתם רוצים לקנות אחת כזאת, קחו בחשבון את התחזוקה והניקיון שלה. מעשנה לא מתוחזקת, לא תשמש אתכם כראוי לאורך ימים ושנים. היצמדו להוראות היצרן והקפידו על ניקיון לעיתים תכופות על ידי חומרים שאינם מסוכנים לבריאות. הקפידו בעיקר על נקיון תעלת הניקוז ומיכל הניקוז של השומן. כך או כך, שיהיה לבריאות ובתאבון J

נתחים שלמים

 

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ציוד הרמה
כללי
שימושים נפוצים בבמות הרמה

למי מאיתנו לא יצא להרים את הראש ולהבחין בכלי ענק שמעביר משהו גדול מנקודה לנקודה? מתקני הרמה שונים, כמו גם במות הרמה, מהווים חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו. למעשה,

שדה
טיפים ומידע לניקיון
עיצוב גינה שיחסוך לכם ניקיונות רבים

כאשר אנו רוכשים בית עם גינה אנו מעוניינים לעצב אותה בצורה יפה ומעוצבת שתרשים כל אורח שיגיע לבית. הגינה משמשת אותנו עבור מטרות רבות ושונות כגון: הזמנת אורחים, גידול פרחים

איש מנקה חלון
ניקיון למשרד
5 דברים סופר חשובים בניקיון משרד

הדרישה החשובה ביותר מבעלי משרדים היא שמירה על תחזוקה וניקיון של המשרדים. סביבה נקייה ומתוחזקת תעניק לעובדים, לאנשי העסקים וללקוחות שמגיעים למשרד הרגשה נעימה שכיף לעבוד ולהגיע אליה. לעומת זאת,

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם