חיפוש

איך מנקים כורסאות כמו שצריך?

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

מה יותר נעים מלשבת על כורסא רכה נעימה וריחנית עם ספר טוב אחרי יום עבודה קשה ומעייף. כדי לשמור על הכורסא או הספה שלכם רכה, נעימה ונקייה חשוב לתחזק אותה באופן קבוע, המדריך הבא יביא בפניכם את כל השיטות לעשות זאת, מן הפשוטות ביותר שכדאי לעשות כחלק משגרת הניקוי השבועית, ועד לאינטנסיביות ביותר שמתאימות לכורסאות מלוכלכות במיוחד שצריכות ניקוי יסודי.

 

שיטה ראשונה: מטלית לחה ומים

זאת שיטה שיכולה להשתלב מצוין בשגרת הניקיון השבועית שלכם ואפילו היומית אם ניקיון הבית חשוב לכם ויש לכם מספיק פנאי לכך. שיטה זאת מתאימה במיוחד לספות עור וספות עשויות חומר דמוי עור כגון ויניל. מלאו גיגית קטנה במים חמימים, הוסיפו מעט סבון ריחני, טבלו סמרטוט נקי, סחטו אות היטב ועבר על כל חלקי הספה ביסודיות.

חשוב מפעם לפעם לשטוף את הסמרטוט ולטבול אותו מחדש בתמיסת המים והסבון. ניתן במקום הסמרטוט אף להשתמש בספוג עדין כדוגמת ספוג הפלא. לאחר שסיימתם לעבור על הספה, עברו עליה שוב עם מגבת נקייה ויבשה וספגו היטב עודפי מים. עתה כל מה שנותר לעשות הוא להנות מהכורסא או הספה הנקייה שלכם.

 

שיטה שנייה: אבקת סודה לשתייה ושואב אבק

זאת שיטה מומלצת במיוחד לניקוי מעט יותר עמוק ויסודי של הכורסא או הספה שלכם. שיטה זאת מתאימה יותר לבדים נושמים כדוגמת אריגים ופחות מתאימה לספות עור או ספות דמויות עור. מומלץ לחזור על שיטה זאת אחת לחודש או אחת לכמה חודשים. כמו כן, קחו בחשבון ששיטה זאת לוקחת מספר שעות אשר במהלכן לא ניתן להשתמש בספה.

פזרו כמות נדיבה של אבקת סודה לשתייה על הכורסא שלכם והמתינו בין שלוש שעות ל-24 שעות. לאחר מכן, בעזרת שואב אבק עוצמתי עברו היטב על הספה ושאבו את כל אבקת הסודה. הסודה עצמה תספח מתוך הספה ריחות לא נעימים ולכלוך ותותיר אותכם עם כורסא או ספה רעננה ונעימה.

 

שיטה שלישית קצף ניקוי מברשת ושואב אבק

בדומה לשיטת הסודה לשתייה, גם בשיטה זאת יש צורך להשתמש בשואב אבק. ברשתות השיוור השונות ניתן היום לרכוש מגוון תרסיסים ייעודיים לניקוי ספות ואריגים. לעיתים תרסיסים אלו מגיעים בשילוב עם מברשת. רססו את תכולת הבקבוק על הכורסא, שפשפו והמתינו בהתאם להוראות היצרן. לאחר מכן עברו על הספה עם שואב אבק עוצמתי.

היתרון של שיטה זאת בהשוואה לשיטת הסודה לשתייה הוא שלתרסיסים אלו לרוב מוספים חומרי בישום שונים ועל כן אם הריח של הספה חשוב לכם, השתמשו בשיטה זאת או שלבו את השימוש בסודה לשתייה עם שיטה זאת.

 

שיטה רביעית כביסה

בדגמי כורסאות מסוימים ניתן להסיר את האריג מן הכריות ולכבס אותם במכונת הכביסה. בכורסאות שכאלו מומלץ לכבס את הריפוד אחת לשנה ולהקפיד לעקוב אחרי הוראות היצרן לגבי טמפרטורה רצויה, סוג חומרי ניקוי וכדומה.

כורסאות מעוצבות יכולות להפוך כל חלל למזמין ונעים בהרבה. כדי להנות מכורסאות שכאלו בצורה המקסימלית, דאגו לטפח אותן ולנקות אותם על בסיס קבוע, יומי, שבועי וחודשי.

איך מנקים כורסאות כמו שצריך

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ניקוי ספות
המדריך המלא לניקוי הספות בעסק

הספות בעסק חייבות להיות נקיות באופן קבוע, וזאת בשל ספיחה של חיידקים ולכלכוך. כיצד תוכלו לנקות את הספות במשרד באופן הטוב ביותר? להלן המדריך המלא.   ניקוי ספות בעסק –

שָׁטִיחַ
כללי
מתי הכי חכם לקנות שטיח?

שטיח הוא מרכיב חיוני בעיצוב הבית, שלא רק מוסיף חמימות ונוחות, אלא גם משדרג את האסתטיקה של החלל. קניית שטיח היא הוצאה כספית לכל דבר, ועל כן בחירת הזמן הנכון

שירותי ניקיון
טיפים ומידע לניקיון
4 יתרונות בשימוש במכונת שטיפה בלחץ

מאז ומתמיד, כתמים קשים היוו בעיה עבור אנשים בכלל ועבור חברות ניקיון בפרט, עד שנכנסו לחיינו מכונות השטיפה על כל סוגיהן. אם בעבר – שיטות הניקיון התמקדו בעיקר בפעולה ידנית

ניקוי ספה
טיפים ומידע לניקיון
5  שאלות שחשוב לשאול חברת ניקיון

החלטתם כבר שאתם מעוניינים בחברת ניקיון, עבור העסק, המשרד, הארגון או החברה שלכם? איך תדעו מהי הבחירה הנכונה ביותר עבורכם? אלו הן השאלות המומלצות שכדאי לכם לברר מול חברת הניקיון,

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם