חיפוש

איך לקפל אירוע ב-4 שלבים

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אין כמו חגיגה לגוף ולנשמה, ואחרי כל חגיגה צריך גם חברת ניקיון מקצועית שתסדר את כל הבלגן של השמחה.

יחד עם זאת, במקרים רבים אנשים מעדיפים לנקות את מקום האירוע בעצמם (במיוחד אם מדובר בבית פרטי).

מה יהיה עדיף ואיך אפשר לקפל אירוע בכמה שלבים פשוטים?

בין אם ערכתם אירוע כזה או אחר, יהיה כדאי לדעת כיצד אתם מקפלים אותו ומסדרים את כל הבלגן כמה שיותר מהר. כבר עכשיו אנחנו הולכים להדגיש, תמיד ההמלצה הכי גורפת תהיה להסתייע בשירותי ניקיון ובעזרת אנשי ניקוי מקצועיים. הנה כל מה שצריך לדעת על קיפול אירוע וניקיון אחרי אירועים, מעודכן ל-2020:

 

איתור חברות ניקוי למטרת ניקיון אחרי אירועים

בשלב הראשון אתם מאתרים מספר חברות ניקוי ובודקים את כלל שירותי הניקוי שהחברה מספקת. באם החברה מספקת שירותי פוליש ווקס, ניקוי שטיחים או ניקוי רהיטים, יהיה תמיד כדאי לדעת מראש אילו סוגי שירותים אתם מקבלים. לאחר שביררתם זאת, יהיה כדאי לבצע השוואת מחירים בין חברות ניקוי.

 

השוואת מחירים בין חברות ניקיון (אפשר באינטרנט גם)

בשלב השני אתם מבצעים השוואת מחירים בין חברות ניקוי, מה שיאפשר לכם "להוציא" את הצעת המחיר האטרקטיבית ביותר, כולל לצמצם עלויות ניקוי עד כמה שניתן. אתם מוזמנים לאתר מספר חברות ניקיון ואנשי ניקוי, לקבל הצעת מחיר בכתב והתחייבות לתוצאות. לאחר מכן, בצעו השוואת מחירים בין חברות ניקוי ובחרו בחברה הנכונה.

 

מומלץ למנות מפקח מטעמכם על ניקיון האירוע וקיפולו

אתם מוזמנים למנות מטעמכם מפקח, או לפחות לבקש מחברת הניקיון למנות מפקח מטעמה. המפקח יבדוק שתהליכי קיפול האירוע והניקיון מתבצעים כהלכה, מה שיאפשר לכולם להתנהל על מי מנוחות ולדעת שהעניין תחת בקרה ראויה.

שימו לב, חשוב לזכור כי ברוב המוחלט של המקרים, מינוי מפקח ניקיון מטעם חברת הניקוי יעלה בתוספת תשלום. לכן, יהיה מומלץ למנות מפקח מטעמכם שיקפיד על קיפול כל הציוד באירוע ללא נזקים. מה שמוביל אותנו לטיפ הבא:

 

מומלץ לקפל בעצמכם ציוד רגיש או שביר של אירועים

בין אם מדובר בציוד סאונד או בציוד צילום, ציוד תאורה או כל סוג ציוד רגיש אחר, אתם מוזמנים וכדאי לקפל אותו בעצמכם. אל תשאירו את הציוד היקר שלכם ליד הגורל, גם אם איתרתם חברת ניקיון פרפקציוניסטית שנשבעת שהיא לעולם לא טועה או מפשלת.

אתם חייבים לזכור, גם אם הציוד שלכם מבוטח ויקרה לו נזק, עדיין אתם תצטרכו להתעסק עם כל מיני בירוקרטיות ביטוחים בכדי לקבל את השיפוי שאתם אמורים לקבל. בשל כך, יהיה מומלץ לקפל את הציוד שלכם בעצמכם ולא להשאיר זאת לידי אנשים שאינם מכירים את סוג הציוד ואת הרגישויות שלו. אם אתם צריכים קרטונים לאירועים בכדי לארוז את הציוד שלכם, תוכלו לעשות זאת דרך חברת MASTER SALE הוותיקה.

והכי חשוב, שיהיה בהצלחה!

 

הרמת ציוד

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
איך לכבס וילון דק
טיפים ומידע לניקיון
איך לכבס וילון דק

וילונות הם חלק חיוני בכל עיצוב בית. הם לא רק מוסיפים משיכה אסתטית לחדר אלא גם מספקים פרטיות ומווסתים את כמות האור הטבעי הנכנס לחלל. עם זאת, וילונות, במיוחד דקים,

ספה בצבע שוקולד
ניקוי ספות
איך לנקות שוקולד מהספה?

מסיבת יום ההולדת הגיעה, הזמנתם את כל המשפחה והחברים, ניפחתם בלונים, קניתם מתנות, ואפילו הזמנתם את גידי ליבנה סטנדאפיסט להופיע. כמובן שמסיבת יום הולדת אמתית תהיה עם איך לא, עוגת

לבוש אופנית
טיפים ומידע לניקיון
איך לנקות חליפות לאחר אירוע

הרבה פעמים לאחר שיוצאים לאירוע חגיגי, החליפה מתלכלכת – בין אם מהאוכל, משתייה, מאדמה או מכל לכלוך שלא יודעים מה המקור שלו. על מנת שהחליפה תוכל להמשיך ולשמש בתור בגד

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם