חיפוש

איך לנקות ספות

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

אנחנו משקיעים אלפים ולפעמים עשרות ומאות אלפי שקלים בריהוט הבית שלנו, וכאשר אנחנו רוצים להתמקד בריהוט העדין, המלאכה נעשית אף עדינה ומדויקת יותר. אם שאלתם את עצמכם איך לנקות ספות ולא היה מי שיענה, התשובה בהקלקה.

ספות משמשות אותנו רבות, ואנחנו נוטים לרבוץ עליהם במהלך היום ואל מול הטלוויזיה בעודנו צופים בתוכניות האהובות עלינו, לפעמים להירדם עליהן והם בהחלט אחד מהאלמנטים העיצוביים הראשונים שאנשים נתקלים בהם, בעודם נכנסים לביתנו. קיים מגוון כמעט אין סופי של ספות וסוגי בד, עור וחומרי גלם שונים, תוך שהספות עצמן מורכבות, גם הן, מחומרי גלם מסוגים רבים מאוד, כך שבאשר לסוגייה של איך לנקות ספות בצורה הכי נכונה, כדאי תמיד להתייחס לחומרים ממנה הספה עשויה, סוגי הבד והריפודים השונים וכדומה.

ספה לאחר ניקוי

איך לנקות ספות בד בצורה נכונה

אם הולכים על פופולאריות, הרי שספות בד הן ספות נפוצות למדיי בדירות רווקים ובדירות משפחתיות גם יחד. הן נוחות מאוד ועוטפות, זולות באופן יחסי אל מול ספות העור והספות המעוצבות על ידי מעצבים, ומאפשרות לנו התרפקות נעימה בכל עת ועת.

נוסף על יתרונות ספות הבד (המחיר והנוחות), בהחלט ראוי לציין כי ספות בד הן ספות אשר נוטות להתלכלך יותר מאשר ספות "רגילות". ספות עור וספות דמוי עור, הינן ספות שכושר הספיגה שלהם אינו מאפשר לספוג נוזלים שנשפכים לנו בטעות, לעומת ספות בד ש"מצטיינות" בספיגת חומרים שונים שנשפכים עליהן. למעשה, אם נגדיר את זה בצורה באופן הומוריסטי, ספות בד פשוט "רעבות" להכול, וכל מה שנואיל בטובנו לשפוך עליהן, הן "ישמחו" לקבל ולעכל את זה בתוך הבד במשך שנים ארוכות קדימה ובתיאבון רב. כך שאם שאלתם את עצמכם איך לנקות ספות בד, הטיפ הראשון, ואולי הכי חשוב, שלנו אליכם הוא: לא להרטיב את הספה על דעת עצמכם ובצורה לא מקצועית! – הרטבת הספה מגבירה את הקינון ואת צבירת החיידקים שמצויים גם ככה בתוך הספה. לא הבטחנו חיים קלים, אם שאלתם את עצמכם איך לנקות ספות, אמרנו מראש שהתשובה די מאתגרת.

ניקוי ספות בד אמנם מאתגר יותר מאשר ניקוי ספות אחרות, אך אם אנו, באופן כללי, שומרים על סטריליות והיגיינה בסיסית ומקפידים שלא לשפוך נוזלים שונים ומזון על הספות, הרי שהרווחנו נוחות מרבית במינימום מחיר והתרפקות אידיאלית.

טיפים נוספים איך לנקות ספות מסוגים שונים

היות ואנשים מוציאים כספים מרובים למדיי על רכישת ספות, ממצבים אותן בסלונם ובחדריהם ותמיד תרים אחר עיצוב הבית המושלם, קיים הכרח בסיסי תמיד להחזיק בבית את חומרי הניקוי שמתאימים לסוגי הרהיטים שלנו ולספות ביתנו.

אחד הטיפים החשובים שכולל בתוכו מעין "תתי-טיפים" אחרים, הוא נושא של  הוראות היצרן לגבי הספה. אם אפשר, בקרו באתר האינטרנט של יצרן הספה שרכשתם ובדקו מה הם חומרי הניקוי המומלצים לניקוי הספה, מה הם חומרי הגלם אשר מהם הספה מורכבת, מאילו חומרים בהחלט צריך להימנע בעת ניקוי הספה וכדומה. אם תואילו להישמע להוראות היצרן, תוכלו לקבל תשובה לשאלה איך לנקות ספות בצורה הטובה ביותר, כזו אשר תבטיח לכם שנים ארוכות של רביצה נפלאה.

איך לנקות ספות עור בפרט;

ספות עור וספות דמוי עור הן בין הידידותיות שבספות, בבחינת הניקוי שלהן והאופן בו הם פחות סופגות נוזלים. בנוסף, ספות עור גם לא נוטות להוות מקום מחייה עבור בקטריות וחיידקים שונים, כי פשוט אין להם היכן "להתגורר" בספות מסוג זה.

אחד הפתרונות היעילים ביותר עבור ניקוי של ספות עור ודמוי, הוא פשוט לקיחת מטלית לחה שיכולה להיות ספוגה קלות בחומר ניקוי ייעודי המומלץ על ידי היצרן, וניקוי באופן מאוד קל ונגיש עבור כל אחד. אם אתם לא בטוחים לגבי החומר עמו אתם מנקים את הספה, כדאי לבצע ניסוי קטן במקום נסתר ולבדוק האם החומר מוריד את צבע הספה או פוגע בצורה כזו או אחרת.

הספות נמצאות בבתים של כולנו, וחלקנו אף משתמשים בהן כמיטה שמתקפלת לספה במהלך היום, כך שכדאי לדעת איך לנקות ספות בצורה הטובה ביותר והמתאימה לספות שלנו. ניקיון נעים והתרפקו  נעימה אל מול הטלוויזיה.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
איך מנקים כורסאות
ניקוי ספות
איך מנקים כורסאות כמו שצריך?

מה יותר נעים מלשבת על כורסא רכה נעימה וריחנית עם ספר טוב אחרי יום עבודה קשה ומעייף. כדי לשמור על הכורסא או הספה שלכם רכה, נעימה ונקייה חשוב לתחזק אותה

חניות תת קרקעי
ניקיון חללים גדולים
שלושה שלבים בניקיון חניונים

לכם חניון והגעתם למסקנה שצריך כדי להשקיע בו לנקות אותו? רוצים להבטיח שכל מי שיגיע לחנות את הרכב שלו בחניון יהיה מרוצה מרמת התחזוקה והניקיון של המקום? אם כך, כדאי

סלון לאחר הניקוי
ניקוי סלון
איך לנקות סלון

סלון הבית מהווה, עבור כולנו, את המקום הזה במהלך היום שאנחנו כבר "מתים" להגיע אליו, להדליק טלוויזיה וליהנות לנו מסיומו של עוד יום עבודה. היות והוא חדר מרכזי בבית, התשובה

ניקוי ספה
טיפים ומידע לניקיון
5  שאלות שחשוב לשאול חברת ניקיון

החלטתם כבר שאתם מעוניינים בחברת ניקיון, עבור העסק, המשרד, הארגון או החברה שלכם? איך תדעו מהי הבחירה הנכונה ביותר עבורכם? אלו הן השאלות המומלצות שכדאי לכם לברר מול חברת הניקיון,

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם