חיפוש

איך לנקות משרדים

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

באשר לשאלה איך לנקות משרדים, התשובה היא למעשה די פשוטה והיא טמונה בכך שצריך להקפיד תמיד על ניקיון יסודי ביותר, כזה אשר חודר לפינות הקטנות ביותר, כאלו שמסתתר בהן לא מעט אבק ולכלוך הנוצרים משימוש מסיבי ויומי במשרדים.

היות ומשרדים בדרך כלל מאופיינים בפעילות רבה ואנרגטית, כזו אשר גם שורפת אנרגיות, אנשים רבים בוחרים להעביר את יומם בנשנושים שונים של חטיפים, באכילת מאכלים שהם מביאים מהבית ובחלק מהמקרים, גם בוחרים לקחת את הכלב לעבודה (מקובל יותר במשרדי פרסום ושיווק), דבר שיוצר נישה חדשה של לכלוך שיש להתמודד עמה. כל אלו, הינם אלמנטים שגורמים ללכלוך ואבק להיערם על גדותיו, ולגרום לכולנו לנשום אוויר שהוא לא הכי בריא למערכות הגוף שלנו.

בניין של משרדים

חללים סגורים, אבק ואיך מתמודדים

משרדים רבים מאופיינים באטימות, כזו אשר הולכת יד ביד עם חלונות סגורים וחללים שמכילים אוויר שיכול להיות נקי וסטרילי (באופן יחסי), או "ספוג" אבק שלא הצלחנו לנקות מכל מיני מקומות. היות והמשרדים הסגורים גורמים לכך שכולנו נושמים את אותו האוויר וממחזרים אותו במידה מסוימת, יש לוודא תמיד שאנחנו יודעים איך לנקות משרדים על הצד הטוב ביותר.

ניקיון של משרדים צריך להתבצע ברמה היומית ולא פחות מזה. אם את הבית שלנו אנו יכולים לנקות פעם-פעמיים בשבוע, הרי שמשרדים צורכים הרבה יותר מכך ובדרך כלל, ניאלץ להתמודד עם ניקיון מסיבי ביותר אם נדחה את הניקיונות לסוף-השבוע. כמובן ומקרים אלו אופייניים יותר למשרדים קטנים, שנוטים לדחות ניקיונות ולא לבצעם ברמה היום-יומית. באשר למשרדים גדולים, כמעט ולא קיימים המקרים בהם ניקיונות נדחים לסופי שבוע, אלא תמיד הם "יצוידו" בחברת ניקיון כזו או אחרת שתספק שירותי ניקיון יומיים ושגרתיים כחלק מהשבוע.

איך לנקות משרדים עם ציוד רגיש

ימינו הדיגיטאליים, מביאים עמם שלל סוגים מרהיבים של טכנולוגיות, כאלו אשר עשויות להיות רגישות בפני נזילות של מים ושפיכתם, בפני חומרי ניקוי מסוימים (למשל: צגים שדורשים ניקוי בעזרת מטלית וחומר ייעודי) וכדומה.

למעשה, ניקיון משרדים דורש תכנון די מוקפד, כך שבמידה ואתם מחזיקים במשרדיכם ציוד מאוד רגיש, יש לוודא שאתם מיידעים את חברת הניקיון ו\או פועלי הניקיון בעת היגעם למשרדיכם עבור מלאכת הניקיון. קיימים סוגי ציוד שונים, שבעת המכה הכי קטנה, עשויים לשבוק חיים ולחדול מפעילותם. היות וניקיון משרדים כרוך בתזוזה אנרגטית רבה של מלאכת צחצוח, עשוי לקרות מצב בו חפצים נפגעים שלא בכוונת זדון, חס וחלילה.

אז מצאתם חברת ניקיון מובילה בתחומה ואתם מוכנים להעביר אליה את המושכות של צחצוח המשרד באופן שוטף? מצוין, כל מה שנותר לכם לעשות זה להתרכז בעבודתכם. שכירת שירותי הניקיון האופטימליים עבור המשרדים שלכם, תוביל לכך שאתם תוכלו להתמקד בדברים שבאמת חשובים לכם. אמנם, אין בכך היתר עבורכם ללכלך "כאוות נפשכם" , אך בהחלט תוכלו לחשוב פחות על נושא הניקיון במשרד.

אחד הטיפים החשובים בכל הכרוך לנושא של איך לנקות משרדים, הוא שכירת החברה הנכונה והכוונתה מבעוד מועד ולפני שהיא מתחילה לפעול בתחום משרדינו.

בקשת המלצות מחברת הניקיון

אחת ההמלצות, היא בקשת המלצות! מעבר למשחק מילים נחמד, זה גם באמת חשוב. דברו עם לקוחות קיימים ולקוחות עבר של חברה אשר מציעה שירותי ניקיון. תוכלו לקבל עדות מהתרשמות אישית של לקוחות שעבדו עם חברת הניקיון ולהבטיח שאתם אכן עומדים אל מול חברה מקצועית, כזו אשר תאפשר לכם להיכנס בבוקר למשרדים מצוחצחים ולא לעסוק בכלל בסוגייה של איך לנקות משרדים.

בדרך כלל, חברות מקצועיות שגם עתירות ניסיון ומחזיקות ברזומה שלהן לקוחות מרוצים, ישמחו לחלוק עמכם את רשימת הלקוחות שלהם, היות והם מנוסים ואכן משאירים אחריהן שובל רציני של לקוחות מחויכים שיושבים במשרדים עם ריח טוב של ניקיון.

במידה וחברת הניקיון מתמהמהת במתן רשימת לקוחות שיכולים לספק המלצות עבורכם, יש להדליק נורה אדומה, אך לא לפסול את חברת הניקיון ולהמשיך לברר מדוע אין ביכולתם לספק המלצות כאלו ואחרות על ידי לקוחות שקיבלו את אותו שירות הניקיון שהחברה מציעה.

אנו מאחלים לכם ישיבה בחדרים מבריקים ועם ריח נעים, המשך עבודה פורייה ותחזוקת ניקיון שוטפת של המשרדים שלכם.

בהצלחה!

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
בניין משרדים
טיפים ומידע לניקיון
3 חברות שיקלו על תפקידכם בועד הבית

דיירים שמחליטים לקחת על עצמם את תפקיד הוועד בית מגלים לא פעם כי מדובר בתפקיד מורכב שמצריך מהם התעסקות רבה וזמן פנוי. כדי להקל על מי מהם שגילו כי מדובר

איש מציג בר מים
כללי
למה חשוב להחליף מסנני מים

מערכת סינון וטיהור המים דואגת להזרמת מי שתייה נקיים לבית המשפחה. תקינות המסננים קובעת את איכות המים. בחלקים נרחבים בארץ אין אפשרות לשתות מי ברז בצורה חופשית והפתרון היעיל, המתקדם

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם