חיפוש

איך לנקות את כריות הספה

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

יש לכם בבית ספה מלוכלכת ואתם רוצים להחזיר אותה לימי הזהור והיופי שלה ? הנה כמה דרכים מועילות שיעזרו לכם לנקות את כריות הספה בצורה הטובה ביותר, שגם תשמור על הצורה של הכרית וגם תהפוך אותה לנקייה.

הדרכים הטובות ביותר לנקות את כריות הספה

יש כמה שיטות ודרכים לנקות את כריות הספה, הפעם נעבור איתכם על חלק מאותן דרכים בכדי שתהפכו בקלות את הסלון שלכם לחדש ומבריק ממש כמו שהגיע אליכם בפעם הראשונה לבית.

חברת ניקיון :

הדרך הפשוטה ביותר, במקום לנסות להתמודד היא להזמין חברה שתבצע ניקוי מקצועי לספות מבלי שתצטרכו לעשות שום פעולה, הם מגיעים עד אליכם  לבית והפעולה נעשית בתוך הבית.

הזמנת חברה שתבצע עבורכם את העבודה כוללת בתוכה לא מעט יתרונות, ראשית אין צורך להזמין חברת הובלה שתיקח את הסלון לניקיון ואז תחזיר אותו, שזה דורש ממכם עלויות גבוהות וגם יכול לקחת זמן רב ואפילו מספר ימים.
לעומת חברת ניקוי ספות שמתמחה בתחום ותסיים את העבודה בתוך מספר שעות אצלכם בבית.

אז לפני שאתם רצים לעשות ריפוד מחדש לסלון או אפילו קונים סלון חדש, נסו להזמין חברת ניקיון שתבדוק עד כמה המצב חמור ואולי תוכלו בכמה מאות שקלים לנקות את הסלון.

כריות על ספה

מכבסים :

היום יש לא מעט ספות בהם ניתן להוציא את הכריות באמצעות רוכסן הסוגר עליהן מאחורה, פשוט פותחים את הרוכסן בקלות ולאחר מכן מוציאים את תוכן הכרית וניתן לכבס את הריפוד.

לפני שאתם מכבסים את כל הריפודים חשוב מאוד לוודא עד כמה הריפוד עדין, ויכול להתמודד עם מכונת כביסה.

לכן יש לקחת כיסוי אחד בלבד ולהכניס אותו לכביסה עדינה ומהירה, לאחר מכן לראות את התוצאות ורק אז להמשיך לכביסה רגילה.

בנוסף מומלץ להוסיף מרכך כביסה עוצמתי וחזק שגם ייתן ריח טוב לכריות הספה.

לאחר שהתייבשו הכיסויים, לא מומלץ כלל להכניס אותם למייבש כביסה כי קיים חשש שהם עלולים להתכווץ מהחום של המייבש.

מרססים :

ריפוד הכריות לא יוצא ? לא נורא, יש לא מעט דרכים אחרות בהם ניתן לנקות את הכריות.

ישנם תכשירים המיועדים לריסוס על הספה, פשוט מרססים את החומר על הכריות, נותנים לחומר להחזיק מעט על הבד ולהיספג, מכאן כבר החומר יעשה את עבודתו, הוא ינקה את הכתם וגם יוציא את האבק, אחרי שהחומר נספג היטב וביצע את עבודת הניקיון, יש לבצע שאיבה חזקה באמצעות שואב של החומר והוא מוציא את הכתם.

חשוב מאוד, לפני שמרססים חומר כלשהו על בד הספה, נסו ראשית לרסס בנקודה קטנה בגב הספה (מקום שלא נראה לעין) לעיתים החומרים הנמכרים בחוץ לא תמיד מתאימים לכל סוג של בד, הם עלולים לגרום נזק ואפילו להחמיר את המצב.

אחרי שראיתם כי אכן החומר מנקה ולא גורם נזק תוכלו להתחיל בפעולה ולרסס את יתר שטח הכריות שנותר.

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
ספה בצבע שוקולד
ניקוי ספות
איך לנקות שוקולד מהספה?

מסיבת יום ההולדת הגיעה, הזמנתם את כל המשפחה והחברים, ניפחתם בלונים, קניתם מתנות, ואפילו הזמנתם את גידי ליבנה סטנדאפיסט להופיע. כמובן שמסיבת יום הולדת אמתית תהיה עם איך לא, עוגת

מכסה של שקע
כללי
איך מתקנים שקע חשמל שלא עובד?

גם בשביל ההאנדי-מאנים הטובים ביותר החיים בינינו, עבודות חשמל הן תחום שיש לנקוט בו זהירות יתרה ולהיעזר בחשמלאי מוסמך ומקצועי. עם זאת, ישנן עבודות פשוטות שתוכלו לעשות בעצמכם. אם התקלקל

שָׁטִיחַ
כללי
מתי הכי חכם לקנות שטיח?

שטיח הוא מרכיב חיוני בעיצוב הבית, שלא רק מוסיף חמימות ונוחות, אלא גם משדרג את האסתטיקה של החלל. קניית שטיח היא הוצאה כספית לכל דבר, ועל כן בחירת הזמן הנכון

כללי ברזל לבחירת
שירותי ניקיון
3 כללי ברזל לבחירת חברת ניקיון למשרד

בחירה של חברת ניקיון למשרד שלכם צריכה להיעשות תוך שיקול דעת והיכרות עם כללי ברזל שנקבעו על ידי מומחים בתחום. עובדה זו ידועה למי שמעסיק חברה מקצועית שמאפשרת לבאי המשרד

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם