חיפוש

איך לנקות חליפות לאחר אירוע

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

הרבה פעמים לאחר שיוצאים לאירוע חגיגי, החליפה מתלכלכת – בין אם מהאוכל, משתייה, מאדמה או מכל לכלוך שלא יודעים מה המקור שלו.

על מנת שהחליפה תוכל להמשיך ולשמש בתור בגד חגיגי, יש לנקות אותה באופן הטוב ביותר.

 

חשיבות ניקיון חליפת חתן

לרוב, לאחר שנקנתה חליפת החתן ושימשה בחתונה והשאירה את הרושם שצריכה הייתה להשאיר – מכובד, חגיגי, צעיר, רגוע, מחויט וכולי, יש אפשרות להשתמש בה לאירועים פורמליים נוספים, שכן חבל שהחליפה המושקעת תשב בארון לשווא.

חליפה היא פריט יקר וסמל סטטוס, תחזוקה שלא לפי ההוראות שעל הבגד יכולה להוריד באיכות של החליפה או לגרום לה לאבד מהאיכות שלה מהר. לעומת זאת, תחזוקה נכונה תשמור על החליפה במצב נהדר לאורך זמן.

 

איך מנקים חליפת חתן?

חליפת חתן מורכבת תמיד מכמה חלקים – מכנסי החליפה, החולצה המכופתרת, הבלייזר, העניבה או הפפיון ובמידה ורוצים גם הווסט. מטבע הדברים, לכל חלק וחלק יש דרך ניקיון אחרת ולעיתים עשוי מחומרים אחרים.

הברשה

השלב הראשון והמהיר ביותר, שהוא חלק משמעותי מהתחזוקה של החליפה הוא ההברשה. תפקידה של ההברשה הוא לנקות באופן ראשוני את כל האבק, השערות, הקשקשים או העלים שיש על החליפה. תתפלאו כמה הברשה קטנה יכולה להחזיר לחליפה המון מהקסם שלה.

כאשר מברישים חשוב מאוד לשים לב להשתמש במברשת שייעודית לחליפות. מברשת שאיננה מיוחדת לחליפות עלולה להיות גסה מידי ולפגוע בטיב הבד או אפילו לפתוח תפרים.

ישנם שני מכשירים להברשה – רולר ומברשת, ניקוי נכון נעשה על ידי שניהם. כאשר מברישים צריך לשים לב לנקות בכיוון של הבד (ניקיון בכיוון ההפוך יכול להרוס את הבד) ולהבריש מלמעלה למטה (כלומר, לאורך) ולא לרוחב.

 

ניקיון

בעוד שמומלץ מאוד לשלוח את הז'קט לניקוי יבש איכותי, כלומר, כזה שיודעים שיכול להוריד את הכתמים ובו בזמן לא חלילה להרוס את טיב הבד, בגלל שהז'קט לרוב עשוי מבד עדין שעבודה לא נכונה אתו עלולה להשאיר סימנים שיורידו את איכותה של החליפה.

את החולצה והעניבה או הפפיון אפשר לנקות כאשר משתמשים במכונת הכביסה הביתית. צריך לשים לב להוראות המיוחדות על כל אחד מהחלקים ולכבס הן את החולצה והן את העניבה או הפפיון לפי הוראות אלו, לרוב זו תהיה כביסה עדינה מאוד.

 

גיהוץ

צריך לשים לב שמשתמשים במגהץ קיטור בלבד, סוגים אחרים של מגהצים יכולים להרוס את הבד. חליפה שאיננה מגוהצת נראית לא מקצועית, פחות אלגנטית ופחות נוחה. ככל שאין מגהץ מסוג זה בבית, ניתן לשלוח את החליפה לגיהוץ.

 

שמירה בארון

כאשר שומרים את החליפה בארון צריך לשים לב לגודל הארון ולסוג הקולב. על הארון להיות מספיק גדול כדי לא לקמט את החליפה, עדיף להשתמש בקולבים רחבים שלרוב עשויים מעץ כדי לשמור על עיצוב לכתפיים של החליפה.

 

חליפה מגוהצת

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
מפעל נקי
ניקיון חללים גדולים
איך לשמור על המפעל שלכם נקי מאבק

ניהול של מפעל מביא איתו לא מעט אתגרים שקשה לתאר לפני שנכנסים לתחום הזה. לכן בהחלט אפשר להבין מדוע בעבר, כשלא היה לכם מפעל, כלל לא עצרתם לחשוב על המורכבות

ציוד הרמה
כללי
שימושים נפוצים בבמות הרמה

למי מאיתנו לא יצא להרים את הראש ולהבחין בכלי ענק שמעביר משהו גדול מנקודה לנקודה? מתקני הרמה שונים, כמו גם במות הרמה, מהווים חלק בלתי נפרד מהיום יום שלנו. למעשה,

שלולית על בגג
כללי
מה יכול להיות המקור לנזילה מהגג?

לא פעם, גם בדירות ישנות וגם בדירות חדשות, אנחנו מגלים פתאום טפטופים מהתקרה, רטיבות בקירות ומזהים עובש שמצטבר באיזור. ברגע שהדבר הזה קורה, המסקנה הראשונה שצריכה להתקבל היא שקיימת נזילה

משרד ניקוי
ניקיון
5 שלבים לניקיון משרד פנומנאלי

אנשים רבים שמים דגש על ניקיון וסידור הבית, אך ישנו מרחב בו אנו מבלים חלקים משמעותיים מן הזמן שלנו, לעיתים אפילו יותר – המשרד בו אנו עובדים. ניקיון המשרד כולל

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם