חיפוש

6 אביזרים שיעזרו לכם לשמור על הבית נקי וריחני

תוכן עניינים

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

כנראה שאם תשאלו אנשים מסוימים, הם יגידו לכם שאין דבר חשוב יותר מבית נקי וריחני.

הם צודקים. אווירת הבית תלויה מאוד במצב הניקיון ובמצב הריח בבית.

מובן שנעים יותר להיכנס אל בית מבושם ונקי, שנעים לשהות בו מאשר בית שהוא מבולגן עם ריח לא נעים.

 

אלה האביזרים שיסייעו לכם במשימה:

חומרי ניקוי 

כמובן שאת החומרי ניקוי אתם מכירים, כמו אקונומיקה, מסיר כתמים, נוזל רצפות, מגבוני אבק ועוד רבים וטובים. מוצרים אלה יעילים לניקוי הבית ולאוהבי ריחות של תכשירי ניקיון – זה הבושם המושלם. הבעיה העיקרית בריח הנקי, שהוא לא תמיד נשאר לאורך זמן, כך שכדאי לשמר אותו עם מפיצי ריח.

 

שואבים 

שואב הוא אחד מהכלים שיוכלו לעזור לנו במלאכה הלא פשוטה בניקיון הבית. שואבים עוזרים לנו לשאוב אבק מיותר, פינות מלוכלכות, גרגרי מזון וכל לכלוך שלא נרצה לראות שם. השואב זקוק לטעינה לא ארוכה והסוללה שלו יכולה להחזיק מספר רב של דקות, דבר זה יכול לעזור לכם במלאכת עבודות הבית ולא יצטרך המון חשמל על מנת להטען מחדש. ֿ

 

סדרו את המיטה 

סידור המיטה כבר ייתן לכם הרגשה מסודרת ונקייה יותר. סידור של המיטה יכול לתת לכם פוש ליום מסודר, נקי ורגוע יותר. זו לא צריכה להיות משימה מורכבת מידי והיא מהירה לביצוע גם אם אתם מאוד ממהרים.

סדרו את המטבח לפני השינה – כן, יתכן ואכלתם והכנתם ארוחת ערב גדולה לכל המשפחה. ארוחת ערב יכולה להיות גם מאוד מעייפת, אבל גם כאשר אתם עייפים, חשוב לזכור שבבוקר הדברים יראו אחרת וזה יכול לגרום לכם להתחיל את כל היום שלכם בחוסר שקט וחוסר סדר. לכן מאוד מאוד חשוב לסדר המטבח לפני שהולכים לישון.

 

ארגנו את הבגדים שלכם 

גם אם עבר עליכם יום ארוך ואתם רק רוצים להיכנס להתקלח, קחו את הבגדים שלכם, קפלו אותם ושימו בסל כביסה. גם אם הם עדיין נקיים בעיניכם, קפלו אותם בארון או שימו אותם מקופלים בשידה. הארגון והסדר ייתן לכם הרגשה יותר נוחה.

 

מפיץ ריח 

לא תמיד יש לכולנו זמן לניקיון יסודי, בטח לא כל יום. בשביל לייצר אווירה של ניקיון וריח טוב ונעים בבית, העזרו במפיצי ריח שיכולים לתת לכם תחושה של ניקיון וריח נעים שלא תרצו לצאת לעבוד. בוודאי שמעתם על מפיץ ריח לעסק או שקיים במשרד שלכם. הבית אינו שונה וגם בו חשוב ליצור אווירה נקייה ונעימה בכל שעות היממה.

 

לסיכום

על מנת לשמור על הבית מסודר, נקי וריחני לא פחות מהעבודה, ניתן לנקוט במספר פעולות פשוטות. שימוש בחומרי ניקיון, שואבים, סידור של המיטה, קיפול הבגדים והפצת ריח טוב יכולים להשרות אווירה מאוד נקייה ונעימה בבית, גם אם הוא לא נוקה יסודי אתמול. חשוב להקפיד על הכללים (הדיי פשוטים) האלה, על מנת לייצר אווירה נעימה ונקייה בבית.

 

ריחנים

אהבתם את מה שקראתם ? שתפו בקליק
מאמרים נוספים שעלולים לעניין אתכם
חומר נגד חרקים
טיפים ומידע לניקיון
איך עושים את זה? הכל על הדברת טרמיטים

אף אחד לא אוהב להיתקל בנחיל של מזיקים בבית או בחצר. אך מה לעשות מתברר שזה חלק מהחיים של כולנו. אחד המזיקים הנפוצים בארץ הם הטרמיטים הניזונים מעץ ומתאית. יש

מחפשים שירותי ניקיון מקצועיים ואמינים?

השאירו פרטים ונחזור אליכם

רוצים שנציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת ?

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם